Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Jeg går ud fra at det er 19:30 idag ?

Men det var også men 19:30 Engelsk tid

Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Det bliver interessant at følge. Håber på Mata, men allerhelst Alonso.Mr.Kop skrev:Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Håber selv på Mata.. Men er 99% sikker på det Enrique, nu hvor NUFC har købt en anden VBjacobq skrev:Det bliver interessant at følge. Håber på Mata, men allerhelst Alonso.Mr.Kop skrev:Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Dog skulle det ikke undre mig, hvis det viser sig at være Enrique.
Tvivler på at en spansk radio offentliggører en transfer før, hverken sælger eller køber klub har gjort det - mon ikke bare de snakker om mulighederne for forskellige transfers?Mr.Kop skrev:Håber selv på Mata.. Men er 99% sikker på det Enrique, nu hvor NUFC har købt en anden VBjacobq skrev:Det bliver interessant at følge. Håber på Mata, men allerhelst Alonso.Mr.Kop skrev:Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Der bliver jo skrevet rundt på twitter, at de vil snakke/chatte? med en spiller som Liverpool har budt på?athomsen skrev:Tvivler på at en spansk radio offentliggører en transfer før, hverken sælger eller køber klub har gjort det - mon ikke bare de snakker om mulighederne for forskellige transfers?Mr.Kop skrev:Håber selv på Mata.. Men er 99% sikker på det Enrique, nu hvor NUFC har købt en anden VBjacobq skrev:Det bliver interessant at følge. Håber på Mata, men allerhelst Alonso.Mr.Kop skrev:Det nemlig rigtigtLFC_20 skrev:Tror det er 20:30 her hjemme i DanmarkMr.Kop skrev:Juhl @@
Prøver lige igen - der gik noget galt for mig i det slettede indlæg:jacobq skrev:Der bliver jo skrevet rundt på twitter, at de vil snakke/chatte? med en spiller som Liverpool har budt på?athomsen skrev:Tvivler på at en spansk radio offentliggører en transfer før, hverken sælger eller køber klub har gjort det - mon ikke bare de snakker om mulighederne for forskellige transfers?
- sådan har jeg ihvertfald forstået det?
Det kan også være Bojan eller JefferenJuhl skrev:Lyder da ikke helt tosset
"So Cadena Ser to announce a spanish player who will join #LFC at 7:30 today "
Mata eller Enrique?
Edit:
Originalen lyder så
A las 8.30 en @h25deportes hablamos con un jugador español que tiene un ofertón del Liverpool y seguramente en un mes estará en Anfield!!!
Translate:
At 8.30 in @ h25deportes spoke with a Spanish player who has a SPECIAL OFFER Liverpool and probably in a month will be at Anfield!
Det kan jeg ærligt talt heller ikke. Han minder ikke om en spiller der går til baglinjen, og som skal fodre Carroll med gode indlæg. Ham har trækker mere ind i banen. En højrebensspiller i venstresiden.Badooo skrev:Jeg kan sgu ikke se, hvad vi skal med Jeffren. Ny Riera imo. 24 år, kan ikke spille sig på Barcelonas førstehold (det skal man så også være ret god for at kunne). Jeg mener at pengene kan bruges andre steder end på ham.
Ja, men derfor behøver man nødvendigvis ikke være dårlig. Det skal siges at jeg intet kender til Jeffren.Badooo skrev:kan ikke spille sig på Barcelonas førstehold (det skal man så også være ret god for at kunne).
I påsken så jeg ham live på Camp Nou. Han er lynhamrende hurtig, og ved det første mål tog han et kanonløb op langs venstre side, og smækkede et indlæg lige ind til Villa der scorede.jacobq skrev:Det kan jeg ærligt talt heller ikke. Han minder ikke om en spiller der går til baglinjen, og som skal fodre Carroll med gode indlæg. Ham har trækker mere ind i banen. En højrebensspiller i venstresiden.Badooo skrev:Jeg kan sgu ikke se, hvad vi skal med Jeffren. Ny Riera imo. 24 år, kan ikke spille sig på Barcelonas førstehold (det skal man så også være ret god for at kunne). Jeg mener at pengene kan bruges andre steder end på ham.