Thommo skrev:Xenne skrev:Skal vi ikke lige lade vente med at vurdere ham efter sæsonen.
Lucas havde en hår opstart i LFC og det tyder på Henderson får det samme.
Synes nu et stort flertal, er fair overfor ham, og er han er trods alt kun lige fyldt 21 år. Og synes personligt han har været bedre end Adam, så selv om han endnu ikke har været 16 mill £ værd, tror jeg nu nok han skal blive en fin spiller. Han har været ramt af nerver i flere kampe, det synes jeg har været ret tydeligt. Så når han er spillet ind, og smidt nerverne, skal det nok blive bedre.
Ja det har folk også, men syntes også folk forventer meget af ham.
Selvfølgelig taler prisen for sig selv, men alene i det han er Engelsk fordobles prisen jo.
Han er ung og en fremtidens mand, det er derfor han er købt, han var allerede EPL Proven da vi købte ham, at han i mine øjne burde stå bag Kuyt i køen til kanten er en anden sag, det tror jeg Dalglish har mere forstand på.
Jeg tror helt sikkert han bliver stor i fremtiden, med gode medspillere og en Gerrard at lære fra.
Som de Adams nævner så er han trænerens kæledægge, han er stille og arbejder hårdt, han drikker ikke Alkohol og arbejder enormt meget med sit spil.
Om to år er han guld hver, det er derfor Henderson er i overvejelse til min næste trøje