Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Mon ikke Barry fortryder at han valgte, at gå til city istedet for Liverpool...... Not.
Jeg kan ikke lade være med, at tænke på hvor stærke vi kunne være, hvis vi stadig havde haft spillere som Alonso, Macherano og Torres. For få år siden sang vi "we got the best midfield in the World" en sang, som vi idag ikke engang kan nynne.
Jeg kan ikke lade være med, at tænke på hvor stærke vi kunne være, hvis vi stadig havde haft spillere som Alonso, Macherano og Torres. For få år siden sang vi "we got the best midfield in the World" en sang, som vi idag ikke engang kan nynne.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Helt enig..
Man kan altid være bagklog, men man bliver da lidt trist når man faktisk kan konstatere at nogle af de bedste og vigtigste spillere i de store klubber omkring i europa er spillere vi har solgt!!
Og hvis man dertil ligger bare et par de super spillere som vi har været tæt på at hente, tja.. så kunne vi med lidt ønske-tænking klart have haft et af verdens bedste hold!!
Hvis jeg reelt set ku vælge ville jeg hellere være en købeklub end en sælgerklub..!
Man kan altid være bagklog, men man bliver da lidt trist når man faktisk kan konstatere at nogle af de bedste og vigtigste spillere i de store klubber omkring i europa er spillere vi har solgt!!
Og hvis man dertil ligger bare et par de super spillere som vi har været tæt på at hente, tja.. så kunne vi med lidt ønske-tænking klart have haft et af verdens bedste hold!!
Hvis jeg reelt set ku vælge ville jeg hellere være en købeklub end en sælgerklub..!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
- Alex Brockins
Da Alonso valgte at skifte til Real Madrid, var det starten på opløsningen af det moderne Liverpool-hold, som Bentiez havde bygget op siden 2004.
I sommers fik vi muligheden for at bygge noget nyt op, men indtil videre ser det ud til, at det var en forspildt chance. Der er blevet smit massevis af penge efter spillere, der enten ikke har har den rette mentalitet til at spille i Liverpool eller har det fornødne talent.
Vi skal være glade for, at vi fik Enrique billigt og Bellamy gratis. De to har været de eneste lyspunkter og været indblandet i nogle af de få mål, vi har formået at score i år.
Angående fremtiden tvivler på jeg, at ejerne er villige til at investere ligeså massivt som vi gjorde i sommers. Men der er brug for det, hvis vi vil konkurrere med de bedste - selv bare i England.
I sommers fik vi muligheden for at bygge noget nyt op, men indtil videre ser det ud til, at det var en forspildt chance. Der er blevet smit massevis af penge efter spillere, der enten ikke har har den rette mentalitet til at spille i Liverpool eller har det fornødne talent.
Vi skal være glade for, at vi fik Enrique billigt og Bellamy gratis. De to har været de eneste lyspunkter og været indblandet i nogle af de få mål, vi har formået at score i år.
Angående fremtiden tvivler på jeg, at ejerne er villige til at investere ligeså massivt som vi gjorde i sommers. Men der er brug for det, hvis vi vil konkurrere med de bedste - selv bare i England.
Best in the world at everything I do.
- JudgeArdaStudge
Den hører sjovt nok stadig til min yndlings LFC sang næst efter YNWA selvfølgelig.LFC Søren skrev:Mon ikke Barry fortryder at han valgte, at gå til city istedet for Liverpool...... Not.
Man kniber næsten en lille tåre når man tænker tilbage på fordums styrke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Alex Brockins
Den sang bliver aldrig gammel.
Jeg elsker den stamme, som Benitez fik bygget op i form af Reina, Carragher, Mascherano, Alonso, Gerrard og Torres. Det var sgu talent og karakter, der ville noget.
Jeg elsker den stamme, som Benitez fik bygget op i form af Reina, Carragher, Mascherano, Alonso, Gerrard og Torres. Det var sgu talent og karakter, der ville noget.
Best in the world at everything I do.
