Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG » søndag, 19. jun, 2011 16:34

Liverdrengen skrev:Velkommen TG, du virker som en der har en fornuftig tone og noget sagligt at byde ind med, glæder mig til din meddebatteren (er det et ord?) angående sommerens transferaktiviteter... man kunne jo starte med at spørge dig om du er skuffet over man utd ikke fik Henderson?
Mange tak Liverdrengen :) Lad os sige det er et ord, er selv lidt i tvivl. hehe. Men angående Henderson så jeg ikke skuffet, han er uden tvivl et talent og han vil være en god breddespiller for jer, men tror ikke han går direkte i startopstillingen trods hans prisskilt, hvilket også gør sig gældende for Phil Jones for os på nuværende tidspunkt. Men jeg er ikke skuffet over ikke at hente Henderson udelukkende pga. min holdning er, at hvis Manchester United skal hente en central midtbane lige nu og her, så skal det være en der kan forstærke startopstillingen fra dag 1, og mener jeg ikke Henderson kan, heller ikke for jer. Men dermed ikke sagt at han er et dårlig køb, for er ret sikker på han bliver en gevinst i fremtiden :)

Så kan jeg jo sende den tilbage og spørge hvordan du har det med Phil Jones endte hos Manchester United fremfor Liverpool selvom Liverpool angiveligt bød mere for spilleren? Synes det er fedt du gider debattere lidt, er altid lidt sjovt at høre hvad andre klubbers fans synes istedet for altid at debattere med sine medfans :)

Brugeravatar
yojonas

Indlæg af yojonas » søndag, 19. jun, 2011 16:56

TG skrev:
Liverdrengen skrev:Velkommen TG, du virker som en der har en fornuftig tone og noget sagligt at byde ind med, glæder mig til din meddebatteren (er det et ord?) angående sommerens transferaktiviteter... man kunne jo starte med at spørge dig om du er skuffet over man utd ikke fik Henderson?
Mange tak Liverdrengen :) Lad os sige det er et ord, er selv lidt i tvivl. hehe. Men angående Henderson så jeg ikke skuffet, han er uden tvivl et talent og han vil være en god breddespiller for jer, men tror ikke han går direkte i startopstillingen trods hans prisskilt, hvilket også gør sig gældende for Phil Jones for os på nuværende tidspunkt. Men jeg er ikke skuffet over ikke at hente Henderson udelukkende pga. min holdning er, at hvis Manchester United skal hente en central midtbane lige nu og her, så skal det være en der kan forstærke startopstillingen fra dag 1, og mener jeg ikke Henderson kan, heller ikke for jer. Men dermed ikke sagt at han er et dårlig køb, for er ret sikker på han bliver en gevinst i fremtiden :)

Så kan jeg jo sende den tilbage og spørge hvordan du har det med Phil Jones endte hos Manchester United fremfor Liverpool selvom Liverpool angiveligt bød mere for spilleren? Synes det er fedt du gider debattere lidt, er altid lidt sjovt at høre hvad andre klubbers fans synes istedet for altid at debattere med sine medfans :)
Der skal også lyde et "velkommen til" herfra.

Du virker tilforladelig.. hehe ;)

Jeg er enig med dig i, at Henderson ikke forstærker vores midtbane fra dag 1. Det samme gør sig vel egentlig gældende for Jones i jeres forsvar. På den måde kan man måske sige, at de unge indkøb til vores midtbane og jeres forsvar er sket med samme mål for øje; nemlig at forberede sig på det uundgåelige - og umiddelbart forestående - generationsskifte.

Jeg ville sgu gerne have haft Jones. Men man kan ikke vinde hver gang.

Og TG, du kan tro, vi kommer efter jer i næste sæson! :director: The hunt is on! :D
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 19. jun, 2011 17:11

Mugge skrev: Så længe du overholder vores regler må du være her. Men er du her for at hovere og provokere, så ryger du ud. Jeg håber selvfølgelig på det første.
Og for god ordens skyld, så skriv Manchester (el. Man.) foran City og united, så vi ved hvilke klubber der snakkes om...
En lille mindre provokation, hvis det altså var meningen at skrive United med småt, nu når City står med stort.

