Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
Hvad snakker du om, Kelly?! Den eneste her, der ikke laver konklusioner er da mig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har lige læst at vi er efter Gaston Ramirez. En ung venstre kant fra Uruguay. Er der nogen der kender lidt til ham (udover hvad man kan læse på wiki).
http://www.nesn.com/2011/09/liverpool-r ... -move.html
http://www.nesn.com/2011/09/liverpool-r ... -move.html
http://www.talksport.co.uk/magazine/fea ... -and-video
Vi skulle være interesseret i det amerikanske talent Brek Shea. Jeg ved ikke andet om ham end at han var god i Football Manager for et par sæsoner siden. Ovenstående link fortæller lidt om hvilken type han er.
Vi skulle være interesseret i det amerikanske talent Brek Shea. Jeg ved ikke andet om ham end at han var god i Football Manager for et par sæsoner siden. Ovenstående link fortæller lidt om hvilken type han er.
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Sidder og ser newcastle-spurs.. ikke fordi det er nogen stor kamp af ham, men er jeg den eneste som har fidus til Tiote på newcastles midtbane..? Sys han minder meget om Essien der i min bog er et regulært powerhouse af en midtbanespiller..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Jo han spiller da okay, jeg kigger mere efter en Modric type.HolmusMaximus skrev:Sidder og ser newcastle-spurs.. ikke fordi det er nogen stor kamp af ham, men er jeg den eneste som har fidus til Tiote på newcastles midtbane..? Sys han minder meget om Essien der i min bog er et regulært powerhouse af en midtbanespiller..
Vi har nok bold flyttere, det er dem der kan få bolden fremad og skabe chancerne vi mangler.

- HolmusMaximus
Tja altså jeg kan godt være enig med dig i at en Modric ville pynte på vores hold, men hvis du kigger på vores hold har vi jo reelt set kun Lucas og til nøds Spearing til den defensive midt.. I mine øjne er Adam IKKE defensiv midtbanespiller, han går til stålet jovist, men ellers er han mere en chanceskaber.Xenne skrev:Jo han spiller da okay, jeg kigger mere efter en Modric type.HolmusMaximus skrev:Sidder og ser newcastle-spurs.. ikke fordi det er nogen stor kamp af ham, men er jeg den eneste som har fidus til Tiote på newcastles midtbane..? Sys han minder meget om Essien der i min bog er et regulært powerhouse af en midtbanespiller..
Vi har nok bold flyttere, det er dem der kan få bolden fremad og skabe chancerne vi mangler.
Jeg ser bare noget power og noget 'umf' i Tiote som vi med fordel kunne bruge til at dominere midtbanen og dermed få bolden frem til netop de chanceskabere som vi trods alt har en del af (Gerrard, Adam, Maxi, Downing, Henderson, Kuyt, Bellamy, Suarez og Carroll for den sags skyld)
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
- Alex Brockins
- HolmusMaximus
?Alex Brockins skrev:Patrice Evra.
Alex Brockins skrev:Patrice Evra.

- JudgeArdaStudge
Yurk! 
...men ligner sgu mere Rooney, selvom Patrice er et pigenavn.

