Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Er det nogen herinde som vil forklare mig hvorfor så mange snakker om en transfer med Aguero? Som jeg ser det er det da på ingen måde realistisk. Jeg har ikke set de vilde rygter om ham, og ærlig talt, hvad er chancen for at han er interesseret i at skifte til en klub uden nogen form for europæisk fodbold.
Kan ske jeg er lidt sortseer, men tvivler sgu på der er den helt store chance for det, når en masse andre store klubber også er interesseret.
Kan ske jeg er lidt sortseer, men tvivler sgu på der er den helt store chance for det, når en masse andre store klubber også er interesseret.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Mon ikke det bare vil presse prisen i vejretHr. Drejer skrev:Måske vi kan lave en byttehandel med Konchesky den anden vej.

Kender ikke Clichy andet end det man læser, men det er da indlysende vb er et sted vi i den grad trænger til forstærkning. Også selv om Insua returnerer, Fabio er vel næsten ,om muligt, mere skrøbelig end Agger og Kewell(og mig selv inklusiv)
Verden er smask fuld af hyklere....
Silly season - nogen bliver grebet af stemningen.Andy Aaby skrev:Er det nogen herinde som vil forklare mig hvorfor så mange snakker om en transfer med Aguero? Som jeg ser det er det da på ingen måde realistisk. Jeg har ikke set de vilde rygter om ham, og ærlig talt, hvad er chancen for at han er interesseret i at skifte til en klub uden nogen form for europæisk fodbold.
Nogle rygter har noget på sig - andre har ikke. Er man optimistisk er det let at blive grebet af stemningen, især hvis samme rygte bliver gentaget op til flere gange af de samme (så må de tro på at det sker).
Plus han har sagt han vil væk fra Atletico Madrid, tror dog heller ikke han kommer til LFC, og vil personligt også laaaaangt hellere have Mata til LFC.athomsen skrev:[
Silly season - nogen bliver grebet af stemningen.).
Verden er smask fuld af hyklere....
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29173&zone=1
Spændende
.
I øvrigt skriver de på den norske side at Ngog's agtent har fået lov til at snakke med Sunderland, idet de vil købe Ngog. Pris 3 mill pund.
BBC Radio Lancashire oplyser godt nok at der var problemer med lægetjekket mht. Jones
Spændende

I øvrigt skriver de på den norske side at Ngog's agtent har fået lov til at snakke med Sunderland, idet de vil købe Ngog. Pris 3 mill pund.
BBC Radio Lancashire oplyser godt nok at der var problemer med lægetjekket mht. Jones

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
Dét ville virkelig være en forstærkning. Tror dog vi skal være heldige, hvis Arsenal giver ham lov til at smutte til en anden engelsk klub. Men spørgsmålet er jo så om der overhovedet ér nogle udenlandske klubber der vil matche LFC's bud.Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29173&zone=1
Spændende.
http://www.express.co.uk/posts/view/251 ... ckham-move
Steve Bruce prøver at tage Connor Wickham nu.
Steve Bruce prøver at tage Connor Wickham nu.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hmmm, skal jeg vælge Sunderland eller Liverpool, hmmm, svært valg.
Han er Liverpool supporter, så jeg tror han vælger rigtigt.
Flere twitter-folk siger også at Sunderland udmærket godt ved denne handel er død.Hr. Drejer skrev:Hmmm, skal jeg vælge Sunderland eller Liverpool, hmmm, svært valg.
Det er måske for at presse N'Gog?
Hvis N'Gog tager til Sunderland håber jeg virkelig han slår igennem.
Sympatisk hårdtkæmpende fyr, som dog stadig er for rå.

