Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 20. okt, 2011 17:00

Han var næppe blevet til den han er i dag under Benitez.

Skal Liverpool kunne rumme en spiller som Ronaldo?Det kommer an på, hvordan man forstår spørgsmålet.

Tænkes der på hans til tider klamme opførsel, så nej. Tænkes der på hans flamboyante spillestil på banen, så ja.

Vi så under Benitez, at hvis holdet bliver alt for statisk og "hårdt arbejdende", så vil man ofte mangle det sidste. Derudover er flamboyante spillere som Ronaldo jo underholdende at se på og de har generelt en høj marketings- og salgsværdi.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 20. okt, 2011 17:09

Jeg er ikke engang sikker på, at Benitez havde brudt sig om Suarez... Torres fik jo at vide, at det var et problem, at han brugt for meget energi på at diskutere med dommere og modspillere.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 20. okt, 2011 17:32

Benitez havde en ret mekanisk tilgang til fodbold - det virker dog til, at han har udviklet sig en del de senere år. Har læst lidt på hans hjemmeside osv. Mon ikke hans fyring i Liverpool og Inter har fået ham til at tænke over nogle ting. Jeg gad godt at se ham i en topklub igen. Jeg har en eller anden ide om, at han er en af de få managers, der faktisk ville kunne stoppe Barcelona effektivt.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 20. okt, 2011 17:36

Jo, jeg tror faktisk allerede, at salget af Alonso fik ham til at tænke sig om. Han har i hvert fald siden hen antydet, at han måske kunne have gjort mere for at overtale Alonso til ikke at skifte.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 20. okt, 2011 19:03

Nu skal der ikke gå for megen Rafael Benitez over tråden - eller forumet generelt, da han før har delt vandende betydeligt herinde.

Rafael Benitez ville jo yderst gerne spille 'Level 3 football' og dette kunne han ikke rigtig få frembragt i Liverpool uden spillere, der kunne tænke ud af boksen. Altså udføre de taktiske elementer de sammensat var indstillet til, og kunne bryde ud af de taktiske elementer, for at frigøre sig til det offensive inpact, når nødvendigheden bød sig. Midlerne, samt hans stædighed blev dele af problemerne.

Han er / var en toptræner. De hænger ikke på træerne.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 21. okt, 2011 09:21

@ Hr. Drejer

Ang. kvoten i Man City. Reglen er at man højst må have 17 spillere over 21 år registreret, der ikke er trænet i England eller Wales. De har nu:

Pantimilion
Nielsen
Zabaleta
Kolo Touré
Kompany
Kolarov
de Jong
Hargreaves
Yaya Touré
Silva
Nasri
Dzeko
Tevez
Agüero

Altså bare 14 spillere, inklusiv Tevez og to reservemålmænd. De har ingen problemer med kvoten.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 21. okt, 2011 09:55

Tak AJ. Det ser godt ud. Mit håb til at Johnson kommer til januar, steg et par grader.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 21. okt, 2011 10:09

Hr. Drejer skrev:Tak AJ. Det ser godt ud. Mit håb til at Johnson kommer til januar, steg et par grader.
Så skal jeg i hvertfald have en Johnson trøje til :D
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 21. okt, 2011 11:21

http://www.youtube.com/watch?v=FWRxRZVku2I

Samuel Inkoom
http://tv2sport.dk/ukendt-landsholdsspi ... -liverpool

Jeg kender intet til ham. Har dog kunne finde en del artikler om at Chelsea, har fulgt ham i sommers, og han blev rygtet ret krafitgt til Chelsea i sommers.
Han spiller højre back eller i midterforsvaret. Han er en lynhurtig spiller, og 22 år. Spiller på Ghanas landshold. Som i øvrigt er et ret godt landshold.
Det kunne vel være en spiller de starter med at leje ud til en pl-klub 1 sæson, hvis Liverpool ønsker at hente Samuel Inkoom.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Indlæg af JuhlS » fredag, 21. okt, 2011 20:17

Jeg har altid haft en fidus til Miroslav Klose, men han er både for gammel og heller ikke god nok nu, men en anden tysker, som jeg synes kunne være en klar mulighed, ville være Lukas Podolski! Kontraktudløb i 2013 og Køln har en dårlig økonomi, så hvis det rigtige bud kommer ind, så vil de nok være nødsaget til at sælge. Udover ham ville det være lækkert med en mand, med fart i fødderne, så lad os da hente Aaron Lennon nu vi er igang ;)

Til sidst, så mangler vi både en ny forsvarsgeneral og lidt mere dybde i truppen i forsvaret, som kan tage over for Carragher, som i mine øjne bare ikke er god nok længere... Muligheder kunne være: Hummels, Cahill... en drøm ville være Thiago Silva, meeeeen :?:

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 21. okt, 2011 22:42

Jeg bryder mig bestemt ikke om Aaron Lennon, han er hurtig og det er det.
Syntes ikke han har det store overblik og lever kun på sin hurtighed.
Billede

Indlæg af » lørdag, 22. okt, 2011 10:27

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... sig-hazard

Alene prisen udelukker os som hans næste distination! ;(

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 22. okt, 2011 10:55

Han er sataneddeme dyr, men han er krafteddeme også et koloenormt talent!
Vi har ikke råd til ham, så lad da forhelvede de spanske klubber komme ind i krigen og sælg ham venligst til en af dem!
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 22. okt, 2011 12:52

Hvorfor gør prisen alene at vi ikke kan være med i kampen? Vi købte ind for små 50 mio pund. Og hvis vi virkelig gerne snart vil tilbage helt i toppen af PrL og nå langt i ChL(forhåbentlig), så er det spillere som ham vi skal investere i.
Hvis vi smider 45 mio pund efter ham, og sælger en enkelt spiller, er der stadig penge til en ny midterforsvar(hvis ikke Coates viser sig at være et kæmpe talent)

Jeg synes vi skal smide 40 mio pund her i Januar, så må vi se hvad Lille gør.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Indlæg af » lørdag, 22. okt, 2011 14:07

LFC-Aaby skrev:Hvorfor gør prisen alene at vi ikke kan være med i kampen? Vi købte ind for små 50 mio pund. Og hvis vi virkelig gerne snart vil tilbage helt i toppen af PrL og nå langt i ChL(forhåbentlig), så er det spillere som ham vi skal investere i.
Hvis vi smider 45 mio pund efter ham, og sælger en enkelt spiller, er der stadig penge til en ny midterforsvar(hvis ikke Coates viser sig at være et kæmpe talent)

Jeg synes vi skal smide 40 mio pund her i Januar, så må vi se hvad Lille gør.
Det synes jeg virkelig også, men jeg tror bare ikke på det!

Desuden er Adam Johnson til 15 millioner pund bedre end Harzard til 45 millioner pund, mener jeg! ;)

Besvar