...men ligner sgu mere Rooney, selvom Patrice er et pigenavn.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Den er jeg med på, vi mangler sgu en spiller der lige kan sætte sig igennem fysisk overfor alle de andre og dominere på den lidt mere primitive måde. Tiote virker som et god på en sådan gut, og så er han sgu ikke helt død rent teknisk.HolmusMaximus skrev:Tja altså jeg kan godt være enig med dig i at en Modric ville pynte på vores hold, men hvis du kigger på vores hold har vi jo reelt set kun Lucas og til nøds Spearing til den defensive midt.. I mine øjne er Adam IKKE defensiv midtbanespiller, han går til stålet jovist, men ellers er han mere en chanceskaber.Xenne skrev:Jo han spiller da okay, jeg kigger mere efter en Modric type.HolmusMaximus skrev:Sidder og ser newcastle-spurs.. ikke fordi det er nogen stor kamp af ham, men er jeg den eneste som har fidus til Tiote på newcastles midtbane..? Sys han minder meget om Essien der i min bog er et regulært powerhouse af en midtbanespiller..
Jeg ser bare noget power og noget 'umf' i Tiote som vi med fordel kunne bruge til at dominere midtbanen og dermed få bolden frem til netop de chanceskabere som vi trods alt har en del af (Gerrard, Adam, Maxi, Downing, Henderson, Kuyt, Bellamy, Suarez og Carroll for den sags skyld)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
- Kongegaard
- Alder: 37
Jeg sidder og drømmer om Eriksen i truppen til januar =)...
Er efterhånden begyndt at veje Eriksen over Hazard. !
Gerrard og Agger er Liverpool
Jeg ville foretrække at styrke forsvaret med en Gary Cahill.Kongegaard skrev:Jeg sidder og drømmer om Eriksen i truppen til januar =)...
Vi har lukket mål ind i samtlige kampe i PL, hvor modstanderne ikke har taget et rødt kort. Vi har allerede mødt Sunderland, Bolton og Wolves hjemme og lukket mål ind mod dem - de er ellers pivringe på udebane.
Derefter skal vi hente en udpræget defensiv midtbanespiller - Lucas får brug for nogle pauser og Adam/Henderson ser jeg ikke som defensive midtbane spillere.
Tilsidst en udpræget højrekant - Kuyt gør det generelt fint for os, men udpræget højrekant er han ikke. Måske Downing skulle prøves af på den side og give Maxi eller Bellamy chancen på venstrekanten.
Ellers har vi faktisk en OK trup - vi skal bare bruge den (jeg er stadig forundret over, at Bellamy eller Carroll ikke blev bragt i spil mod MU).
Jeg sad også og tænkte Tiote specielt efter Newcastle's kamp mod Spurs!mig_der skrev:Den er jeg med på, vi mangler sgu en spiller der lige kan sætte sig igennem fysisk overfor alle de andre og dominere på den lidt mere primitive måde. Tiote virker som et god på en sådan gut, og så er han sgu ikke helt død rent teknisk.HolmusMaximus skrev:Tja altså jeg kan godt være enig med dig i at en Modric ville pynte på vores hold, men hvis du kigger på vores hold har vi jo reelt set kun Lucas og til nøds Spearing til den defensive midt.. I mine øjne er Adam IKKE defensiv midtbanespiller, han går til stålet jovist, men ellers er han mere en chanceskaber.Xenne skrev:Jo han spiller da okay, jeg kigger mere efter en Modric type.HolmusMaximus skrev:Sidder og ser newcastle-spurs.. ikke fordi det er nogen stor kamp af ham, men er jeg den eneste som har fidus til Tiote på newcastles midtbane..? Sys han minder meget om Essien der i min bog er et regulært powerhouse af en midtbanespiller..
- Kongegaard
- Alder: 37
Overordnet er jeg meget enig i din betragtning ok at forsvaret skal styrkes. Men her vil jeg altså vælge at pege på, at Agger og Skrtel kommer til at danne fast makkerpar fra nu af. Jeg synes virkelig at Carra er faldet meget i niveau sidste sæson og det er ligesom han ikke helt kan komme i gear. Ud over det synes jeg vores køb af Coates er en spændende spiller. Han er ung og har et stort potentiale.athomsen skrev:Jeg ville foretrække at styrke forsvaret med en Gary Cahill.Kongegaard skrev:Jeg sidder og drømmer om Eriksen i truppen til januar =)...
Vi har lukket mål ind i samtlige kampe i PL, hvor modstanderne ikke har taget et rødt kort. Vi har allerede mødt Sunderland, Bolton og Wolves hjemme og lukket mål ind mod dem - de er ellers pivringe på udebane.
Derefter skal vi hente en udpræget defensiv midtbanespiller - Lucas får brug for nogle pauser og Adam/Henderson ser jeg ikke som defensive midtbane spillere.
Tilsidst en udpræget højrekant - Kuyt gør det generelt fint for os, men udpræget højrekant er han ikke. Måske Downing skulle prøves af på den side og give Maxi eller Bellamy chancen på venstrekanten.
Ellers har vi faktisk en OK trup - vi skal bare bruge den (jeg er stadig forundret over, at Bellamy eller Carroll ikke blev bragt i spil mod MU).
Grundet til at jeg godt kunne tænke mig Eriksen er fordi jeg gerne vil have noget mere fart og teknik inde centralt i banen. Vi har Adam og Lucas som begge ikke er særligt hurtige. Og så har vi Gerrard der er ved at komme lidt op i alderen. Med en spiller som Eriksen vil vi have et alternativ som virkelig kan sætte noget fart i midtbanen. Jeg ved godt at vi også lige har købt Henderson, som faktisk gør det rigtig fint. men han er vel i virkeligheden tiltænkt placering længere mod højre, der hvor Kuyt ligger. (Faktisk synes jeg han gjorde det fremragende da han kom ind mod scum.).
Adam er en rigtig god spiller med nogle fantastiske afleveringer, ingen tvivl om det. Jeg synes bare han i perioder har virket tung og langsom.
Nu er det jo også bare ønsketænkning at få fat i Eriksen, men jeg må sgu sige at jeg virkelig er blevet imponeret over hvilken klasse spiller han er ved at udvikle sig til.
Og så er det altid fedt med en ekstra dansker i klubben, ingen tvivl om det. Så ville vi have de 2 bedste danske spillere, Agger og Eriksen ! Og jo tak siger jeg bare =)
Gerrard og Agger er Liverpool