Hvis man ser det objektivt fra den unge Wickham's synspunkt - S'land eller LFC. Hvor har jeg størst chance for at udvikle mig gennem minutter i PL? Hvor gammel er jeg? 2 år i nordøstengland og min pris er hvis jeg slår igennem steget betragteligt og så kan jeg tage til en storklub når jeg har bevist at jeg kan begå mig blandt de store drenge.
Men har ser det jo nok subjektivt og så vælger han selvfølgelig ægte rødt...
Up The RedMen... we go again!
Jan skrev:Hvis man ser det objektivt fra den unge Wickham's synspunkt - S'land eller LFC. Hvor har jeg størst chance for at udvikle mig gennem minutter i PL? Hvor gammel er jeg? 2 år i nordøstengland og min pris er hvis jeg slår igennem steget betragteligt og så kan jeg tage til en storklub når jeg har bevist at jeg kan begå mig blandt de store drenge.
Jeg syntes faktisk Kenny har vist han tør give de unge spillere en rigtig god chance. Det må også vægte for de unge spillere, at have overværet det. De unge spillere vi henter nu, er jeg helt sikkert på vil blive brugt rigtig meget. Henderson tror jeg faktisk glider ind i start 11'eren.
The Times' forskellige journalister (Ben Smith, Tony Barrett, George Caulkin) siger alle, at vi har budt £5mio for Clichy. Han kunne vel meget vel blive vores nye venstre back.. For den pris kunne man også lige snappe Cissokho for de rapporterede 9 (i forskellige sladder-aviser) og vende den back fra en akilleshæl til en styrke.
Jeg ved at Clichy deler vandene herinde.. Han skal dog være velkommen til at bevise sit værd imo.

Jeg ved at Clichy deler vandene herinde.. Han skal dog være velkommen til at bevise sit værd imo.
Badooo siger, hvad han mener!
Helt enig, og Clichy kan faktisk også bruges som kant.Badooo skrev:The Times' forskellige journalister (Ben Smith, Tony Barrett, George Caulkin) siger alle, at vi har budt £5mio for Clichy. Han kunne vel meget vel blive vores nye venstre back.. For den pris kunne man også lige snappe Cissokho for de rapporterede 9 (i forskellige sladder-aviser) og vende den back fra en akilleshæl til en styrke.![]()
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29180&zone=1
Nu tror jeg det er tæt på at Ngog er solgt.
De problemer, som Clichy har med sit spil skal nok blive rettet op af Clarke. Det er jeg sikker på.
Hvis vi får ham for £5-7 mio så ser jeg det som en klassehandel. Går det ikke med ham, så kan vi altid sælge ham videre uden tab.
Clichy er også for direkte i sit spil i forhold til den spillestil Arsenal praktiserer, og derfor kommer hans evner nok heller ikke til sin fulde ret. Clichy kan noget offensivt, hvor han kan sætte en mand af og slå et godt indlæg. Sådan spiller de ikke i Arsenal, der skal bolden dribles over stregen. Kommer han til Liverpool, så har han en stor spillet i Carroll at sigte efter, og jeg tror faktisk, han vil kunne give nogle assists i løbet af en sæson, hvis vi får ham.
Hvis vi får ham for £5-7 mio så ser jeg det som en klassehandel. Går det ikke med ham, så kan vi altid sælge ham videre uden tab.
Clichy er også for direkte i sit spil i forhold til den spillestil Arsenal praktiserer, og derfor kommer hans evner nok heller ikke til sin fulde ret. Clichy kan noget offensivt, hvor han kan sætte en mand af og slå et godt indlæg. Sådan spiller de ikke i Arsenal, der skal bolden dribles over stregen. Kommer han til Liverpool, så har han en stor spillet i Carroll at sigte efter, og jeg tror faktisk, han vil kunne give nogle assists i løbet af en sæson, hvis vi får ham.
N'Gog er på ferie og bliver først solgt, når han kommer tilbage derfra.
Og jeg er ved at være træt af at høre om alle de backs der kan bruges som kanter. Johnson kan bruges som kant - nuvel, men i LFC spiller han højre back. Clichy kan bruges som kant, men i LFC.. Jeg vil have en back der matcher én position og som til gengæld for sin manglende alsidighed gør det med en følelse, så vi føler at vi har verdens bedste back.
Desuden, fordi en spiller har spillet out of position et par gange, er det vel ikke ensbetydende med, at han "kan"? Altså, satte vi Gerrard på mål i 6 kampe ville man så sige "Han kan også spille målmand"?
Og jeg er ved at være træt af at høre om alle de backs der kan bruges som kanter. Johnson kan bruges som kant - nuvel, men i LFC spiller han højre back. Clichy kan bruges som kant, men i LFC.. Jeg vil have en back der matcher én position og som til gengæld for sin manglende alsidighed gør det med en følelse, så vi føler at vi har verdens bedste back.
Desuden, fordi en spiller har spillet out of position et par gange, er det vel ikke ensbetydende med, at han "kan"? Altså, satte vi Gerrard på mål i 6 kampe ville man så sige "Han kan også spille målmand"?
Badooo siger, hvad han mener!