Alex du snakker altid om hvad der er sket, vi kan ikke bruge hvad der er sket til noget, vi skal se fremad, det hjælper ikke at tænke hvad der er sket, for det ændre intet, det er så nemt at være bagklog

Jeg var i Barcelona i efterårsferien, og var så inde og se Barca spille CL, og jeg blev sgu helt trist da jeg så Mascherano, hold da helt op hvor jeg savner hans bold jagt.Arda skrev: Man kniber næsten en lille tåre når man tænker tilbage på fordums styrke.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Bulls eye - virkelig en god formulating. Det er muligt, at jeg er negativt forudindtaget grundet Kenny's tidligere periode som manager i klubben, men klubbens dispositioner og offentlige fremtoning både før, under og imellem kampene (den ekstreme koncentration af britiske spillere, de sene og til tider helt udeblivende udskiftninger, den først overgearede og nu lettere påtagede optimisme osv.) får virkelig ikke én til at tænke på en potentiel europæisk topklub anno 2011.Alex Brockins skrev:Da Alonso valgte at skifte til Real Madrid, var det starten på opløsningen af det moderne Liverpool-hold, som Bentiez havde bygget op siden 2004.
Der var virkelig den der "vi kan slå alle hold, tage point på alle stadions, vinde alle turneringer" vibe over os tilbage i Rafa dagene - og blev der sået tvivl om den vibe gennem et skuffende resultat, så bar ikke kun tilhængerne, men også klubben tydeligt præg af det efterfølgende. Ingen nederlag var bare tilnærmelsesvist acceptable dengang (måske med undtagelse af et par enkelte CC-kampe med reserveholdet).
Den opfattelse af os som fodboldklub aftog efter Alonso's afgang og forsvandt helt efter Rafa's. Jeg synes endnu ikke, den er kommet igen, selvom vi er i en fandens meget bedre forfatning nu, end vi var det for et år siden. Det skylder vi naturligvis Kenny (og Clarke og Werner og Henry) en stor tak for, men jeg kan virkelig ikke lade være med at drømme om, hvad Rafa kunne have fået ud af den fodboldklub, vores trænerstab pt. har at arbejde i, når man tænker på, hvor meget han fik ud af det kaos af en klub, han i sin tid kæmpede med.
Rafa bærer en stor del af skylden for min begejstring for den taktiske del af fodbold. Og det, som jeg ofte synes, man glemmer en smule, når Rafas tid skal gøres op, er, at han faktisk var en relativ uerfaren træner på topplan, og med al ære og respekt for Valencia så var der aldrig det forventningspres dér, som der er i LFC.
Men Rafa brugte altså fire sæsoner på at samle Reina, Alonso, Masc og Torres. Og Masch og Torres kom i et vindue, hvor Rafa brugte £40 mio. netto på spillere, og jeg ved ikke, om markedet dengang er helt sammenligneligt med markedet nu.
Men Rafa brugte altså fire sæsoner på at samle Reina, Alonso, Masc og Torres. Og Masch og Torres kom i et vindue, hvor Rafa brugte £40 mio. netto på spillere, og jeg ved ikke, om markedet dengang er helt sammenligneligt med markedet nu.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- JudgeArdaStudge
Apropo Alonso, så var det en meget tankevækkende analyse Champions League studiet lavede efter Real - Lyon kampen. Med hovedet på sømmet, slog de næsten fast, at Alonso var Real Madrids vigtigste spiller. Som Mølby var inde på er Alonso arkitekten bag alt fremadrettet og forskellen på, at spille bolden frem til chancer, fremfor en hård og præcis sekund aflevering ala Alonso er kæmpe stor og vital for et hurtigt og effektfuldt kontra angreb.
Jeg har sådan set altid ment, Alonso var Reals vigtigste spiller, men det glæder mig da, at CL studiet har opnået den samme indsigt og konklusion.
Jeg har sådan set altid ment, Alonso var Reals vigtigste spiller, men det glæder mig da, at CL studiet har opnået den samme indsigt og konklusion.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Kristoffer
Dejligt at komme ind i vores købstråd og se at folk åbenbart ønsker Benitez og hans kernespillere tilbage ... Hold da op der skal ikke meget modgang til, før at folk går i panik og kigger baglæns. Lige så mange gode sejre Benitez gav os, lige så mange frustrerende defensive opstillinger, dårlige udskiftninger, uafgjorte mod bundhold og jeg kunne blive ved, gav han os. Benitez var dygtig i de store kampe, primært grundet hans defensive fokus, men sprudlende og smuk offensiv fodbold så vi nærmest aldrig. Heller ikke mod Norwich hjemme. Hvis jeg var jer, ville jeg se fremad i stedet for tilbage og fokusere på hvad Kenny skal gøre bedre. Vel og mærket i en anden tråd
Jeg synes vi savner en ægte styrmand ved siden af Lucas. Måske Moussa Sissoko kunne bruges? Jeg er i hvertfald sikker på at han ville passe godt ind i PL.

Jeg synes vi savner en ægte styrmand ved siden af Lucas. Måske Moussa Sissoko kunne bruges? Jeg er i hvertfald sikker på at han ville passe godt ind i PL.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Det er vel ikke så meget fordi folk i denne tråd mener at vi skal smide Kenny på porten og hive Rafa ind igen. Det er vel blot en erkendelse af at vores hold mangler en solid midtbane hvis vi vil tilbage i topklasse.. I den overvejelse ligger jo så også at kigge omkring efter hvordan denne topklasse midtbane kunne skrues sammen. Dette leder så til en konklusion af at to af verdens stærkeste på netop disse positioner er Xabi Alonso og Javier Mascherano, som endvidere tilfældigvis er spillere vi (Rafa) har solgt..
Personligt holder jeg meget af Lucas, som den grimme ælling historie han nu er i LFC, meeen jeg mener stadig ikke at han er stærk nok til at vi som sådan skal bygge holdet op omkring ham..
Personligt holder jeg meget af Lucas, som den grimme ælling historie han nu er i LFC, meeen jeg mener stadig ikke at han er stærk nok til at vi som sådan skal bygge holdet op omkring ham..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Jeg håber du er ude i noget overdrivelse fremmer forståelsen for ellers er ovenstående jo faktuelt forkert.Kristoffer skrev:Lige så mange gode sejre Benitez gav os, lige så mange frustrerende defensive opstillinger, dårlige udskiftninger, uafgjorte mod bundhold og jeg kunne blive ved, gav han os. Benitez var dygtig i de store kampe, primært grundet hans defensive fokus, men sprudlende og smuk offensiv fodbold så vi nærmest aldrig. Heller ikke mod Norwich hjemme.
- Kristoffer
Jeg er ikke sikker på jeg forstår? Noget jeg til gengæld forstår, er at tiden får folk til at glemme. Og hurtigt endda.AJ skrev:Jeg håber du er ude i noget overdrivelse fremmer forståelsen for ellers er ovenstående jo faktuelt forkert.Kristoffer skrev:Lige så mange gode sejre Benitez gav os, lige så mange frustrerende defensive opstillinger, dårlige udskiftninger, uafgjorte mod bundhold og jeg kunne blive ved, gav han os. Benitez var dygtig i de store kampe, primært grundet hans defensive fokus, men sprudlende og smuk offensiv fodbold så vi nærmest aldrig. Heller ikke mod Norwich hjemme.
- Kristoffer
Men hvorfor så ikke diskutere hvordan vi igen kan få sådan en midtbane? Generelt er der mange hold, som lige pt har problemer med at mønstre en stærk midterakse. Se bare vores konkurrenter Chelsea, Man utd og Arsenal. Det er ikke ligefrem skræmmende. Så måske fokus er flyttet, eller der simpelthen bare er mangel på gedin kvalitet.HolmusMaximus skrev:Det er vel ikke så meget fordi folk i denne tråd mener at vi skal smide Kenny på porten og hive Rafa ind igen. Det er vel blot en erkendelse af at vores hold mangler en solid midtbane hvis vi vil tilbage i topklasse.. I den overvejelse ligger jo så også at kigge omkring efter hvordan denne topklasse midtbane kunne skrues sammen. Dette leder så til en konklusion af at to af verdens stærkeste på netop disse positioner er Xabi Alonso og Javier Mascherano, som endvidere tilfældigvis er spillere vi (Rafa) har solgt..