Jeg ved godt, at det er mere reglen end undtagelsen herinde, at skrive rivalerne med små bogstaver, men jeg må indrømme, jeg ikke lige ved, hvor passende den var i den her situation, når TG kommer med den venlige tone.

Velkommen TG. Jeg håber, du kan holde til lidt mundgas en gang i mellem, sådan er det jo at komme over på rivalernes forum :)

TG

Indlæg af TG » søndag, 19. jun, 2011 17:19

yojonas skrev:
TG skrev:

Der skal også lyde et "velkommen til" herfra.

Du virker tilforladelig.. hehe ;)

Jeg er enig med dig i, at Henderson ikke forstærker vores midtbane fra dag 1. Det samme gør sig vel egentlig gældende for Jones i jeres forsvar. På den måde kan man måske sige, at de unge indkøb til vores midtbane og jeres forsvar er sket med samme mål for øje; nemlig at forberede sig på det uundgåelige - og umiddelbart forestående - generationsskifte.

Jeg ville sgu gerne have haft Jones. Men man kan ikke vinde hver gang.

Og TG, du kan tro, vi kommer efter jer i næste sæson! :director: The hunt is on! :D
Haha, mange tak, men behøver jo heller ikke være provokerende bare fordi man er United mand ;) hehe

Helt korrekt, Jones er heller ikke en forstærkning på nuværende tidspunkt, dertil er Rio og Vidic en klasse eller to over ham. Selvfølgelig skal man tage højde for Rio har glasben, men her står Smalling nok foran i køen. Men synes Phil Jones er et spændende køb, og som du siger et køb med henblik på det forestående generationsskifte.

Haha, lyder godt. Hellere jer som sagt end Manchester City og Chelsea, men håber nu stadig i bliver under Manchester United i tabellen;)

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 19. jun, 2011 17:22

Jeg faldt lige tilfældigt over det her på Twitter.
FootballAgent01 Football Agent
I have no been given the green light to reveal a big transfer story concerning Liverpool FC #lfc #LFCFollowback #LFCfamily
At 7pm tonight I will announce a transfer exclusive concerning Liverpool FC #lfc
This deal I have personally been involved in & I am delighted that all the hard work put in has come to fruition.
To clarify, this player is not Stewart Downing or Charlie Adam as named by Tony Evans on TalkSport earlier today.
This is a player that Liverpool have been monitoring very closely all season.
The deal is as good as done.Fee agreed, personal terms all sorted.player to have medical & dot i's and cross t's v shortly
@
@AnfieldIndex there has been a lot of activity behind the scenes at Anfield in the past 2-3 days.
Lyder meget spændende. Det er vel klokken 20 dansk tid han vil præsentere det?

TG

Indlæg af TG » søndag, 19. jun, 2011 17:26

Aarhus skrev:
Mugge skrev: Så længe du overholder vores regler må du være her. Men er du her for at hovere og provokere, så ryger du ud. Jeg håber selvfølgelig på det første.
Og for god ordens skyld, så skriv Manchester (el. Man.) foran City og united, så vi ved hvilke klubber der snakkes om...
En lille mindre provokation, hvis det altså var meningen at skrive United med småt, nu når City står med stort.

Jeg ved godt, at det er mere reglen end undtagelsen herinde, at skrive rivalerne med små bogstaver, men jeg må indrømme, jeg ikke lige ved, hvor passende den var i den her situation, når TG kommer med den venlige tone.

Velkommen TG. Jeg håber, du kan holde til lidt mundgas en gang i mellem, sådan er det jo at komme over på rivalernes forum :)
Har luret jeres forum før og har set United skrevet med lille før som en lille provokation, men tager det nu ikke så tungt hvis det var sådan det skulle forståes:)
Men som sagt, så er jeg her for at debattere og ikke provokere, godt nok holder vi ikke med den samme klub, men vi er jo trods alt voksne mennesker, så jeg kommer udelukkende med en god venlig tone:)

Jeg kan godt tage lidt mundgas, og sådan skal det være, når man bevæger sig ind på rivalens forum, og det er fair nok så længe det er saglig debat som er i højsædet.

