Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Corfitzen skrev:Jeg synes personligt at det vil være meget dumt at investere (mange) penge i en midterforsvarer. Ja, vi har måske ikke de bedste i PL, men det potientale som de unge spillere viser er simpelthen fantastisk. Jeg mener selv at en Martin Kelly er modnet utrolig meget og han virker til at være en spiller som der skal satses på.
Jeg er selv meget spændt på at se hvordan Andre Wisdom klarer sig i fremtiden, anfører på reserveholdet i en alder af 17, han er stærk, forudseende, kommanderende, moden, god i hovedspillet, god i pasningsspillet. Har set ham spille live 2 gange og han har for mig vist sig at være et af klubbens helt store talenter, han kan sagtens nævnes i samme åndedrag som suso, coady, sterling etc. hvis man spørger mig.
Enig. Jeg synes heller ikke midterforsvaret er en prioritet. Agger skal nok holde sig fit hele den kommende sæson.
Er det i øvrigt ikke Coady der er anfører?
Kloppite
-
Mysjkin
- Geografisk sted: Nordsjælland
texnymann skrev:Corfitzen skrev:Jeg synes personligt at det vil være meget dumt at investere (mange) penge i en midterforsvarer. Ja, vi har måske ikke de bedste i PL, men det potientale som de unge spillere viser er simpelthen fantastisk. Jeg mener selv at en Martin Kelly er modnet utrolig meget og han virker til at være en spiller som der skal satses på.
Jeg er selv meget spændt på at se hvordan Andre Wisdom klarer sig i fremtiden, anfører på reserveholdet i en alder af 17, han er stærk, forudseende, kommanderende, moden, god i hovedspillet, god i pasningsspillet. Har set ham spille live 2 gange og han har for mig vist sig at være et af klubbens helt store talenter, han kan sagtens nævnes i samme åndedrag som suso, coady, sterling etc. hvis man spørger mig.
Enig. Jeg synes heller ikke midterforsvaret er en prioritet.
Agger skal nok holde sig fit hele den kommende sæson.
Hvorfor skulle det blive anderledes for Agger i den kommende säson jävnfört med de tre foregående? Jeg håber da inderligt at det bliver anderledes nu - men jeg ville ikke sätte blot en lille fraktion af min pensionsopsparing på det.
Udsigten til 20+ PL-kampe med Carra-Skrtl er ikke opmuntrende. Det er lig med offensiv impotens og for lidt fodbold.
En forbedring af midterforsvaret behöver ikke at väre bekostelig - mange klasseforsvarere er hentet til under £10m. Jeg tror som nävnt at der er meget at vinde på at styrke denne position.
Mht. de talenter som venter i kulissen, så er jeg enig i at det ser spändende ud med Wisdom. Men det er en lotteriseddel, som man ikke bör indrette sin indköbspolitik efter. Klubben har reelt ikke produceret talenter af höj klasse i dette årtusind. På et tidspunkt sker dette naturligvis igen, men fremtiden er som bekendt vanskelig at spå om.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
texy
Mysjkin skrev:texnymann skrev:Corfitzen skrev:Jeg synes personligt at det vil være meget dumt at investere (mange) penge i en midterforsvarer. Ja, vi har måske ikke de bedste i PL, men det potientale som de unge spillere viser er simpelthen fantastisk. Jeg mener selv at en Martin Kelly er modnet utrolig meget og han virker til at være en spiller som der skal satses på.
Enig. Jeg synes heller ikke midterforsvaret er en prioritet.
Agger skal nok holde sig fit hele den kommende sæson.
Hvorfor skulle det blive anderledes for Agger i den kommende säson jävnfört med de tre foregående? Jeg håber da inderligt at det bliver anderledes nu - men jeg ville ikke sätte blot en lille fraktion af min pensionsopsparing på det.
Udsigten til 20+ PL-kampe med Carra-Skrtl er ikke opmuntrende. Det er lig med offensiv impotens og for lidt fodbold.
En forbedring af midterforsvaret behöver ikke at väre bekostelig - mange klasseforsvarere er hentet til under £10m. Jeg tror som nävnt at der er meget at vinde på at styrke denne position.
