Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 01. nov, 2011 21:31

Hvad får Tevez i løn i City, og hvordan er hans løn, sat op mod vores bedstbetalte spillere?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. nov, 2011 21:38

Jeg ser gerne Tevez i klubben, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig at Ciy vil udleje/sælge til en PL konkurrent. Og skal vi matche hans løn så virker det helt umuligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 02. nov, 2011 11:02

Hvad jeg har læst mig frem til får han små 2 mio. om ugen. Det vil sige tæt på dobbelt så meget som Gerrard. Det virker derfor urealistisk at tro på, at man kan hente Tevez, medmindre vi lejer ham og City betaler en stor portion af lønnen.

Jeg er klart imod at hente Tevez, da der er alt for meget postyr omkring ham, både fra ham selv, men også fra hans irriterende agent. Tevez attitude og personlighed ligger langt væk fra de værdier som LFC som klub repræsenterer. Af den grund kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at vi henter ham.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. nov, 2011 14:06

Man C må gerne beholde Tevez, hvis bare de sender Johnson over til os. Ok, de må gerne beholde Tevez uanset hvad.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 02. nov, 2011 14:13

Inden han tog til City ville jeg rigtig gerne have Tevez, han var i mine øjne en spiller, som spillede the Liverpool way.
Det kan godt være jeg er fordomsfuld, men han tog til City for at få en røvfuld penge. Selvfølgelig er der også sportslige ambitioner men det karrierer træk, fik mig til at se dårligt på ham.

Han er selvfølgelig en god spiller, som slet ikke skal side på bænken.
Jeg håber han finder en ny klub og får en masse spilletid, bare ikke i Liverpool.
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 02. nov, 2011 16:49

Hvis Tevez hader at bo i Manchester og ikke syntes at der er noget som helst at lave plus, at han er træt af vejret så er der nok ikke de store chancer for, at han havner i Liverpool. Desuden følger der alt for mange problemer med hvis han kommer til klubben. Vi har ikke brug for primadonnaer som ikke vil lade sig skifte ind fordi han ikke startede inde, det er simpelthen for latterligt og et prakteksemplar på dårlig stil fra en spillers side af. Det ser jeg helst ikke ske i vores klub, det vi har brug for er en angriber som er ydmyg omkring tingene og som arbejder for holdet, det er ikke ligefrem krav som Tevez opfylder særlig godt! :D
Billede

xman

Indlæg af xman » onsdag, 02. nov, 2011 22:52

Oprindelig tænkte jeg at denne Tevez diskussion slet ikke var værd at gå ind i. Han virkede til at være træt af at bo i Manchester og vil dermed nok heller ikke være interesseret i Liverpool.
Men hans agent er nu ude at udtale at han føler sig til rette i England, nu hans familie er kommet op at bo hos ham. Desuden er det efter sigende en del af FSG strategi at handle spillere med disciplinære problemer bag sig, idet man derved kan få "rabat" og de har allerede vist at disciplinære sager i baggagen ikke er en hindring (Suarez, Carroll, Bellamy). Så måske er en Tevez handel langt fra så usandsynlig som det umiddelbart ser ud.
Som Texnyman er inde på, har hans nykker primært givet sig udtryk udenfor banen. Inde på banen arbejder han altid hårdt og hans fodboldmæssíge evner er uomtvistelige.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 02. nov, 2011 23:22

xman skrev: Som Texnyman er inde på, har hans nykker primært givet sig udtryk udenfor banen. Inde på banen arbejder han altid hårdt og hans fodboldmæssíge evner er uomtvistelige.
Jeg har før været inde på Tevez til LFC, og jeg tror oprigtigt talt, at Carra og Ste G er folk der kan sætte ham på plads for alvor, også bedre end Kenny kan, hvis han altså kommer til Liverpool FC, og er også overbevist om de to tages på råd, i lige netop en eventuel Tevez leje/transfer.

Hverken scum eller City har lidt hårde legender, som LFC har i 23 og Ste G, mig bekendt. Så tror at han kan indordne sig, og Bellamy kan såmænd nok også hjælpe de to Scousere, i at sætte ham på plads. Og det er ment i ramme alvor, selv om nogle måske tror det er ironisk. Bella er vel nærmest født som LFC´er, så tror på han kunne hjælpe i denne proces.

Men mangler dog at se rygterne om Tevez, til LFC. Desværre
Verden er smask fuld af hyklere....

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 03. nov, 2011 10:44

Hvilken PL-forsvarsspiller vil bryde sig om at komme op mod firemands-angrebskæden Tevez/Kuyt/Bellamy/Suarez??? :D
Mon ikke graden af forsvarsspillere, der varmer bolden for længe på egen banehalvdel, vil implodere fuldstændigt?

