Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Forøvrigt længe siden man har set rygter vedr S.Defour til nogen klubber, er han solgt, eller er han stadig ledig på markedet ?
Forøvrigt længe siden man har set rygter vedr S.Defour til nogen klubber, er han solgt, eller er han stadig ledig på markedet ?
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Groft nok at kalde ham ledig når han HAR en klubveffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Badooo siger, hvad han mener!
Var nu mere ment som, at hvis han var blevet solgt, var han nok ikke ledigBadooo skrev:Groft nok at kalde ham ledig når han HAR en klubveffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Forøvrigt længe siden man har set rygter vedr S.Defour til nogen klubber, er han solgt, eller er han stadig ledig på markedet ?Han er stadig i Liege, og han ville være et godt køb. Ham istedet for Adam, tak.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal med flere midtbane spillere, Vi har et hav og det er ikke der vi mangler spillere.
Henderson er købt som gardering til Gerrard.
Gago er i mine øjne ikke god nok, ellers havde Real Madrid heller aldrig hentet Lass, Khedeira, Alonso, Sahin. dog er de forskellige slags midtbane spillere men hvis han var så god havde de nok valgt at spille med ham.
Vi skal ikke nøjes med det næst bedste, vi skal have de bedste.
Mata & A. Johnson, Baines og Sturridge det er min ønskeliste.
Henderson er købt som gardering til Gerrard.
Gago er i mine øjne ikke god nok, ellers havde Real Madrid heller aldrig hentet Lass, Khedeira, Alonso, Sahin. dog er de forskellige slags midtbane spillere men hvis han var så god havde de nok valgt at spille med ham.
Vi skal ikke nøjes med det næst bedste, vi skal have de bedste.
Mata & A. Johnson, Baines og Sturridge det er min ønskeliste.

Det lader jeg nu roligt Kenny om at styre. At gøre Gago dårligere end CP er utroligt useriøst.veffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Gago i form er bedre end Lucas. Og i den grad bedre end Adam, som jeg syntes er alt for tung en spiller på trods af han kun er 25 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Mazter81
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 44
- Kontakt:
Hvilken position vil du så helst undvære en spiller på?Kristoffer skrev:En bruger ved navn "Scott" fra Rawk, har også tweetet at vi har lagt et bud på Mata. Selvom diverse Twitter-brugere ikke har meget tillid fra min side, er der sjældent røg uden en eller anden form for ild. Igår blev der samtidig skrevet at Mancini ikke skulle have meget til overs for A. Johnson. Jeg håber Kenny lurer den og kan få vristet ham over på vores hold, da jeg ser et enormt potentiale i ham.
Hvis det skulle lykkes at få de to, kunne vi stille op på denne måde:
-----G. Johnson - Carragher - Agger - Enrique/Cissokho
-----------------------------Lucas-------------------------------
----Gerrard/ Henderson -------- Meireles / Adam (formentligt)
--------A. Johnson(kuyt) ------ Suarez ------ J. Mata -----------
-------------------------A. Carroll-------------------------------
De tre offensive kan ligge og skifte plads, og udfordre alt og alle i modstanderens bagkæde. Det kunne komme til at gøre rigtigt ondt og samtidig ville begge backs og de to midtbanespillere, kunne slå indlæg lidt tidligere, hvilket Carroll virker til at trives med.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Min sammenligning er vel ligeså seriøs som din er med Alonso.Kelly skrev:Det lader jeg nu roligt Kenny om at styre. At gøre Gago dårligere end CP er utroligt useriøst.veffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Gago i form er bedre end Lucas. Og i den grad bedre end Adam, som jeg syntes er alt for tung en spiller på trods af han kun er 25 år.
Lucas har ofte fået skyld for at lave for mange frispark, og der er Gago jo ekspert, han laver ufattelig mange frispark når han spiller.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fra Sky Sport:
Fernando Gago's agent has admitted that Liverpool would be a good option for him should he leave Real Madrid this summer.
Det lyder som om det er Gago's agent som prøver at få ham afsat, end det er os der har vist interesse. Der er intet i det - tror jeg.
Jeg vil hellere ha' Mata!
Fernando Gago's agent has admitted that Liverpool would be a good option for him should he leave Real Madrid this summer.
Det lyder som om det er Gago's agent som prøver at få ham afsat, end det er os der har vist interesse. Der er intet i det - tror jeg.
Jeg vil hellere ha' Mata!
Hvad med at hente enten Nicolai Boilesen eller Ryan Bertrand (Chelsea) til venstrebacken, begge to er moderne backs, har godt nok kun set de 2 kampe, som de har spillet under U-21 EM
Men begge virker rigtigt stærke! Bertrand kunne være en billig løsning, da han aldrig får spilletid på grund af Ashley Cole. Boilesen er virkelig en fighter og må da klart også være parat til venstrebacken på A-landsholdet.
Gago er en dygtig fodboldspiller, men ligesom ved CP mener jeg han har for langsomme vendinger med bolden. Det var min hovedkritik af CP, da vi blev linket med ham og hvor fik jeg, desværre, ret.
