Helt enig, har altid elsket Aimar og iøvrigt Rafa's Valencia hold. Men skal man jo være lidt ærlig overfor sig selv, så er der ingen tvivl om at alt for mange skader har forhindre Aimar i at udleve hans potentiale, så han var nok bare blevet en Kewell historie.Thommo skrev:Ærgeligt han ikke så en hvis herre ved navn AimarAJ skrev:Nej, hehe. Det var i øvrigt samme gruppespil hvor vi, eftersigende (jeg kunne jo ikke se kampene), blev tævet ud af Anfield af Valencia med en vis træner på sidelinien. Måske det var dér Parry og co. fik øjnene op for Hr. Benítez..
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Muligvis men tænk engang en fit start 11´er, ja man har jo lov at drømme for vildt.mig_der skrev:Helt enig, har altid elsket Aimar og iøvrigt Rafa's Valencia hold. Men skal man jo være lidt ærlig overfor sig selv, så er der ingen tvivl om at alt for mange skader har forhindre Aimar i at udleve hans potentiale, så han var nok bare blevet en Kewell historie.Thommo skrev:Ærgeligt han ikke så en hvis herre ved navn AimarAJ skrev:Nej, hehe. Det var i øvrigt samme gruppespil hvor vi, eftersigende (jeg kunne jo ikke se kampene), blev tævet ud af Anfield af Valencia med en vis træner på sidelinien. Måske det var dér Parry og co. fik øjnene op for Hr. Benítez..
------Hamann--Ste G-------
Garcia----Aimar-----Kewell
----------Fowler

Det ville næsten være synd for de andre hold i ligaen
Verden er smask fuld af hyklere....
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
FT Celtic 1-0 Hearts
Vigtig sejr til Celtic som holder kontakten til Rangers i toppen af tabellen, der er dog stadig 4 point op for Celtic.
Har lidt sympati for Celtic..
Vigtig sejr til Celtic som holder kontakten til Rangers i toppen af tabellen, der er dog stadig 4 point op for Celtic.
Har lidt sympati for Celtic..

Vanvittigt godt mål af RvP, hvor mangler vi dog sådan en spiller i truppen.
På kun2-3 år er barcelona gået fra et noget nær "2. ynglings" hold til noget nær hade hold, med 2. ynglingshold forståes at der er mange, Atletico Madrid er yngling i Spanien, men der er en anden snak
. pep er manden bag den forvandling, sæt igang ronaldo og co, smadr de skuespillere 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Villa ikke med i aften. Skal der smides et cheaky bud på ham til januar?
13 mill £, så er jeg med, hvis det er ret meget mere så nej. Også selv om det ikke går ud over min pengepung. Det handler "bare" om selvrespekt. Hvad der er møj undervurderet idagHr. Drejer skrev:Skal der smides et cheaky bud på ham til januar?
Excelsior-Das Bost(Herenveen) 0-5. Godt gået knægt, klap dig selv på skulderen.
-
Er du skabs-Mourinho fan eller bare Barca haderThommo skrev:22 sekunder. Lækker start

Jeg er ikke skabs Mourinho lover, har altid stået ved jeg synes han er en god manager og ikke mindst en verdenklasse provokatør
Jeg elsker det
.
Og hader Barca så længe pep er der (pga deres skuespil), selvom jeg inderst inde håber han bliver LFC manager engang i fremtiden.....Eller......Jeg er sgu splittet

Og hader Barca så længe pep er der (pga deres skuespil), selvom jeg inderst inde håber han bliver LFC manager engang i fremtiden.....Eller......Jeg er sgu splittet

Og nu vi er ved det, spiller altid Higuain eller Benzema alt efter start 11´er. Pånær idag, hvor det blev glemt 

-
RM er helt væk lige nu. Barca vinder alt.
Ordet gummiben er nok passende, Real M, tror bare ikke på de kan slå hollywood FC. Selv ronaldo spiller som en pose nødder