Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. aug, 2011 19:45

Apropos Barca-RM

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 604535.ece

Læg mærke til hvad Mourinho gør i nederste klip :lol: 'babyen' skal vist skiftes

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » fredag, 19. aug, 2011 20:47

Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » fredag, 19. aug, 2011 22:11

Mambo skrev:Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.
Jeg ville også være jævnt træt af Mourinho, så jeg forstår sgu godt at Mr.Nice er træt af ham. Selv Owen ville nok til sidste få for meget af.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 19. aug, 2011 23:04

mig_der skrev:
Mambo skrev:Er det bare mig, eller så Messi ikke forandret ud? Han havde et helt andet blik i øjnene end det ret ydmyge og rolige blik som han ellers sædvanligt har. Han så meget mere aggressiv ud med blikket i øjnene og det samme gjorde han i sit spil, ligesom hans attitude, som Hr. Drejers link viser, var mere aggressiv.
Jeg ville også være jævnt træt af Mourinho, så jeg forstår sgu godt at Mr.Nice er træt af ham. Selv Owen ville nok til sidste få for meget af.
:?

Messi opførte sig som en opblæst nar...Xavi og Iniesta har lært godt fra sig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 20. aug, 2011 00:49

ArdaTuran skrev:
Så ikke kampen bortset fra 15 minutter, men må godt nok sige jeg synes pep har en dårlig indflydelse på spillerne,og det er da godt nok ærgeligt, da barcelona burde kunne klare sig uden film. Selv mod RM.

Et er sikkert, inden pep kom, var barca min klare favorit/yngling i RM-barca opgørene, men det har ændret sig i den grad. pep forpester fodbolden som jeg ser det. Og kan huske jeg godt ville have ham i slutningen af rafa eller var det roy regimet, men er lykkelig for Kenny istedet for pep, må jeg i den grad sige.

At Mourinho bør fremstå som den mest sympatiske, af de to, siger ikke så lidt. At jeg så ikke har det store problem med Mourinho, og heller ikke havde det da han var i Chelsea er en anden sag. Men menig mand, bør snart se pep er mindst lige så stor c*nt som Jose, bare på en meget mere usportslig måde. Idet han får spillerne til at udføre sit dirty work, Jose gør det selv, og er mand nok til at stå ved det, og det er lige netop det jeg kan lide ved Mourinho. Han tør stå ved sne gerninger.

Ved ikke om ovennævnte giver mening,men det har været et par hårde dage ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » lørdag, 20. aug, 2011 12:10

ArdaTuran skrev:
mig_der skrev:
:?

Messi plejer generelt at opføre sig som en god ambassadør for sporten, derfor synes jeg ikke at et par enkelte små ting som det her kan påståes at være fordi at han har ændret sig osv, bliver han ved med at være sådan hele sæsonen så fair nok. Men pt. snakker vi om i et arvefjende opgør hvor træneren for real i den grad er en snakkeidiot.

Ps. Pep var super som spiller, i dag er jeg sgu ikke imponeret. Han er jo bare en omvendt mourinho, men resultatet er sgu det samme. Ulidelig opførelse.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 20. aug, 2011 12:40

Messi har altid spillet fodbold som en gadedreng - film og andre beskidte tricks. Fantastisk fodboldspiller, men personlighedsmæssigt ikke meget bedre end Cristiano Ronaldo. Er træt af den glorificering der konstant finder sted af Barcelona og Barcelona spillere.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 20. aug, 2011 12:46

Alonso skrev:Messi har altid spillet fodbold som en gadedreng - film og andre beskidte tricks. Fantastisk fodboldspiller, men personlighedsmæssigt ikke meget bedre end Cristiano Ronaldo. Er træt af den glorificering der konstant finder sted af Barcelona og Barcelona spillere.
Noget du kan dokumentere? Har egentlig altid synes han er fair og ikke ligger og ruller rundt, og skaber sig som de andre Barcelona spiller.
Men kan da være jeg ændre syn på ham, hvis jeg ser noget smuds :)

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » lørdag, 20. aug, 2011 18:59

WOW west brom 1-0 og der kunne havde stået 2-0 til west brom

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » lørdag, 20. aug, 2011 19:00

Chelsky er helt væk :clap: :clap: :clap:

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 20. aug, 2011 19:12

Hyppia skrev:WOW west brom 1-0 og der kunne havde stået 2-0 til west brom
Men det blev ikke 2-0, det tror jeg de kommer til at bøde for desværre.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 20. aug, 2011 19:41

Hyppia skrev:WOW west brom 1-0 og der kunne havde stået 2-0 til west brom
Jeg vil nærmere sige at der SKULLE stå 2-0.. Kæmpe chance. Chelsea er altså i problemer.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 20. aug, 2011 20:01

Torres - back to his very best!
Best in the world at everything I do.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 20. aug, 2011 20:14

Hvornår er Michael Schäfer blevet Chelsea-fan? Sjældent har jeg hørt en kommentator sidde så åbenlyst og heppe på et hold.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 20. aug, 2011 20:17

Aarde skrev:Hvornår er Michael Schäfer blevet Chelsea-fan? Sjældent har jeg hørt en kommentator sidde så åbenlyst og heppe på et hold.
Det har han været i et stykke tid, men hans tilrøb under kampene, som om han faktisk var en normal fan der sad og heppede på Chelsea, har godt nok taget til i styrke.
Hvis han sætter grænsen for hvornår man er partisk under en kamp så må al kritik af Morten Bruun da forstumme nu ;)
Fan af Manchester United

Besvar