Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... mpeindkoeb
Noget tyder på at Jeffren ikke skal til Liverpool FC.
Noget tyder på at Jeffren ikke skal til Liverpool FC.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
pimpefar skrev:Det er fra ham Football Agent på twitter som var bull****.Aarde skrev:Hvad er kilden på det citat der?Jensen skrev:Liverpool have made a bid for Wigan winger Charles N'Zogbia, according to the Daily Mirror.
"Ladies & Gents, the identity of the mystery player that Liverpool Football Club have agreed personal terms with Charles N’Zogbia.
"A fee has been agreed with Wigan, personal terms have been agreed with the player’s representatives & the player will undergo a medical and sign a contract when he returns from holiday. The deal is not yet ‘official’ but subject to a medical being passed, N’Zogbia will be a Liverpool player.
http://football-talk.co.uk/28084/transf ... th-winger/
Hvorfor skriver du et link, som udelukkende skriver det samme, og som endda skriver at det er fra Daily Mirror, som den oprindelige artikel er skrevet af?Jensen skrev:pimpefar skrev:Det er fra ham Football Agent på twitter som var bull****.Aarde skrev:Hvad er kilden på det citat der?Jensen skrev:Liverpool have made a bid for Wigan winger Charles N'Zogbia, according to the Daily Mirror.
"Ladies & Gents, the identity of the mystery player that Liverpool Football Club have agreed personal terms with Charles N’Zogbia.
"A fee has been agreed with Wigan, personal terms have been agreed with the player’s representatives & the player will undergo a medical and sign a contract when he returns from holiday. The deal is not yet ‘official’ but subject to a medical being passed, N’Zogbia will be a Liverpool player.
Tænker du ikke på venstrebacken, der røg til Real Madrid???Kaskelolhval skrev:Nu var John O'Shea jo rent faktisk tæt på at skifte til os for et par år tilbage. Dengang var jeg for, men nu er han sgu for gammel.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29275&zone=1
Roux på vej ind ????.
Flot tørt skud.
http://www.youtube.com/watch?v=6ipnK4ab7og
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -full-back
Dette kunne godt være vores nye venstre back. Han er gennembrudsstærk og lynhurtig.
Roux på vej ind ????.
Flot tørt skud.
http://www.youtube.com/watch?v=6ipnK4ab7og
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -full-back
Dette kunne godt være vores nye venstre back. Han er gennembrudsstærk og lynhurtig.
Bob skrev:Hvorfor skriver du et link, som udelukkende skriver det samme, og som endda skriver at det er fra Daily Mirror, som den oprindelige artikel er skrevet af?Jensen skrev:pimpefar skrev:Det er fra ham Football Agent på twitter som var bull****.Aarde skrev:Hvad er kilden på det citat der?Jensen skrev:Liverpool have made a bid for Wigan winger Charles N'Zogbia, according to the Daily Mirror.
Fordi der blev bedt om et link fra hvor jeg havde fundet overstående udtalelser.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 50291.html
Jatak, Downing på venstre kanten - Erstatter, Cole og Jovanovich. Evt. Vores nye Venstre kant?
Engelsk landsholdspiller(27kampe).
Jatak, Downing på venstre kanten - Erstatter, Cole og Jovanovich. Evt. Vores nye Venstre kant?

Engelsk landsholdspiller(27kampe).
You'r Never Walk Alone. ///
- CaptainGerrard
- Alder: 43
Boumsong har også spillet fast for Lyon og han kunne intet...Kelly skrev:Ok spændende. Han må kunne noget siden han spiller midterforsvarer i Lyon.Panzerviking skrev:Jeg kender ham personligt ikke, men på RAWK har han allerede affødt ca. 7 siders diskussion.
Daily Fail mener at vi kan få ham for 3 mil, selvom han kostede 8 sidste sæson og kun er blevet bedret. RAWKites mener at han vil stå os i omkring £20, hvis de overhovedet vil sælge ham.
Manchester City, Arsenal og Liverpool skal alle ha forhørt seg med Toulouse angående midtbanespilleren Moussa Sissoko, i følge spillerens agent.
L'Equipe
Sissoko er klasser bedre end Adam.
L'Equipe
Moussa Sissoko er en MEGET spændende spiller, men som konkurrent til Adam? Så vidt jeg ved har han sine styrker i det defensive, men kan ligesom Lucas være med til at bygget spiller op.Kelly skrev:Manchester City, Arsenal og Liverpool skal alle ha forhørt seg med Toulouse angående midtbanespilleren Moussa Sissoko, i følge spillerens agent.