Og tak for velkomsten;)

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 19. jun, 2011 17:45

Hvis ham FootballAgent manden har ret, så gætter jeg på det er Wickham.
Hvis det ikke er en af de tre, så har Liverpool satme været gode til at holde kortene tæt til kroppen, for det er de eneste der har været tæt på ifølge de forskellige fora og ITK's.
Billede

jacobq

Indlæg af jacobq » søndag, 19. jun, 2011 17:47

DaBonks skrev:Hvis ham FootballAgent manden har ret, så gætter jeg på det er Wickham.
Hvis det ikke er en af de tre, så har Liverpool satme været gode til at holde kortene tæt til kroppen, for det er de eneste der har været tæt på ifølge de forskellige fora og ITK's.
Jeg er også sikker på det er Wickham - hvilket vil være helt fint for mig! Ser ham som en kommende stjerne. En anden mulighed er selvfølgelig Sakho fra PSG.

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » søndag, 19. jun, 2011 17:49

TG skrev:Hej alle. Selvom jeg er Manchester United mand håber jeg det er okay at skrive lidt med på jeres forum? Hvis ikke siger i bare til og jeg er smuttet:)

Spændende tråd, og jeg må sige de spillere i bliver kædet sammen med ser interessant ud, ligesom mange af jer kunne jeg sagtens forestille mig Mata og Zapate i Liverpool og ser dem som klare forstærkninger, men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør. Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Clichy er udemærket, men mener personligt at der er andre VB som ville pynte mere på jeres hold. Clichy er hurtig, men han bliver godt nok tit rundtosset hvis han står overfor en teknisk stærk kant.

Men bliver generelt et spændende transfervindue, Arsenal, Tottenham, Chelsea, City, Liverpool og United melder alle om indkøb, der kommer til at blive brugt nogle pund inden de nye transferregler træder i kraft efter den nye sæson.

Men håber i er at finde i den øverste ende i næste sæson, det er da alt andet lige noget sjovere at kæmpe med jer om titlen fremfor klubber uden historie (læs; Chelsea + City) :)

Mvh.
Velkommen til :-).

OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt. :)
Senest rettet af Mr.Kop søndag, 19. jun, 2011 17:58, rettet i alt 1 gang.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » søndag, 19. jun, 2011 17:57

jacobq skrev:
DaBonks skrev:Hvis ham FootballAgent manden har ret, så gætter jeg på det er Wickham.
Jeg er også sikker på det er Wickham - hvilket vil være helt fint for mig! Ser ham som en kommende stjerne. En anden mulighed er selvfølgelig Sakho fra PSG.
Vi kan bare ikke offentliggøre et køb af Sakho før 1. juli :)
Billede

jacobq

Indlæg af jacobq » søndag, 19. jun, 2011 17:58

DaBonks skrev:
jacobq skrev:
Vi kan da godt offentligøre det, men han bliver vel først præsenteret d 1. juli :)?
Eller er jeg bare langt ude og skide :D?

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 19. jun, 2011 17:58

DaBonks skrev:
jacobq skrev:
Jo, det kan vi vel godt? Handlen går bare først igennem 1. juli.

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » søndag, 19. jun, 2011 18:02

Aarhus skrev:
DaBonks skrev:
jacobq skrev:
Jo, det kan vi vel godt? Handlen går bare først igennem 1. juli.
Bliver spændende at se om han kan holde sit løfte...?

Men det kunne også være Zapata da han angiveligt skulle have udtalt at han er tæt på et skifte til LFC...

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 19. jun, 2011 18:04

Man kan virkelig få dårlige nerver over de twitternyheder, der hele tiden kommer frem. Hvis ikke det var fordi Roskilde, Sydeuropa og Tour de France kalder her til sommer, så ville jeg egentlig hellere bare træde ind i en tidsmaskine og transportere mig frem til 31. august.
Fan af Manchester United

Anje27

Indlæg af Anje27 » søndag, 19. jun, 2011 18:15

Det kunne vel også være juan mata som der snakkes om? (Det håber jeg) :D

Besvar