Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. aug, 2011 16:25

Hvor er kvalme-smiley'en når man skal bruge den?!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 28. aug, 2011 16:27

Ærgerligt at FFP ikke er blevet indført for fem år siden eller noget i den stil, så det her ikke kunne ske... så fucked up klamt med hold der bryder traditionerne med at købe sig til succes for masser af £££ de aldrig har været i nærheden af at have tjent. Fucked up klamt.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 28. aug, 2011 16:36

Er der virkelig ingen der synes det her er lidt spændende, på sådan en "Fifa/FM managerdrøm"-agtig måde?
At det er et hold vi skal konkurrere mod er skide-ærgeligt og jeg er skam også imod overspending, men det kan da ikke tages fra dem at de spillere de har købt spiller pissegodt sammen indtil videre, og rent faktisk spiller fast-paced teknisk god fodbold, samt aggresivt presspil i forsvaret.

Jeg er klar over jeg er i stærk modvind, men "bare" fordi de bruger et helvede af penge på et par år bliver de altså ikke mit nye hadehold. Hvad med Galacticos? Det var da nogenlunde samme tankegang, bare endnu mere fokuseret på at købe de STØRSTE stjerne, hvilket jeg faktisk ikke synes City har gjort. De har derimod købt virkelig dygtige spillere som passer ind i et godt system.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. aug, 2011 16:46

Jeg tror de færreste klubejere vil være enig i den observering DaBonks. Deres lønudgifter er jo abnorme. Jeg nægter at tro, Mancini har den mindste smule forstand på gode transfers. Han køber jo bare de spillere, der linkes til Manure, Chelsea, LFC osv.

Der intet passion eller medlevelse fra ejerne. Det er et stykke legetøj, hvor talentløse Mancini kan gøre, hvad der passer ham, fordi ejerne ikke har indsigt i hans inkompetence.

Er spændene et synonym for kvalmende? For så kan jeg følge dig..ellers ikke. Jeg kan ikke se, hvordan du kan mene (sh)ity ikke har gået efter de største stjerner. Nasri, Aguero osv. må da siges at være nogle af det de helt store. Der gik jo også rygter om, at de ville have Ronaldo. Disse spillere tænker kun med pengepungen. Det kan ikke fascinere mig.

Jeg kan virkelig ikke på noget punkt følge dig. Spillerne er så dygtige individualister, at de må/skal fungere i et hvilket som helst system. Jeg giver hvertfald ikke Mancini kredit for noget af det (sh)ity pt. præsterer. Hvilket minder mig om, at vi nok skal ned på jorden igen da sæsonen er lang og Spurs jo ikke ligefrem er et hold i medgang.

Mancini skal nok komme til kort når hans manglende taktiske kunnen og spillernes stjernenykker bliver udslagsgivende for møderne med Manure, Chelsea og LFC. Sæsonen er lang.

Dalglish forstår at købe godt og fornuftigt. Mancini køber sig til succes. Synd og skam for fodbolden. Og jeg er ikke et sekund i tvivl, hvem af de to, der indgyder mest respekt fra de andre trænere.

Skal tilføjes jeg finder FM fandens urealistisk og kedsommeligt. Derudover har jeg aldrig lavet et "drømmehold" i Fifa, da jeg simpelthen finder realismen alfa og omega. Hvad Dalglish har til rådighed, har jeg til rådighed. Sådan skal det være.

På falderebet mens temperamentet støt falder vil jeg lige hurtigt sige...Fy for satan!

Over and Out.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 28. aug, 2011 16:58, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kræ

Indlæg af Kræ » søndag, 28. aug, 2011 16:53

Enig med DaBonks. Det er åndssvagt, at verden hænger sådan sammen at man, som City, kan købe sig til succes på den måde de har gjort, men det brunger ikke mit pis i kog. City er en rigtig købeklub, der intet var, før de fik penge, men de spillere de har købt, er spillere de har hentet fra først andet lag gennem de første år og så senere første lag. Deres spil var i dag enormt flot at se på, og jeg synes ideen, om dette FM-projekt er interessant, det er selvfølgelig ikke i orden, at det kan gøres således, men det er spændende at se alle disse dygtige spillere folde sig ud sammen.

Bare mit synspunkt.

Brugeravatar
DaBonks
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 28. aug, 2011 16:55

Jeg forstår godt dine følelser og holdninger til hele misæren.
Min fascination er på et rent taktisk niveau. Det er jo næsten ligesom at kunne drafte fra hele verdens spillere. Hvis du kunne bygge et hold op omkring lige de spillere du havde lyst til, hvem skulle det så være, og hvordan skulle de spille?

Der synes jeg det er spændende at satse på et meget fysisk og hurtigt forsvar, mens de offensive spillere er meget bevægelige med en atletisk og stærk spiller i front. Det er lige præcis samme system jeg selv ville prøve, hvis jeg havde muligheden.

Det skal dog også med at det er på et teoretisk plan jeg synes det er interessant. I virkeligheden er det jo med til at undergrave hele virksomhedsdelen af fodbold, og for fremtiden håber jeg da inderligt at FFP kan blive gennemtrumfet så udviklingen kan begynde at gå mod noget mere normalt og økonomisk ansvarligt.

