Wiki er ikke altid til at stole på, især ikke når de ingen kildeangivelse har, men:LFC_20 skrev:Hvor har i fundet noget omkring at det skulle være Jeffren![]()
wiki skrev:On June 7 2011, he told Spanish radio station cadenSER that he has been approached by English club Liverpool for a summer move and is flattered by the link.
Jeg er 100% enig i alle dine indkøb!Kelly skrev:I påsken så jeg ham live på Camp Nou. Han er lynhamrende hurtig, og ved det første mål tog han et kanonløb op langs venstre side, og smækkede et indlæg lige ind til Villa der scorede.jacobq skrev:Det kan jeg ærligt talt heller ikke. Han minder ikke om en spiller der går til baglinjen, og som skal fodre Carroll med gode indlæg. Ham har trækker mere ind i banen. En højrebensspiller i venstresiden.Badooo skrev:Jeg kan sgu ikke se, hvad vi skal med Jeffren. Ny Riera imo. 24 år, kan ikke spille sig på Barcelonas førstehold (det skal man så også være ret god for at kunne). Jeg mener at pengene kan bruges andre steder end på ham.
Han er ikke den mest boldsikre spiller på deres hold, men er bestemt et stort talent. Han kommer oprindeligt fra Venezuela.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffr%C3%A9n_Su%C3%A1rez.
Jeg tror ikke han er ret dyr i løn for Liverpool. En ting er givet og det er, at han kan rigtig meget og er et stort talent, men bare ikke god nok til Barcelonas hold. Han scorede i øvrige i den første la ligakamp mod Real Madrid i efteråret 2010. Kan Liverpool udvikle ham rigtig, er han er gevinst.
Det er fint for mig med Jeffren, vist bare de hente Henderson, Jones, Mata og Bojan også. Og en eller anden god venstre back. Jeg er ikke så vild med Enrique.
Mon ikke der indkales til et pressemøde først hvor spilleren præsenteres.
De kunne jo lige præsenterer en 2-3 stykker blandt andet Henderson samtidig
Link?Østergaard skrev:Iøvrigt har Barcelona tænkt sig at gøre det -Officielt- at de her til aften er nået til enighed med Alexsis Sanchez, dette ser jeg, som en Bojan og Jeffren exit!
Han er 23 år.Badooo skrev:Er vi enige i, at Jeffren er 24 år gammel, og måske er liiige det ældste til, at man kan kalde ham et talent? Jeg kan heller ikke se, hvor meget vi kan nå at udvikle ham mere. Som 24-årig bør du være omkring toppen af din karriere, og det kan jeg ikke se Jeffren være, hvis vi først skal til at udvikle ham osv.
Ændrer ikke så meget på argumentet om, at han stadig er for gammel til at blive betegnet som et talent. Måske, hvis han var 20. Så ville der også være tid til at forme ham, så han kunne toppe og blive på toppen i 5-6 år.Kelly skrev:Han er 23 år.Badooo skrev:Er vi enige i, at Jeffren er 24 år gammel, og måske er liiige det ældste til, at man kan kalde ham et talent? Jeg kan heller ikke se, hvor meget vi kan nå at udvikle ham mere. Som 24-årig bør du være omkring toppen af din karriere, og det kan jeg ikke se Jeffren være, hvis vi først skal til at udvikle ham osv.
Jeg tror det hænger lidt sammen med hvilken type fodbold Kenny ønsker at spille. Hvis det skal være boldsikkert, med hurtige aflevering og udfordrende spillere. Ja så skal Bojan og Jeffern hentes ind. Kan holdet ikke spille sig igennem i de små huller kræver det nogle andre ting, som hurtighed og power, hårdhed, mv.Xenne skrev:Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.
Så så jeg hellere Downing, Jarvis f.eks.
Bojan og Jeffren ville IMØ være til bredden / rotation. Jeg ser os på ingen måde hente Bojan, Jeffren OG Mata, det er alt for mange udlændinge til samme position. Som andre har været inde på flere gange, tyder en hel del på at Kenny vil have en stamme af englændere, som sidst han var i klubben, og så krydre denne robuste okse med lidt eksotiske sydlændinge.Kelly skrev:Jeg tror det hænger lidt sammen med hvilken type fodbold Kenny ønsker at spille. Hvis det skal være boldsikkert, med hurtige aflevering og udfordrende spillere. Ja så skal Bojan og Jeffern hentes ind. Kan holdet ikke spille sig igennem i de små huller kræver det nogle andre ting, som hurtighed og power, hårdhed, mv.Xenne skrev:Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.
Jeg håber de vælger at hente Bojan og Jeffern og på denne måde sammen med Mata og Luis at kunne opbygge et offensivt, der kan finde de små huller, være boldfaste og spilstyrende. Henderson ville i øvrigt også passe godt sammen med dem. Han har noget power at bidrage med.
Spændende....
Mon ikke de niveaumæssigt ligger nogenlunde lige? Jeg er enig, jeg ser også helst spillere i den klasse der er Premier League proven, men jeg ser som sådan ingen problemer i at vi sættes i forbindelse med spillere som Henderson, Bojan, Jeffren, Jarvis, så længe at det ikke er med starterøjne vi ser på dem.Xenne skrev:Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.
Heldigvis lidt langt fra de £20m.Lambi skrev:TEAM_talk TEAMtalk Football
From our Rumour Room: BREAKING NEWS: Jordan Henderson will join Liverpool after Sunderland accepted a £16.5m bid. Could go through tonight.TEAM_talk TEAMtalk Football