L'Equipe
Imod moderne fodbold.
Det er helt korrekt, han skal ligge ved siden af Lucas. Det giver mulighed for vi kan bruge Gerrard offensivt hvor han er klart bedst.sjampen skrev:Moussa Sissoko er en MEGET spændende spiller, men som konkurrent til Adam? Så vidt jeg ved har han sine styrker i det defensive, men kan ligesom Lucas være med til at bygget spiller op.Kelly skrev:Manchester City, Arsenal og Liverpool skal alle ha forhørt seg med Toulouse angående midtbanespilleren Moussa Sissoko, i følge spillerens agent.
L'Equipe
Okay, jeg kan jo have taget fejl i min vurdering af Mata, men synes ikke umiddelbart at han i de kampe jeg har set har arbejdet meget defensivt. Og tror du har ret mht. A. Johnson, tror også han vil lave samme antal mål/assist som Kuyt, tror bare tilgengæld også der kommer til at gå flere mål ind i den anden ende af banen.Østergaard skrev:TG skrev:men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør.[/b] Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Mvh.Jeg var ude og se Spanien vs. Ukraine. Jeg sad i Mata's sidde i første havlej. Han spillede højre wing og han arbejder virkelig som en hest også meget deffensivt endda!Velkommen til.
OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt.
Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Det jeg så igår var en Mata på middel niveua, som alligevel formår at blive kampens spiller!
Mit største ønske til den ene kant er Mata, men jeg vil slet ikke ligge skjul på at jeg elsker A. Johnson, og vil hellere ind gerne have ham til klubben, også hvis det er på bekostning af Kuyt!
Kuyt er ikke den kant spiller vi mangler, og sætter man A. Johnson ind og han får en masse spilletid, skal han nok nå minimum op på samme antal assist/mål!
Nogle nye twitter rygter eller bare rygter om Mata og A. Johnson?
athomsen skrev:Tænker du ikke på venstrebacken, der røg til Real Madrid???Kaskelolhval skrev:Nu var John O'Shea jo rent faktisk tæt på at skifte til os for et par år tilbage. Dengang var jeg for, men nu er han sgu for gammel.
Mindes heller ikke John O'Shea har været ved at skifte til jer, men Gabriel Heinze var ved at skifte til jer for nogle sæsoner siden, hvor Alex Ferguson stoppede handlen
Med køb af Mata og A.Johnson vil vi have bolden meget mere, og der vil gå langt længere mellem modstanderen har bolden, fordi ser det ud som følger:TG skrev:Okay, jeg kan jo have taget fejl i min vurdering af Mata, men synes ikke umiddelbart at han i de kampe jeg har set har arbejdet meget defensivt. Og tror du har ret mht. A. Johnson, tror også han vil lave samme antal mål/assist som Kuyt, tror bare tilgengæld også der kommer til at gå flere mål ind i den anden ende af banen.Østergaard skrev:TG skrev:men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør.[/b] Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Mvh.Jeg var ude og se Spanien vs. Ukraine. Jeg sad i Mata's sidde i første havlej. Han spillede højre wing og han arbejder virkelig som en hest også meget deffensivt endda!Velkommen til.
OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt.
Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Det jeg så igår var en Mata på middel niveua, som alligevel formår at blive kampens spiller!
Mit største ønske til den ene kant er Mata, men jeg vil slet ikke ligge skjul på at jeg elsker A. Johnson, og vil hellere ind gerne have ham til klubben, også hvis det er på bekostning af Kuyt!
Kuyt er ikke den kant spiller vi mangler, og sætter man A. Johnson ind og han får en masse spilletid, skal han nok nå minimum op på samme antal assist/mål!
Nogle nye twitter rygter eller bare rygter om Mata og A. Johnson?
-------------Suarez----------------
Mata--------------------A. Johnson
------Gerrard-----Meireles--------
-------------Lucas---------------
Eller mere realistisk uden A. Johnson:
------------Carroll----------------
Mata--------------------Suarez
------Gerrard-----Meireles--------
-------------Lucas---------------
Hvis det bliver sådan, vil vi have bolden meget mere! Så meget betyder Kuyt nu heller ikke deffensivt!
Er der ikke en separat tråd til de der enerverende startopstillinger?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."