@Kræ: Ja, det var mest således jeg forestillede mig det. Modsat Real og ManU, så er der faktisk ikke ret mange af de nuværende spillere jeg ser som værende usympatiske. Det har nok også en stor indflydelse.
Måske lige De Jong, på banen, og Balotelli udenfor, men sidstnævnte er mere en sjov joke, end hadeobjekt for mig.
Billede

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 28. aug, 2011 17:01

Arda skrev:Jeg tror de færreste klubejere vil være enig i den observering DaBonks. Deres lønudgifter er jo abnorme. Jeg nægter at tro, Mancini har den mindste smule forstand på gode transfers. Han køber jo bare de spillere, der linkes til Manure, Chelsea, LFC osv.

Der intet passion eller medlevelse fra ejerne. Det er et stykke legetøj, hvor talentløse Mancini kan gøre, hvad der passer ham, fordi ejerne ikke har indsigt i hans inkompetence.

Mancini skal nok komme til kort når hans manglende taktiske kunnen og spillernes stjernenykker bliver udslagsgivende for møderne med Manure, Chelsea og LFC. Sæsonen er lang.

Dalglish forstår at købe godt og fornuftigt. Mancini køber sig til succes. Synd og skam for fodbolden.

Over and Out.
Hvordan kan du sige at Mancini bare køber de spillere der bliver linket til andre klubber?? Du tror ikke at City har diverse scouts og andre staff members der arbejder med transferne?

Og så kalde Mancini talentløs? Han har vundet 3 italienske mesterskaber og 4 coppa italia. Hvad talentløshed er der i det???

Desuden ville Dalglish nok også købe ala City style hvis man havde ubegrænsede midler. Hvem ville ikke det???

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. aug, 2011 17:15

Belloni skrev:
Arda skrev:Jeg tror de færreste klubejere vil være enig i den observering DaBonks. Deres lønudgifter er jo abnorme. Jeg nægter at tro, Mancini har den mindste smule forstand på gode transfers. Han køber jo bare de spillere, der linkes til Manure, Chelsea, LFC osv.

Dalglish forstår at købe godt og fornuftigt. Mancini køber sig til succes. Synd og skam for fodbolden.

Over and Out.
Hvordan kan du sige at Mancini bare køber de spillere der bliver linket til andre klubber?? Du tror ikke at City har diverse scouts og andre staff members der arbejder med transferne?

Og så kalde Mancini talentløs? Han har vundet 3 italienske mesterskaber og 4 coppa italia. Hvad talentløshed er der i det???

Desuden ville Dalglish nok også købe ala City style hvis man havde ubegrænsede midler. Hvem ville ikke det???
Lad nu værre med at stirre jer blinde i en 5-1 sejr. Og lad venligt være med at tage alting så bogstaveligt, så jeg fremgår uvidende og som en ignorant. Din klogeåge.

Mancini når da ikke Dalglish til sokkeholderne det kan 3 Seria A titler med Inter i en periode, hvor Juventus blev tvangsnedrykket og Milan fratrukket point altså ikke ændre på.

Mancini har klare taktiske mangler og de skal nok vise sig i løbet af sæsonen.

Chelsea startede også som lyn og torden sidste sæson. De vandt som bekendt ikke.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 28. aug, 2011 17:16

Glem nu ikke at vi også selv har brugt en del '£££'.. Kan godt ske vores lønninger er lidt mere realistiske og sundere, men husk den milliard vi har brugt siden januar.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 28. aug, 2011 17:18

Comolli på Old Trafford.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. aug, 2011 17:21

LFC-Aaby skrev:Glem nu ikke at vi også selv har brugt en del '£££'.. Kan godt ske vores lønninger er lidt mere realistiske og sundere, men husk den milliard vi har brugt siden januar.
Husk også at vi samtidig sælger og ikke mindst, som du siger, tager hensyn til lønbudgettet. Synes ikke, det kan sammenligning med (sh)itys spending spree.

Men når vinduet lukker kan vi fratrække salget af Torres, Babel osv. og dernæst opgøre, hvor meget FSG har brugt af egen lomme.
Kendskab til lønsystemet får vi nok ikke, men det er med al sandsynlighed blevet mindsket eller hvertfald gjort mere ansvarsfuldt og stabiliseret, som Henry forlangte.

Brugeravatar
tue69
Alder: 40

Indlæg af tue69 » søndag, 28. aug, 2011 17:23

Flot aflevering fra Anderson, men hvad er det dog de laver i den Arsenal defensiv. Det er godt nok passivt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 28. aug, 2011 17:27

straffe til Arsenal.

reddet af De Gea :wall:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. aug, 2011 17:30

Soren123 skrev:straffe til Arsenal.

God redning af den udskældte Gea?

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 28. aug, 2011 17:30

Arda skrev:
Soren123 skrev:straffe til Arsenal.

God redning af den udskældte Gea?
Ja det var okay reddet. 2-0 Young.
You'r Never Walk Alone. ///