Bag de fire maraton-titaner kan Lucas og Spearing så stille roligt samle det lidt op, der slipper forbi de forreste fire (hmm og med en bænk, der ville hedde Gerrard, Carroll, Downing, Adam, Henderson...) Me like :headbang:

Fair nok, det ville ikke blive i ovenstående formation, men selvfølgelig er en spiller med Tevez' kvaliteter indiskutabelt et kæmpe plus på banen (og udenoms-gejlet skal vi nok kunne overleve). Pris på enten køb eller leje er en større tvivlsfaktor i min bog. Men har der overhovedet været tale om et sådant skifte?
Jeg er nok også mere til A. Johnson end Tevez (alder, pris, nationalitet, specialer og troublesome-grad). Hidtil har jeg ellers beundret Mancinis flydende rotationer i denne sæson, da alle har fået deres chancer (har netop spottet antallet af A Johnson-starter med henblik på eventuel utilfredshed), så det lyder godt ( :laughin: hæhæ), hvis der er begyndt at opstå sprækker i facaden! Men lad os da blot snuppe begge, hvis det er muligt uden at sprænge banken totalt...
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Kirk

Indlæg af Kirk » torsdag, 03. nov, 2011 13:17

xman skrev:Oprindelig tænkte jeg at denne Tevez diskussion slet ikke var værd at gå ind i. Han virkede til at være træt af at bo i Manchester og vil dermed nok heller ikke være interesseret i Liverpool.
Men hans agent er nu ude at udtale at han føler sig til rette i England, nu hans familie er kommet op at bo hos ham. Desuden er det efter sigende en del af FSG strategi at handle spillere med disciplinære problemer bag sig, idet man derved kan få "rabat" og de har allerede vist at disciplinære sager i baggagen ikke er en hindring (Suarez, Carroll, Bellamy). Så måske er en Tevez handel langt fra så usandsynlig som det umiddelbart ser ud.
Som Texnyman er inde på, har hans nykker primært givet sig udtryk udenfor banen. Inde på banen arbejder han altid hårdt og hans fodboldmæssíge evner er uomtvistelige.
he he har læst dette, tør dog ikke tænke på hvad Carroll´s oprindelige pris ville være hvis 35 mill er rabatprisen.-) sorry kunne ikke lade være.. men ja de har vist gjort det samme med red sox og taget nogle kæmpe egoer ind og fået dem sat på plads....

xman

Indlæg af xman » fredag, 04. nov, 2011 15:13

Kirk skrev:
xman skrev:Oprindelig tænkte jeg at denne Tevez diskussion slet ikke var værd at gå ind i. Han virkede til at være træt af at bo i Manchester og vil dermed nok heller ikke være interesseret i Liverpool.
he he har læst dette, tør dog ikke tænke på hvad Carroll´s oprindelige pris ville være hvis 35 mill er rabatprisen.-) sorry kunne ikke lade være.. men ja de har vist gjort det samme med red sox og taget nogle kæmpe egoer ind og fået dem sat på plads....
Du har en pointe - den pris vi gav for ham virkede på ingen måde som et slagtilbud, men i Carrolls tilfælde har andre faktorer skruet prisen usandsynligt højt op. Vi må håbe at han i hans forhåbentligt mange sæsoner i klubtrøjen kommer til at vise sig at være alle pengene værd.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 06. nov, 2011 12:53

xman skrev:
Kirk skrev:
Du har en pointe - den pris vi gav for ham virkede på ingen måde som et slagtilbud, men i Carrolls tilfælde har andre faktorer skruet prisen usandsynligt højt op. Vi må håbe at han i hans forhåbentligt mange sæsoner i klubtrøjen kommer til at vise sig at være alle pengene værd.
Chelsea ønskede Torres. Henry har fortalt at Liverpool fik ca. 80 mill for Babel, og hentede Luis for ca. 220 mill. Derfor ønskede de 150 mill for Torres plus Andy. Derfor betalte Chelsea bare det beløb det krævede at få Andy købt fri. Således fik vi i alt 455 mill for Torres. Og vinduet gik i 0 for Liverpool.
Andy er god, rigtig god og stærk. Men han bliver i Liverpool brugt pivhamrende forkert. Det er forklaringen på de på manglende mål. Kan trænerne ikke få ham i gang, så tror jeg han bliver solgt igen.
Andy har ingen teknik det viste de. Han er en boksspiller.

Liverpool skal have en 4 til 5 forstærkninger for at kunne være i top 3. Og det skal være klare forstærkninger og ikke overbetalte britiske spillere.
En af dem kunne f.eks. være Mario Götze
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » søndag, 06. nov, 2011 13:30

Man kan mene hvad man vil om Andys kvaliteter, men det dersens regnestykke med Suarez, Torres og Andy giver jeg ikke meget for.. I bedste fald udstiller det Henry som værende en ufattelig dårlig og uvidende handelsmand.. Hvorfor i alverden skulle vi 'ønske' et transfer vindue der gik i 0 når vi burde havde haft Suarez, Andy OG et stort overskud!!???
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Anje27

Indlæg af Anje27 » søndag, 06. nov, 2011 16:00

LFCTransferSpec skriver på Twitter at Adam Johnson har forlænget sin kontrakt i Manchester City med 5 år. Så ham kan vi nok godt afskrive - desværre

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 06. nov, 2011 16:03

Anje27 skrev:LFCTransferSpec skriver på Twitter at Adam Johnson har forlænget sin kontrakt i Manchester City med 5 år. Så ham kan vi nok godt afskrive - desværre
Det jo direkte idiotisk af ham, hvis det passer. Manden får jo aldrig mere end 20 min pr. kamp. Jeg holder fast i mit håb og tro om, at han efter januar spiller for Liverpool. Han er en fremragende fodboldspiller, der kan gå ind på stort set alle hold i Premier League.

Det må være pengene, der taler, hvis han fortsat vil finde sig i en karriere som bænket City spiller. Kan dog ikke finde noget om rygtet på Citys hjemmeside endnu, så indtil videre må det forblive i Twitter spekulationer - Og lad os håbe, det forbliver sådan!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar