Han er crazy as fuck. Forestil dig ham og Suarez i angrebet sammen. Jeg ved ikke engang, hvordan jeg ville beskrive dem.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Alex Brockins
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Best in the world at everything I do.
Tilføj Zlatan og Tevez til det angreb og så Maradona og Lars Elstrup som angrebstrænere.Alex Brockins skrev:Han er crazy as fuck. Forestil dig ham og Suarez i angrebet sammen. Jeg ved ikke engang, hvordan jeg ville beskrive dem.

Uforudsigelige?Alex Brockins skrev:Han er crazy as fuck. Forestil dig ham og Suarez i angrebet sammen. Jeg ved ikke engang, hvordan jeg ville beskrive dem.
Str 46 og GF'er.texnymann skrev:HB Køge eller Lyngby fan? Eller går du bare i ualmindeligt små sko?Emmy skrev:Øv så gik den ikke længere med Henrik Jensen. Jeg havde ellers de havde været stædige nok til at beholde ham sæsonen ud så de kunne rykke ud.
Mon ikke lille mike skal ud og brokke sig i pressen nu? Og mon ikke han bliver solgt til januar?
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-fyret-Henrik-Jensen
ALT hvad der indebærer elendighed i bundby er sjovt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Mærkelig holdning efter min opfattelse. Holder med så meget med LFC, at det tangerer sygdom, men alligevel ønsker jeg ikke nedrykning for nogle specielle klubber, Mindst af alt Everton og Man Utd. De to bidrager til fire af de dage, som jeg ser mest frem til i hele kalenderåret.Emmy skrev:Str 46 og GF'er.texnymann skrev:HB Køge eller Lyngby fan? Eller går du bare i ualmindeligt små sko?Emmy skrev:Øv så gik den ikke længere med Henrik Jensen. Jeg havde ellers de havde været stædige nok til at beholde ham sæsonen ud så de kunne rykke ud.
Mon ikke lille mike skal ud og brokke sig i pressen nu? Og mon ikke han bliver solgt til januar?
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-fyret-Henrik-Jensen
ALT hvad der indebærer elendighed i bundby er sjovt.
Kloppite
Everton ville jeg bestemt heller ikke undvære. Angående United ville der alene på den konto imidlertid være præcis så mange dage på kalenderåret, som dine sko er store, jeg ville se frem til med barnlig glæde. Det er da også noget!
Jeg er i øvrigt indfødt aarhusianer, men kan ikke helt være med på den der Brøndby-ting, selvom jeg indrømmer, de var trælse i 90'erne.
Jeg er i øvrigt indfødt aarhusianer, men kan ikke helt være med på den der Brøndby-ting, selvom jeg indrømmer, de var trælse i 90'erne.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Hvad er det med dem der holder med GF og denne stemning imod Brøndby?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Der er jo ingen fans fra andre klubber der kan lide dem. Klubber som HBKøge, FCN og Lyngby er generelt ligegyldige men der er ingen udover dem fra vestegnen og deres jyske medløbere der kan lide den klub. For mit vedkommende skal vi tilbage til 12.05.96 kombineret med deres evige uanstændige og voldelige opførsel for at finde kilden.Hekkem skrev:Hvad er det med dem der holder med GF og denne stemning imod Brøndby?
- Alex Brockins
Mig bekendt var BIF og AGF de "originale" arvefjender, før der dukkede et nyt koncept ved navn FCK op.Hekkem skrev:Hvad er det med dem der holder med GF og denne stemning imod Brøndby?
Accepterer folks "had" til forskellige klubber og af den årsag ønsker deres nedrykning. Jeg vil hellere have ugerne med opbygning til de indbyrdes kampe, kampdagens diarré, øl, sang, råb, frustrationer, glæde eller sorg efterfulgt af mere øl og de efterfølgende dages hoveren eller mobning. Disse elementer bidrager til det, der for mig gør fodbold specielt. En nedrykning til eksempelvis Man Utd vil svare lidt til at urinere i bukserne på en kold dag for mig. Meget kortvarig glæde og reelt mindre at glæde sig over/til i længden.
Kloppite
Det er da altid noget at sådan en flok tosser har fodbolden at gå op i. Men gennemsnitligt virker de nu alligevel en del klogere end dem fra vestegnen.Alex Brockins skrev:
- Alex Brockins
Det er bevidst trolling fra 3+'s side.
Tror du virkelig??Alex Brockins skrev:Det er bevidst trolling fra 3+'s side.

- Alex Brockins
I starten troede jeg var det var stand-up. Det er real, ikke? Jeg ser aldrig dansk fodbold og derfor heller ikke 3+'s studie-halløj.Emmy skrev:Tror du virkelig??Alex Brockins skrev:Det er bevidst trolling fra 3+'s side.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ifølge en del rygter, så skal Neymar spille for RM i næste sæson. RM har betalt £53 M, og han får en ugeløn på svimlende £1 M.