Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Jonas skrev:Wilson gjorde det faktisk godt, gjorde det han skulle, gode aktioner og viste at han sagtens kan begå sig.
... vel at mærke overfor en 19 årig Christian Eriksen og en Nicklas Bendtner med 17 PL kampe i benene over det seneste år (14 af dem som indskifter) - for nu lige at nævne de to farligste. Dennis Rommedahl, Michael Krohn-Dehli, Nicklas Pedersen, Lasse Schöne og Bashkim Kadrii er heller ikke just skræmmende modstandere.
Men ja, han kunne bestemt sagtens begå sig - det er dog ikke just nogen stor bedrift, modstandernes niveau taget i betragtning. Der er i hvert fald langt fra gårsdagens kamp og så til de Premier League kampe, i hvilke han indtil nu har haft gevaldige problemer. Lad os håbe, at han langsomt kan blive sluset ind over det næste års tid, vænne sig til presset og tempoet og med tiden komme vanskelighederne til livs.
-
Jonas
- Geografisk sted: AAr
- Alder: 41
-
Kontakt:
Aarde skrev:Jonas skrev:Wilson gjorde det faktisk godt, gjorde det han skulle, gode aktioner og viste at han sagtens kan begå sig.
... vel at mærke overfor en 19 årig Christian Eriksen og en Nicklas Bendtner med 17 PL kampe i benene over det seneste år (14 af dem som indskifter) - for nu lige at nævne de to farligste. Dennis Rommedahl, Michael Krohn-Dehli, Nicklas Pedersen, Lasse Schöne og Bashkim Kadrii er heller ikke just skræmmende modstandere.
Men ja, han kunne bestemt sagtens begå sig - det er dog ikke just nogen stor bedrift, modstandernes niveau taget i betragtning. Der er i hvert fald langt fra gårsdagens kamp og så til de Premier League kampe, i hvilke han indtil nu har haft gevaldige problemer. Lad os håbe, at han langsomt kan blive sluset ind over det næste års tid, vænne sig til presset og tempoet og med tiden komme vanskelighederne til livs.
Det var ikke skræmmende det Bænkner præsterede igår langt fra..
-
Aarde
Barton starter inde for Newcastle

-
AllanShore
af AllanShore » lørdag, 13. aug, 2011 18:31
Aarde skrev:Barton starter inde for Newcastle

Pardew har nok allerede opdaget Obertans sande natur.
Fan af Manchester United
-
Aarde
NotArrogantJustinBieber skrev:Aarde skrev:Barton starter inde for Newcastle

Hvad er Obertans sande natur da?
-
AllanShore
af AllanShore » lørdag, 13. aug, 2011 18:43
Aarde skrev:NotArrogantJustinBieber skrev:Aarde skrev:Barton starter inde for Newcastle

Hvad er Obertans sande natur da?
En svær diagnosticering, men jeg kan prøve; han har egentlig alle de naturlige evner til at skulle spille fast i en god klub, men hans mentalitet er bare ikke til topfodbold. Evner åbenbart ikke modgang og konkurrence.
Fan af Manchester United
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » søndag, 14. aug, 2011 00:18
Kæft han er et fjols, klart rødt til ham for at kraftigt at provokere Gervinho, det var jo helt vildt som han rev ham i trøjen, nærmest løftede ham rundt. Kan godt forstå Gervinho's reaktion, ærgerlig debut for ham. Er dog glad for at han ikke skiftede til os, som der var rygter om... så god er han slet ikke i mine øjne, men et typisk arsenal køb...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » søndag, 14. aug, 2011 01:46
Can anyone help me?
I've just bought a copy of Pro Evo Soccer and I can't figure out which button makes Joey Barton kick people in the head
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 34
Uha, et dive fra Lampard.
Det så virkelig ikke godt ud. Hvis PL's skæbne ligger i hænderne på folk som ham, så ser det skidt ud.
-
Alonso
- Alder: 37
Men Chelsea sætter nu et helt andet tryk end vi magtede igår. Af en eller anden årsag sidder jeg også og holder med Torres. Tiden læger alle sår, som man siger.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Alonso skrev: Af en eller anden årsag sidder jeg også og holder med Torres.
Sådan har jeg det også. Sidder faktisk og glæder mig lidt over at se noget, som mere ligner den gamle Torres.
Men nu HADER jeg også Stoke! De simpelthen så grimme at spille imod, og jeg skal som regel ikke se mere end 2-3 min af Liverpool på Britannia, før mit blodtryk er langt over 200! De er nu nået til 90. minut, og stadig 0-0, efter en kamp, hvor ingens fysik er blevet skånet. Det har ikke været lige kønt det hele, men det har dæleme været intenst.
Vi SMADRER det PIShold !
-
DaBonks
Cynwal skrev:Alonso skrev:Det har ikke været lige kønt det hele, men det har dæleme været intenst.
Og det er det, der er så fantastisk ved PL.
Der sker altid noget, selvom de mindre hold måske ikke går efter at spille pænt, så kæmper de røven ud af bukserne.
Det er mere end man kan sige om bundholdene i de andre store ligaer.
Stoke er voldsomt frustrerende at spille mod og jeg bliver da også sur, når det er mod os.
Men jeg synes ikke det er anti-fodbold. Det er bare "playing within ones means".
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
DaBonks skrev:Cynwal skrev:Alonso skrev:Det har ikke været lige kønt det hele, men det har dæleme været intenst.
Og det er det, der er så fantastisk ved PL.
Der sker altid noget, selvom de mindre hold måske ikke går efter at spille pænt, så kæmper de røven ud af bukserne.
Det er mere end man kan sige om bundholdene i de andre store ligaer.
Stoke er voldsomt frustrerende at spille mod og jeg bliver da også sur, når det er mod os.
Men jeg synes ikke det er anti-fodbold. Det er bare "playing within ones means".
...og slut efter 5 lange tillægsminutter med 0-0. Så Chel$ki smed også 2 point i debuten

Vi SMADRER det PIShold !
-
DaBonks
Lige pludselig er vores 1-1 resultat slet ikke så forfærdeligt.
Synes vores forum er blevet værre over årene til at gå helt i spåner efter et middelmådigt resultat.
Selvfølgelig havde alle store forventninger til starten af sæsonen, men vi har indtil videre spillet den bedste halvleg af alle topholdene og er på samme antal point.
Det skal nok blive en spændende sæson.