Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » tirsdag, 13. sep, 2011 23:26

Man kan ikke andet end være imponeret af BVB og deres tilgang til tingene. På en eller anden måde burde de have fået mere ud af det mod Arsenal, som de omvendt også "gav" chancer til at komme yderligere foran.
Publikum på Westfalen Stadion er fantastisk gennem samtlige minutter. Jeg tror ikke der findes mere opmuntrende fans nogen steder i Europa... de bliver ved og ved.
Yossi satte målet op for Arsenal - fantastisk fint mål af BVB til 1-1. I grunden var begge hold vel tilfreds med pointdelingen, når alt kommer til alt. I morgen er 100% CL-fri.
Up The RedMen... we go again!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 14. sep, 2011 08:40

Jeg glæder mig godt nok til om ikke så længe, hvor jeg skal bo en times kørsel fra Dortmund.
Der skal jeg helt klart et smut eller 5 for, at se dem spille.

Jeg har kikket lidt på et kort og set hvad der er af fodbold i det område at se.
Er der nogen klubber jeg har glemt? kan se frankfurt heller ikke er så langt væk.
http://maps.google.dk/maps/ms?msid=2112 ... 8,4.927368

Vi snakker 1-2 to timers kørsel fra udgangspunket, som er Osnabrück. Bare så det ikke ender med jeg står i München lige pludselig.
Jeg har en 3 måneders tid dernede, så burde kunne finde en håndfuld weekender hvor den står på fodbold tur.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 14. sep, 2011 16:22

Callesen skrev:Jeg glæder mig godt nok til om ikke så længe, hvor jeg skal bo en times kørsel fra Dortmund.

Jeg har kikket lidt på et kort og set hvad der er af fodbold i det område at se.
Er der nogen klubber jeg har glemt? kan se frankfurt heller ikke er så langt væk.

Vi snakker 1-2 to timers kørsel fra udgangspunket, som er Osnabrück. Bare så det ikke ender med jeg står i München lige pludselig.
Jeg har en 3 måneders tid dernede, så burde kunne finde en håndfuld weekender hvor den står på fodbold tur.
Alt det gode ligger jo der :)

Leverkusen, Schalke, Dortmund, Gladbach, Køln, Duisburg, Bochum Dusseldorf. Du får nok at se til ;)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 14. sep, 2011 18:18

Callesen skrev:Jeg glæder mig godt nok til om ikke så længe, hvor jeg skal bo en times kørsel fra Dortmund.

Jeg syntes helt sikkert, at du skulle tag ind og se Eintracht Frankfurt. Jeg har personligt en svaghed for holdet som er "mit" hold i Tyskland hvis jeg skulle vælge. Men du skal da helt sikkert os tag til Dortmund og se en kamp eller to! :)
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 14. sep, 2011 19:57

Kristoffer skrev:
Alt det gode ligger jo der :)

Leverkusen, Schalke, Dortmund, Gladbach, Køln, Duisburg, Bochum Dusseldorf. Du får nok at se til ;)
Helt vildt. Ved slet ikke hvordan jeg skal overskue det. Men når muligheden er der, så skal den jo tages.
Håber bare jeg kan komme afsted halv ofte.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 14. sep, 2011 20:08

Hvis du har mulighed for det, så vil jeg anbefale, at du tager ind og ser nogen kampe fra 2. og 3. Bundesliga. Der er en verden til forskel på deres lavere divisioner og Danmarks. Tag fx Dynamo Dresden. De er rykket op i 2.Bundesliga, og de har et stadion, der minder om Dortmunds, dog en smule mindre, men deres endetribune er meget lig Dortmunds. Fantastisk atmosfære og intensitet til deres - og mange andres - kampe.
Liverpool Football Klopp

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 14. sep, 2011 20:49

Næsten svært ikke at holde med Real Madrid i aften. Det er jo en vanvittigt flot dragt de spiller i :D
Kloppite

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » onsdag, 14. sep, 2011 21:06

håber at scum taber i aften

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 14. sep, 2011 21:20

Hyppia skrev:håber at scum taber i aften
Cardozo gør sit, men tvivler på de holder den, og har da også spillet X :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hyppia

Indlæg af Hyppia » onsdag, 14. sep, 2011 21:26

Thommo skrev:
Hyppia skrev:håber at scum taber i aften
Cardozo gør sit, men tvivler på de holder den, og har da også spillet X :dontknow:

jeg håber Benfica får en pind til

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 14. sep, 2011 21:46

Hvordan ser det ud i Real kampen? Vader de i chancer eller hvad? Ser nemlig ikke kampen, og vil gerne lige live-oddse lidt ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Hyppia

Indlæg af Hyppia » onsdag, 14. sep, 2011 22:00

1-0 til real, ser ikke selv kampen

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 14. sep, 2011 22:19

LFC-Aaby skrev:Hvordan ser det ud i Real kampen? Vader de i chancer eller hvad? Ser nemlig ikke kampen, og vil gerne lige live-oddse lidt ;)
Hvis du er kunde ved bet365, har de live statistik på kampen. Så kan man danne sig et indtryk, ellers har resultat.dk også en super god live update, hvis du trykker ovenpå Real M kampen eksempelvis, tryk ovenpå 0-1 ciferet, og tryk dernæst på"vis live kommentar" i bunden af pop up vinduet.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 14. sep, 2011 22:19

1-1 i Man City og Man Utd..

Uhh de skuffer vist.. :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 14. sep, 2011 22:22

Ro på Soren, det er lidt for tidligt at glæde sig, specielt med manu er jeg holdt med at juble, før samtlige 14 minutters overtid er forbi.

Besvar