21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Selvom der er et godt stykke op til originalen fra den frække del af Hamburg på Millerntor så har denne hyldest-sang virkelig muligheder.
Var det ikke Callesen der i sin tid lavede det fedeste trick og smed en lang række "indsendte" sange ind et sted, lige til at kyle på en usb-stick og ta' med sig overalt, bl.a. i bilen? Der er kommet nogle nye til siden sidst udover den nye Lucas; Maxi, Suarez, Carroll fx.
Savner Lucas mere og mere for hver kamp der går... hvordan skal det dog ikke gå vores defensive midt, på trods af det faktum at Adam efterhånden er ved at være i form...?
Var det ikke Callesen der i sin tid lavede det fedeste trick og smed en lang række "indsendte" sange ind et sted, lige til at kyle på en usb-stick og ta' med sig overalt, bl.a. i bilen? Der er kommet nogle nye til siden sidst udover den nye Lucas; Maxi, Suarez, Carroll fx.
Savner Lucas mere og mere for hver kamp der går... hvordan skal det dog ikke gå vores defensive midt, på trods af det faktum at Adam efterhånden er ved at være i form...?
Up The RedMen... we go again!
Glædeligt at han endelig får en sang. Men helt ærligt, så er halter kreativiteten omkring teksten helt vildt. Hans fornavn er Lucas og hans efternavn er Leiva. Og det er derfor vi elsker ham. Synes ikke rigtigt det giver nogen mening.
Smag og behag er som bekendt forskellig og "fodbold-sange" behøves ikke at være dybsindig lyrik der giver stor mening men for pokker hvor er teksten intetsigende og ja, tom for mening. Fed melodi at tage, men teksten bør laves om, når man tænker på hvor kreative mange Liverpool fans er må der komme noget bedre på den melodi snarest. Og ja, selvfølgelig skal han have en fængende sang.Mambo skrev:Glædeligt at han endelig får en sang. Men helt ærligt, så er halter kreativiteten omkring teksten helt vildt. Hans fornavn er Lucas og hans efternavn er Leiva. Og det er derfor vi elsker ham. Synes ikke rigtigt det giver nogen mening.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
@ Jan
Jo, det var mig der for et år eller to siden lavede den. Hvis der er stemning for det skal jeg nok se om jeg kan finde de nye frem til jer?
Har stadig de gamle endnu, hvis der er nogen der ikke har dem.
Jo, det var mig der for et år eller to siden lavede den. Hvis der er stemning for det skal jeg nok se om jeg kan finde de nye frem til jer?
Har stadig de gamle endnu, hvis der er nogen der ikke har dem.
Det er nemlig det jeg mener. Den er blottet for kreativitet og humor. Den minder faktisk om noget man kunne have fundet på i en Superliga-fanklub.Charlie Adam's Guinness mate skrev:Smag og behag er som bekendt forskellig og "fodbold-sange" behøves ikke at være dybsindig lyrik der giver stor mening men for pokker hvor er teksten intetsigende og ja, tom for mening. Fed melodi at tage, men teksten bør laves om, når man tænker på hvor kreative mange Liverpool fans er må der komme noget bedre på den melodi snarest. Og ja, selvfølgelig skal han have en fængende sang.Mambo skrev:Glædeligt at han endelig får en sang. Men helt ærligt, så er halter kreativiteten omkring teksten helt vildt. Hans fornavn er Lucas og hans efternavn er Leiva. Og det er derfor vi elsker ham. Synes ikke rigtigt det giver nogen mening.
-
- Geografisk sted: Skive
Det var så det sidste Goal blad jeg købte! Lucas er havnet som nummer 2 på listen over overvurderede spillere!! Kun overgået af Aquilani. Hvad fanden sker der?????
- Alex Brockins
Goal er jo et teenage blad, der virker til at være drevet og skrevet af teenagere. Deres top 50, og alt i den dur er taget ud fra hvilke spillere de lige husker, og langt fra præstationer. Selv da jeg var meget yngre købte jeg ikke det skdit, fordi jeg ikek kunne tage det seriøst.KingKenny94 skrev:Det var så det sidste Goal blad jeg købte! Lucas er havnet som nummer 2 på listen over overvurderede spillere!! Kun overgået af Aquilani. Hvad fanden sker der?????
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Goal er lokumsunderholdning
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Det er vel nærmere til afslutningenHekkem skrev:Goal er lokumsunderholdning
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
- John Barnes
- Alder: 34
Tillykke med de 25 år i dag.
Get well soon

Get well soon
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Alder: 32
Nu er Lucas tilbage i Liverpool og klar til næste del af rehabiliteringen
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... -liverpool
- John Barnes
- Alder: 34
Det kan simpelthen ikke gå hurtigt nok med at han kommer tilbage, hvor er han dog savnet!elpistolero7 skrev:Nu er Lucas tilbage i Liverpool og klar til næste del af rehabiliteringen
Men godt og se at han er ved godt mod!

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... back-lucas

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt: