Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Holy smokes et brag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Sikke en kasse Jesper Bech får scoret i det 5' minut!
Hvor er det fedt at Simpson fra Newcastle bruger Stokes egne håndklæder til at tørre bolden og trække tiden alt imens man kan høre publikum brokke sig. 

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Spændingen i kampen er i hvert fald tilbage nu.
Klodset straffe Newcastle laver.
Perch slap da også små billigt med et gult der.
Klodset straffe Newcastle laver.
Perch slap da også små billigt med et gult der.
Haha det er sgu da humor, eller er det Homer?Nicoen skrev:Hvor er det fedt at Simpson fra Newcastle bruger Stokes egne håndklæder til at tørre bolden og trække tiden alt imens man kan høre publikum brokke sig.
Jeg griner af mine egne vitser, for så er der en der gør det hahahahahaha

Verden er smask fuld af hyklere....
2 mål af Jonjo so far i Blackpools kamp mod Leeds
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det blev til et hattrick fra Jonjo! Fedt at se han har fundet sig til rette i Blackpool, og med førsteholdsbold hver uge ser jeg virkelig frem til at få ham tilbage til sommer.Emmy skrev:2 mål af Jonjo so far i Blackpools kamp mod Leeds
Så må vi håbe Chelsea endnu engang ikke går på rov, i sælger klubbenKasper skrev:Det blev til et hattrick fra Jonjo! Fedt at se han har fundet sig til rette i Blackpool, og med førsteholdsbold hver uge ser jeg virkelig frem til at få ham tilbage til sommer.Emmy skrev:2 mål af Jonjo so far i Blackpools kamp mod Leeds

Negativt, jovist. Men det er sandt. Men det er dog i første omgang positivt at Jonjo blomstrer.
Hvem købte ham egentlig?Rafa eller ham fjolset før Kenny, og efter Rafa.
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Rafa.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det skal retfærdigvis siges, at Rafa også hentede Jovanovic.
Retfærdigvis skal det ligeledes siges, at Rafa også hentede Torres.AJ skrev:Det skal retfærdigvis siges, at Rafa også hentede Jovanovic.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Og din pointe er hvad?
Min var at Shelvey såvel som Jovanovic blev der skrevet kontrakt med i vintertransfervinduet 2010, hvorefter Rafa blev gået, mens de to spillere blev ført videre ind i Roy regimet.
Min var at Shelvey såvel som Jovanovic blev der skrevet kontrakt med i vintertransfervinduet 2010, hvorefter Rafa blev gået, mens de to spillere blev ført videre ind i Roy regimet.
Min pointe var, at mit indlæg var ligeså ligegyldigt som dit, da der blev spurgt til hvem, der hentede Shelvey.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Newcastle er foran 2-0 mod Everton efter 30 minutters spil. De ser altså ud til at fortsætte den ubesejrede stime. Det er sgu imponerende, med henblik på at flere af deres bedste spillere fra sidste sæson har forladt dem (Barton, José, Carroll).
Et eller andet sted, kan jeg godt lide at se Newcastle med succes.
Et eller andet sted, kan jeg godt lide at se Newcastle med succes.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."