Jeg tror Gago ville passe godt ind i italiensk fodbold, hvor man generelt giver midtbanespillerne mere tid om bolden. Spansk presspil kan til tider godt være opskruet, i England er det vanvittigt. Af den grund tror jeg Gago ville falde igennem med et brag.
Sammenligningen med Alonso kan jeg sådan set godt forstå, hvis jeg skal være helt ærlig. Gago er dog ikke lige så eksplosiv i sine afleveringer, som det er tilfældet med Alonso. For ham er det mere korte afleveringer. Generelt er de fleste sydamerikanske defensive midtbanespillere skolet til den type afleveringsspil. Klasseeksemplet er Dunga, der var helt eminent i den rolle.
Gago har dog det tilfælles med Alonso, at han i høj grad varetager samme position på banen. Han er ligesom Alonso meget holdende, men han mangler altså det eksplosive. Jeg kan aldrig se ham være bedre end Lucas, hverken idag eller imorgen. Lucas er en langt bedre duelspiller end Gago, har langsomt tilvænnet sig tempoet i PL og har overlevet de kulturelle barrierer. Jeg ser denne proces blive meget svær for Gago.
Jeg føler mig i øvrigt ret overbevist om at vi satser på Lucas og Spearing i den defensive rolle på midtbanen, mens vi altså kigger til alternativer til den mere flyvske rolle. Satser stadig benhårdt på at vi i højere grad kommer til at spille 4-3-3, hvor vi altså pt. har Gerrard, Meireles, Henderson og Shelvey til de 2 andre pladser. Maxi kan til nød spille positionen, ligesom unge Suso er på vej.
Jeg tror egentlig bare hele Gago historien er forhandlingstaktik - især da han tjener en del penge i Real Madrid, hvilket nok forklarer hvorfor han stadig render rundt dernede selvom han aldrig spiller. Hvem vi i virkeligheden forsøger at købe ved jeg ikke, men noget kunne jo tyde på at det er Charlie Adam. Ligeledes tvivler jeg på at Man Utd virkelig ønsker Adam, medmindre de altså har opgivet både Sneijder og Modric og satser på en helt tredje spiller til at afløse Scholes.
Hvad angår Adam, så er Alonso sammenligningen helt hen i vejret. De kan begge slå lange afleveringer og har generelt god sparketeknik, men her stopper sammenligningen også. Hverken i spillertype eller i bevægelsesmønstre minder de på nogen måde om hinanden. Adam er offensiv midtbanespiller. Taktisk virker han ikke særlig skolet, men det er også en af hans kvaliteter at han er lidt over det hele. En taktisk bedre spiller ville bruger sine kræfter mere velovervejet end Adam, hvilket måske forklarer hvorfor han ofte gik død tidligt i kampen for Blackpool. Du kan ikke stole på ham defensivt igennem en hel kamp.
Jeg tror Gago ville passe godt ind i italiensk fodbold, hvor man generelt giver midtbanespillerne mere tid om bolden. Spansk presspil kan til tider godt være opskruet, i England er det vanvittigt. Af den grund tror jeg Gago ville falde igennem med et brag.
Sammenligningen med Alonso kan jeg sådan set godt forstå, hvis jeg skal være helt ærlig. Gago er dog ikke lige så eksplosiv i sine afleveringer, som det er tilfældet med Alonso. For ham er det mere korte afleveringer. Generelt er de fleste sydamerikanske defensive midtbanespillere skolet til den type afleveringsspil. Klasseeksemplet er Dunga, der var helt eminent i den rolle.
Gago har dog det tilfælles med Alonso, at han i høj grad varetager samme position på banen. Han er ligesom Alonso meget holdende, men han mangler altså det eksplosive. Jeg kan aldrig se ham være bedre end Lucas, hverken idag eller imorgen. Lucas er en langt bedre duelspiller end Gago, har langsomt tilvænnet sig tempoet i PL og har overlevet de kulturelle barrierer. Jeg ser denne proces blive meget svær for Gago.
Jeg føler mig i øvrigt ret overbevist om at vi satser på Lucas og Spearing i den defensive rolle på midtbanen, mens vi altså kigger til alternativer til den mere flyvske rolle. Satser stadig benhårdt på at vi i højere grad kommer til at spille 4-3-3, hvor vi altså pt. har Gerrard, Meireles, Henderson og Shelvey til de 2 andre pladser. Maxi kan til nød spille positionen, ligesom unge Suso er på vej.
Jeg tror egentlig bare hele Gago historien er forhandlingstaktik - især da han tjener en del penge i Real Madrid, hvilket nok forklarer hvorfor han stadig render rundt dernede selvom han aldrig spiller. Hvem vi i virkeligheden forsøger at købe ved jeg ikke, men noget kunne jo tyde på at det er Charlie Adam. Ligeledes tvivler jeg på at Man Utd virkelig ønsker Adam, medmindre de altså har opgivet både Sneijder og Modric og satser på en helt tredje spiller til at afløse Scholes.
