Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 07. jun, 2011 21:07

Hvor har i fundet noget omkring at det skulle være Jeffren :?: ;)

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 07. jun, 2011 21:12

LFC_20 skrev:Hvor har i fundet noget omkring at det skulle være Jeffren :?: ;)
Wiki er ikke altid til at stole på, især ikke når de ingen kildeangivelse har, men:
wiki skrev:On June 7 2011, he told Spanish radio station cadenSER that he has been approached by English club Liverpool for a summer move and is flattered by the link.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Indlæg af » tirsdag, 07. jun, 2011 21:12

Kelly skrev:
jacobq skrev:
Badooo skrev:Jeg kan sgu ikke se, hvad vi skal med Jeffren. Ny Riera imo. 24 år, kan ikke spille sig på Barcelonas førstehold (det skal man så også være ret god for at kunne). Jeg mener at pengene kan bruges andre steder end på ham.
Det kan jeg ærligt talt heller ikke. Han minder ikke om en spiller der går til baglinjen, og som skal fodre Carroll med gode indlæg. Ham har trækker mere ind i banen. En højrebensspiller i venstresiden.
I påsken så jeg ham live på Camp Nou. Han er lynhamrende hurtig, og ved det første mål tog han et kanonløb op langs venstre side, og smækkede et indlæg lige ind til Villa der scorede.
Han er ikke den mest boldsikre spiller på deres hold, men er bestemt et stort talent. Han kommer oprindeligt fra Venezuela.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffr%C3%A9n_Su%C3%A1rez.

Jeg tror ikke han er ret dyr i løn for Liverpool. En ting er givet og det er, at han kan rigtig meget og er et stort talent, men bare ikke god nok til Barcelonas hold. Han scorede i øvrige i den første la ligakamp mod Real Madrid i efteråret 2010. Kan Liverpool udvikle ham rigtig, er han er gevinst.
Det er fint for mig med Jeffren, vist bare de hente Henderson, Jones, Mata og Bojan også. Og en eller anden god venstre back. Jeg er ikke så vild med Enrique.

Mon ikke der indkales til et pressemøde først hvor spilleren præsenteres.
De kunne jo lige præsenterer en 2-3 stykker blandt andet Henderson samtidig ;)
Jeg er 100% enig i alle dine indkøb!

Jeg siger i den grad også god for Jeffren! Han kan virkelig udfordre og sætte sin direkte modspiller, han vil vireklig blive et hit på Anfield!

Det undre mig bare at vi bliver mere linket med Downing, som jeg slet ikke mener vi skal købe. Jeg syntes i den grad at Mata er den bedste kant også iforhold til det realistiske i at han kan komme til os. Så hvis vores kant indkøb ænder med Jeffren og Mata vil jeg være mere ind tilfreds! ;-)

Iøvrigt har Barcelona tænkt sig at gøre det -Officielt- at de her til aften er nået til enighed med Alexsis Sanchez, dette ser jeg, som en Bojan og Jeffren exit! ;-)

Lambi

Indlæg af Lambi » tirsdag, 07. jun, 2011 21:13

LFC Transfer Speculations
Spanish radio player is Jeffren Suarez

Jeffren hasn't said he'll gonna sign for LFC. Just said he's very excited with the possibility his name been linked with a club like LFC.

Richard__Buxton Richard Buxton
Barcelona's Jeffren is the player who is supposedly the subject of an approach from #LFC, the player has just revealed on Cadena SER radio

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 07. jun, 2011 21:25

Er vi enige i, at Jeffren er 24 år gammel, og måske er liiige det ældste til, at man kan kalde ham et talent? Jeg kan heller ikke se, hvor meget vi kan nå at udvikle ham mere. Som 24-årig bør du være omkring toppen af din karriere, og det kan jeg ikke se Jeffren være, hvis vi først skal til at udvikle ham osv.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 07. jun, 2011 21:28

Østergaard skrev:Iøvrigt har Barcelona tænkt sig at gøre det -Officielt- at de her til aften er nået til enighed med Alexsis Sanchez, dette ser jeg, som en Bojan og Jeffren exit! ;-)
Link?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. jun, 2011 21:29

Badooo skrev:Er vi enige i, at Jeffren er 24 år gammel, og måske er liiige det ældste til, at man kan kalde ham et talent? Jeg kan heller ikke se, hvor meget vi kan nå at udvikle ham mere. Som 24-årig bør du være omkring toppen af din karriere, og det kan jeg ikke se Jeffren være, hvis vi først skal til at udvikle ham osv.
Han er 23 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 07. jun, 2011 21:31

Kelly skrev:
Badooo skrev:Er vi enige i, at Jeffren er 24 år gammel, og måske er liiige det ældste til, at man kan kalde ham et talent? Jeg kan heller ikke se, hvor meget vi kan nå at udvikle ham mere. Som 24-årig bør du være omkring toppen af din karriere, og det kan jeg ikke se Jeffren være, hvis vi først skal til at udvikle ham osv.
Han er 23 år.
Ændrer ikke så meget på argumentet om, at han stadig er for gammel til at blive betegnet som et talent. Måske, hvis han var 20. Så ville der også være tid til at forme ham, så han kunne toppe og blive på toppen i 5-6 år.