Mht. de talenter som venter i kulissen, så er jeg enig i at det ser spändende ud med Wisdom. Men det er en lotteriseddel, som man ikke bör indrette sin indköbspolitik efter. Klubben har reelt ikke produceret talenter af höj klasse i dette årtusind. På et tidspunkt sker dette naturligvis igen, men fremtiden er som bekendt vanskelig at spå om.
Det er bare min egen (og vist også Aggers) mavefornemmelse. For første gang i sin tid i Liverpool har Agger givet skade/operation tid nok til at hele. Alle de andre gange har klubben eller ham selv forceret et comeback. Denne gang faldt skaden "heldigt", da tiden, hvor han måske kunne være spilleklar, var lige omkring sæsonafslutning. Derfor fik han yderligere sin ferieperiode at komme sig i.
Jeg tror og håber, at vi ser verdens bedste forsvarsspiller folde sig ud i denne sæson.
Kloppite
-
Corfitzen
af Corfitzen » tirsdag, 19. jul, 2011 07:49
texnymann skrev:Corfitzen skrev:Jeg synes personligt at det vil være meget dumt at investere (mange) penge i en midterforsvarer. Ja, vi har måske ikke de bedste i PL, men det potientale som de unge spillere viser er simpelthen fantastisk. Jeg mener selv at en Martin Kelly er modnet utrolig meget og han virker til at være en spiller som der skal satses på.
Enig. Jeg synes heller ikke midterforsvaret er en prioritet. Agger skal nok holde sig fit hele den kommende sæson.
Mig bekendt er Coady anfører på u18.
-
Corfitzen
af Corfitzen » tirsdag, 19. jul, 2011 08:20
Mysjkin skrev:Corfitzen skrev:Jeg synes personligt at det vil være meget dumt at investere (mange) penge i en midterforsvarer. Ja, vi har måske ikke de bedste i PL, men det potientale som de unge spillere viser er simpelthen fantastisk. Jeg mener selv at en Martin Kelly er modnet utrolig meget og han virker til at være en spiller som der skal satses på.
Så vidt jeg husker, så er vi da kun blevet linket til centrale forsvarsspillere i prisklassen 10-15 mill? Dann, Sakho, Cahill, Jones og Shawcross.
Nej det er et stykke tid siden at vi har produceret store spillere selv, men der er blevet lavet en masse ændringer på netop denne front de senere år, hvilket også har resulteret i at vi for første gang i mange år har så mange ungdomsspillere på diverse engelske u-landshold. Nu er jeg kun 22 år gammel, men jeg kan i hvert fald ikke huske at jeg har været så spændt overfor vores unge spillere.
Damien Commoli har tidligere udtalt at vi ikke vil gå ud og investere mange penge på en spiller hvis vi har et stort talent på denne plads. (kan ikke lige finde et link til det)
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Jeg opdatere den lige.
8:04
News:
John Kelly (Atletico Madrid) says...
Sergio Aguero has told his representatives that he would prefer a move to Liverpool as he has been a long term supporter of the club. This is from a reliable source who doesn't want named due to a long term working relationship with Aguero. And echoes of a 45 million bid from liverpool is rife around madrid to hijack man city
Skysports,
Senest rettet af
Jensen tirsdag, 19. jul, 2011 09:22, rettet i alt 1 gang.
-
texy
Jensen skrev:8:04
News:
Thanks for sending in your rumours. Among the latest, John says Sergio Aguero would prefer a move to Liverpool rather than a big-money transfer to Manchester City.
Skysports,
Det sker ikke. Han skal have en ugeløn på over £200.000, hvilket aldrig sker i det "nye" Liverpool. Ville være fantastisk at få Aguero, men det giver god fornuft at lave en ordentlig lønstruktur.
Kloppite
-
Jensen
texnymann skrev:Jensen skrev:8:04
News:
Thanks for sending in your rumours. Among the latest, John says Sergio Aguero would prefer a move to Liverpool rather than a big-money transfer to Manchester City.
Skysports,
Det sker ikke. Han skal have en ugeløn på over £200.000, hvilket aldrig sker i det "nye" Liverpool. Ville være fantastisk at få Aguero, men det giver god fornuft at lave en ordentlig lønstruktur.