Hvad angår Adam, så er Alonso sammenligningen helt hen i vejret. De kan begge slå lange afleveringer og har generelt god sparketeknik, men her stopper sammenligningen også. Hverken i spillertype eller i bevægelsesmønstre minder de på nogen måde om hinanden. Adam er offensiv midtbanespiller. Taktisk virker han ikke særlig skolet, men det er også en af hans kvaliteter at han er lidt over det hele. En taktisk bedre spiller ville bruger sine kræfter mere velovervejet end Adam, hvilket måske forklarer hvorfor han ofte gik død tidligt i kampen for Blackpool. Du kan ikke stole på ham defensivt igennem en hel kamp.
Igen jeg kan kun sige havd jeg syntes, og jeg syntes at Gago er lysår bedre end CP, og i form bedre end Lucas, og klart bedre end Adam. Og minder meget om Alonso i sin boldomgang.veffe69 skrev:Min sammenligning er vel ligeså seriøs som din er med Alonso.Kelly skrev:Det lader jeg nu roligt Kenny om at styre. At gøre Gago dårligere end CP er utroligt useriøst.veffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Lucas har ofte fået skyld for at lave for mange frispark, og der er Gago jo ekspert, han laver ufattelig mange frispark når han spiller.
Det eneste der imo kan sammenlignes på de 2 er deres position på banen.Kelly skrev:Igen jeg kan kun sige havd jeg syntes, og jeg syntes at Gago er lysår bedre end CP, og i form bedre end Lucas, og klart bedre end Adam. Og minder meget om Alonso i sin boldomgang.veffe69 skrev:Min sammenligning er vel ligeså seriøs som din er med Alonso.Kelly skrev:Det lader jeg nu roligt Kenny om at styre. At gøre Gago dårligere end CP er utroligt useriøst.veffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Alonso er lysår foran Gago med de lange tværafleveringer, han er imo markant bedre i småspillet og de hurtige kombinationer, han har bedre blik for spillet og istedet for at tumle folk ned, så vinder Alonso boldene med elegance og derved skaber han hurtige omstillinger, der gør at
Reals offensive folk bliver farligere, end de ville hvis de gang på gang skulle ned og stå defensivt pga klodsede frispark.
Det sidste forøvrigt en ting at Lucas er blevet bedre og bedre til i løbet af sæsonen.
Uenigveffe69 skrev:Det eneste der imo kan sammenlignes på de 2 er deres position på banen.Kelly skrev:Igen jeg kan kun sige havd jeg syntes, og jeg syntes at Gago er lysår bedre end CP, og i form bedre end Lucas, og klart bedre end Adam. Og minder meget om Alonso i sin boldomgang.veffe69 skrev:Min sammenligning er vel ligeså seriøs som din er med Alonso.Kelly skrev:Det lader jeg nu roligt Kenny om at styre. At gøre Gago dårligere end CP er utroligt useriøst.veffe69 skrev:Jeg er fuldstændig enig omkring Gago med flere, hans skal bare IKKE til klubben. CP vil komme til at ligne en stjerne i forhold til.
Alonso er lysår foran Gago med de lange tværafleveringer, han er imo markant bedre i småspillet og de hurtige kombinationer, han har bedre blik for spillet og istedet for at tumle folk ned, så vinder Alonso boldene med elegance og derved skaber han hurtige omstillinger, der gør at
Reals offensive folk bliver farligere, end de ville hvis de gang på gang skulle ned og stå defensivt pga klodsede frispark.
Det sidste forøvrigt en ting at Lucas er blevet bedre og bedre til i løbet af sæsonen.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29227&zone=1
VI hænger på Soto 1 år mere, han er blevet tilbudt til HSV der har sagt pænt nej tak.
VI hænger på Soto 1 år mere, han er blevet tilbudt til HSV der har sagt pænt nej tak.
@Kelly
Hvornår har du sidst set Gago spille?
@veffe
En spiller kan vel godt minde om en anden, selvom han ikke er ligeså dygtig. Nu kender jeg ikke så meget til Gago, men rent diskussionsmæssigt kan man vel ikke sige at "Alonso's rolle minder ikke om Gago's, fordi Alonso er bedre". Eller hvad?
Jeg har aldrig selv været vidne til en hel kamp med Gago, men jeg må indrømme at han ikke virker attraktiv, hans position i Real Madrids hierarki taget i betragtning. Desuden er han efterhånden 25 år eller noget i den dur, så han burde vel efterhånden være slået igennem. Jeg tvivler desuden på at det rygte har noget på sig. Det håber jeg i hvert fald ikke...
Hvornår har du sidst set Gago spille?
@veffe
En spiller kan vel godt minde om en anden, selvom han ikke er ligeså dygtig. Nu kender jeg ikke så meget til Gago, men rent diskussionsmæssigt kan man vel ikke sige at "Alonso's rolle minder ikke om Gago's, fordi Alonso er bedre". Eller hvad?
Jeg har aldrig selv været vidne til en hel kamp med Gago, men jeg må indrømme at han ikke virker attraktiv, hans position i Real Madrids hierarki taget i betragtning. Desuden er han efterhånden 25 år eller noget i den dur, så han burde vel efterhånden være slået igennem. Jeg tvivler desuden på at det rygte har noget på sig. Det håber jeg i hvert fald ikke...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."