Jeffren - nej tak!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 07. jun, 2011 21:35

Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.

Så så jeg hellere Downing, Jarvis f.eks.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. jun, 2011 21:42

Xenne skrev:Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.

Jeg tror det hænger lidt sammen med hvilken type fodbold Kenny ønsker at spille. Hvis det skal være boldsikkert, med hurtige aflevering og udfordrende spillere. Ja så skal Bojan og Jeffern hentes ind. Kan holdet ikke spille sig igennem i de små huller kræver det nogle andre ting, som hurtighed og power, hårdhed, mv.
Jeg håber de vælger at hente Bojan og Jeffern og på denne måde sammen med Mata og Luis at kunne opbygge et offensivt, der kan finde de små huller, være boldfaste og spilstyrende. Henderson ville i øvrigt også passe godt sammen med dem. Han har noget power at bidrage med.
Spændende....
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 07. jun, 2011 21:44

Han er ret hurtig, men er han specielt god til at drible etc (Jeffren)... tror ikke det er en god idé, men mon ikke Kenny Dalglish ved mest om det i forhold til os ? Stoler sgu på manden, samt vores sportsdirektør. Håber på Henderson handlen går igennem tilgengæld.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 07. jun, 2011 21:50

Kelly skrev:
Xenne skrev:Jeg jubler heller ikke for en tilføjelse af hverken Jeffren eller Bojan.

Jeg tror det hænger lidt sammen med hvilken type fodbold Kenny ønsker at spille. Hvis det skal være boldsikkert, med hurtige aflevering og udfordrende spillere. Ja så skal Bojan og Jeffern hentes ind. Kan holdet ikke spille sig igennem i de små huller kræver det nogle andre ting, som hurtighed og power, hårdhed, mv.
Jeg håber de vælger at hente Bojan og Jeffern og på denne måde sammen med Mata og Luis at kunne opbygge et offensivt, der kan finde de små huller, være boldfaste og spilstyrende. Henderson ville i øvrigt også passe godt sammen med dem. Han har noget power at bidrage med.
Spændende....
Bojan og Jeffren ville IMØ være til bredden / rotation. Jeg ser os på ingen måde hente Bojan, Jeffren OG Mata, det er alt for mange udlændinge til samme position. Som andre har været inde på flere gange, tyder en hel del på at Kenny vil have en stamme af englændere, som sidst han var i klubben, og så krydre denne robuste okse med lidt eksotiske sydlændinge.
Dette er udpenslet i et indlæg i en anden tråd, hvor der er citeret et indlæg fra RAWK.

Jeg ville synes det var en spøjs ting at købe 3 spanske spillere. Mata er virkelig, virkelig en drøm, men kan ikke rigtigt komme op at køre over Bojan/Jeffren. Ser langt hellere en Wickham som back up, fremfor en af de to. Samme gælder Downing.

Skal en af de to hentes ind, er det imø fordi vi kan få dem skammeligt billigt. Ville desuden hellere have Bojan end Jeffren.

Oven i dette kommer rygterne om Marveaux, og så begynder vi at have mange udlændinge, hvoraf en del af dem er Wildcards.
Håber på maks. én af denne slags spillere til bredden...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Lambi

Indlæg af Lambi » tirsdag, 07. jun, 2011 21:52

TEAM_talk TEAMtalk Football
From our Rumour Room: BREAKING NEWS: Jordan Henderson will join Liverpool after Sunderland accepted a £16.5m bid. Could go through tonight.TEAM_talk TEAMtalk Football

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 07. jun, 2011 22:00

Mon ikke de niveaumæssigt ligger nogenlunde lige? Jeg er enig, jeg ser også helst spillere i den klasse der er Premier League proven, men jeg ser som sådan ingen problemer i at vi sættes i forbindelse med spillere som Henderson, Bojan, Jeffren, Jarvis, så længe at det ikke er med starterøjne vi ser på dem.

Jeg vil faktisk kalde det et godkendt vindue hvis vi får en ny venstreside*. En VB og en VM/VW fra den høje klasse - jvf. Mata/Young & Baines/Cissokho. Hvis der så er råd, ville jeg da blive ellevild hvis vi også henter Henderson, Adam, Phil Jones, Jarvis, Jeffren, Downing osv. Så sort så det altså heller ikke ud med Kenny Dalglish på trænerbænken.

*Forsvinder Agger, er vi nede på Carra & Skrtel som reelt kan starte centralt, hvorfor det selvfølgelig vil blive en prioritet!
Imod moderne fodbold.

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » tirsdag, 07. jun, 2011 22:09

Lambi skrev:TEAM_talk TEAMtalk Football
From our Rumour Room: BREAKING NEWS: Jordan Henderson will join Liverpool after Sunderland accepted a £16.5m bid. Could go through tonight.TEAM_talk TEAMtalk Football
Heldigvis lidt langt fra de £20m.
Mon det skal tages med et gran salt?

Besvar