Sky Bet:
We have seen a couple of big bets on Sergio Aguero to join Liverpool. He is now 7/1 from 16/1 to move to Anfield.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 19. jul, 2011 09:32
Torres gik ned i løn, da han skiftede fra AM til Liverpool. Torres fik i nærheden af 150.000 kr. om ugen i AM. Lønstrukturen i AM er nemlig den, at de betaler topløn til et par stjerner, mens resten får mindre - selvfølgelig.
-
JØ
News:
Skysports,
Hvis det bliver vores nye strategi, at vi aldrig giver over den pris i løn til nogle af de bedste spillere i verden, som vil til klubben, vinder vi aldrig det store, fordi vi så evigt og altid vil tabe kampen om spilleren til Man C eller Chelsea og aldrig få de bedste spillere!
Jeg ville virkelig gerne have Aguero, det ville være klasse, også med den løn!
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » tirsdag, 19. jul, 2011 09:42
Østergaard skrev:texnymann skrev:Jensen skrev:8:04
News:
Skysports,
Hvis det bliver vores nye strategi, at vi aldrig giver over den pris i løn til nogle af de bedste spillere i verden, som vil til klubben, vinder vi aldrig det store, fordi vi så evigt og altid vil tabe kampen om spilleren til Man C eller Chelsea og aldrig få de bedste spillere!
Har jeg misset noget, eller ejerne på noget tidspunkt udtalt sig om lønstrukturen og transferbudgetter? Mig bekendt har de ikke været bange for at smide en masse penge efter spillere til Red Soxs, så hvorfor ikke også i Liverpool?
Aguero vil være sindsyg at få - så sindssyg at jeg ikke engang tør tænke tanken. Prøv at forestil jer denne offensive kæde:
--------Aguero----Carroll-----------
Downing----------------------Saurez
--------Gerrard-----Adam-----------
Måske lige lovlig offensiv, men av av av...den kommer til at gøre ondt

"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
Jensen
Steven__Gerrard skrev:Østergaard skrev:texnymann skrev:Jensen skrev:8:04
News:
Skysports,
Har jeg misset noget, eller ejerne på noget tidspunkt udtalt sig om lønstrukturen og transferbudgetter? Mig bekendt har de ikke været bange for at smide en masse penge efter spillere til Red Soxs, så hvorfor ikke også i Liverpool?
Aguero vil være sindsyg at få - så sindssyg at jeg ikke engang tør tænke tanken. Prøv at forestil jer denne offensive kæde:
--------Aguero----Carroll-----------
Downing----------------------Saurez
--------Gerrard-----Adam-----------
Måske lige lovlig offensiv, men av av av...den kommer til at gøre ondt

Uuh, Do it Kenny!!

-
Jesperrosendal
af Jesperrosendal » tirsdag, 19. jul, 2011 10:29
Hmm, nu er det jo bare rygter med Aguero, det er jo almindelige mennesker der kan gå ind og skrive rygterne på skysports.com, så jeg tror desværre det er en and...
Men jeg er da helt igennem enig i at det ville være the shit at få fingrene i Aguero, er du rådden en offensiv vi kan stille med så, og jeg må sige at jeg tror at Aguero er lige netop den spiller vi står og mangler, da han kan tilføre speed helt oppe på toppen... Jeg håber at Mascherano har snakket godt om os under Copa America, og Aguero har set udviklingen af Torres dengang han skiftede fra Atl. Madrid til Liverpool.
Jeg vil sige vi bliver seriøse udfordrere til PL hvis vi får fat i Aguero, det ville være et signal af de helt store og sende til top 6 holdende i PL, at vi virkelig mener det denne sæson.
Come on FSG, make us dream
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » tirsdag, 19. jul, 2011 10:36
News:
Skysports,
Champ, tænk lige over det. Joe Cole ud (100 stærke), Jova (60 stærke, er det ikke rigtigt?), CP ud (det samme). Det er mig bekendt endda over 200 stærke som Aguero vil kræve. Er det ikke sådan et regnestykke man skal kigge efter?... think about it
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth