Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Måske er det lige i underkanten, men vi slipper af med en ekstrem løntung spiller som har været et kæmpe flop. Han skal bare ud af porten så hurtigt som overhovedet muligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
andeth
27 mio. kr. er ikke voldsomt mange penge i den moderne fodboldtransferverden, men jeg tager gerne denne deal, så vi kan slippte for hans voldsomt høje lønomkostninger. Netop Joe Coles løn samt alder, gør nok, at man heller ikke skal forvente at kunne få ret meget mere for ham. Så for alle parters skyld, make it happen og send ham tilbage til London.
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Neymar ville være et fantastisk køb

, mens Mata ville være godt til venstre kanten.
Robben eller Ribery så vi der næsten på top 4.
You'r Never Walk Alone. ///
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Jeg har set både Jones (som er en meget lille forsvarspiller), Henderson og angriberne i linket, live.
Henderson imponerede mig stort, han er en stærk spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
peter42 skrev:Cuthbert
@YDaphus Agger is class but made of glass! The 6:- cole, Jova, Konchesky, poulsen, N'Gog, aqua? Insua, el zar maybe?
9 hours ago via Twitter for iPhone
disse navne er åbenbart på salgslisten...trist med agger men nok det bedste hvis han sælges for 10 mill euro
Hvem er ham Cuthbert? Skulle han være troværdig?
Det er jo ikke Ydaphus (som jeg dog heller ikke ved om er troværdig), der skriver noget om Agger.
Kloppite
-
Bob
- Alder: 34
sjampen skrev:Mit primære eksempel er faktisk Mata vs. Young. Jeg ser dem som lige dygtige spillere, men med meget forskellige styrker. Mata er en playmaker i stil med David Silva. Han har god teknik og et fremragende overblik. Han kan godt score selv, men han styrker ligger i at sætte sin modstander til baglinjen eller ind i banen og ligge den gyldne aflevering. Young derimod er i mine øjne en langt bedre afslutter og går tit ind i banen og forsøger at skabe chancer til sig selv eller ligger sig i position til en afslutning. Dermed ikke sagt at Young ikke kan ligge et indlæg til Carroll. Reelt kan man sige at Mata er skridtet før Young eller at Mata er ham der ligger afleveringen til Youngs mål. Til den diskussion kommer så en spiller som Lennon som passer langt bedre i en gammeldags kantspillerrolle, hvor han kan husere på kanten og ligge indlæg og overspille sin direkte modstander.
Her bliver jeg altså nødt til at spørge hvor meget du har set Mata spille? Mata er på kanten mellem en wing og angriber vil jeg mene, og som sådan scorer han også selv mange mål. Han har desuden en bedre scoringsstatistik end Young:
Young: 0.19
Mata: 0.25
Om end jeg dog ikke lige har pr. minut statistikken, men selv dette er en væsentlig forskel. Desuden er Young faktisk en ret elendig afslutter.
Han omsætter kun 10% af sine chancer. Til sammenligning omsætter Bale 15%, Malouda 19%, Kuyt 26%, Johnson 15%, Nzogbia 17% og Lennon som du selv nævner omsætter 18%. Jeg vil altså mene du har fået et ret forskruet indtryk af Mata og Young, og vil faktisk sige du skal bytte om på din vurdering af de 2's roller, hvis det skal give nogen som helst mening.
-
andeth
Kelly skrev:
Jeg har set både Jones (som er en meget lille forsvarspiller), Henderson og angriberne i linket, live.
Henderson imponerede mig stort, han er en stærk spiller.
Jeg tænkte også det samme om Jones, altså at han er lille at en centralforsvarsspiller at være, og jeg ser i udgangspunktet helst, at en centralforsvarsspiller er minimum 185 cm høj. På den anden side er Jones højere end Fabio Cannavaro, og får Jones bare en halvt så flot karriere som ham, vil han være et rigtigt godt køb.
Med hensyn til Connor Wickham mener jeg, at han vil være en OK erstatning for Ngog, som jeg meget gerne ser solgt. Jeg har kun set klips med Connor Wickham og ikke hele Ipswich kampe, men jeg har spugt en god kollega fra firmaets Englands kontor, der har haft sæsonkort til Portman Road de sidste mange år. Ifølge ham har knægten bestemt stadig potentiale, selv om han havde håbet på noget mere, siden han fik depot som 16 årig. Unge Wickham er jo stadig kun 18 år gammel, og med Ipswichs i hvert fald tidligere store økonomiske problemer i mente, skulle en handel på max. 10-12 mio. pund vel ikke være helt urealistisk. Men som sagt vil jeg kun købe Wickham, hvis vi samtidig får solgt Ngog.
-
sjampen
- Alder: 34
Jeg har faktisk set Mata forholdsvis meget, 10-15 hele kampe med Valencia i denne sæson hvis jeg skulle komme med et bud. Hvad jeg ikke har er brugt statistik, da jeg har hørt om Ebbe Skovdahl!
Imod moderne fodbold.
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
You'r Never Walk Alone. ///
-
jacobq
- Alder: 31
Nu skal du ikke sætte hovedet alt for højt over dette rygte. Kilden er caughtoffside, som er kendt for at være en af de mest utroværdige kilder overhovedet. Han ville dog uden tvivl være en drømmesigning!
-
alann
Super - ja tak

-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » søndag, 05. jun, 2011 15:25
Vi skal ikke lægge for meget i Adam Johnson rygtet, men han ville være et ideelt indkøb og det burde være muligt at lokke ham fra City. En af de mest undervurderede kanter i Premier League IMØ.
Super dejligt, at få skippet Cole videre. Han har været direkte elendig og under al kritik. Han er en stor del af den dead-wood som vi bare skal af med. Man kan håbe, at vi kan få Lennon den anden vej. Det er ikke utænkeligt.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge søndag, 05. jun, 2011 15:34, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Kriller
ArdaTuran skrev:Vi skal ikke lægge for meget i Adam Johnson rygtet, men han ville være et ideelt indkøb og det burde være muligt at lokke ham fra City. En af de mest undervurderede kanter i Premier League IMØ.
Undervurderet mener jeg på INGEN måde man kan kalde ham - måske nærmere hypet!
EDIT: Jeg mener nu stadig han er en god spiller med masser af potentiale, men der er stadig er stykke vej. Om han vil forbedre os her og nu har jeg svært ved at sige - men her er lidt for statistik nørderne:
http://www.premierleague.com/page/Head2 ... 010&t2=402
Assistmæssigt ser det således ud:
Adam Johnson 6 assist
Raul Meireles 7 assist
Dirk Kuyt 8 assist
Maxi 1 assist
Altså har han på ingen måde været mere produktiv end de spillere vi selv har benyttet på kanterne i indeværende sæson, dog har han dog også figureret noget mere som indskifter end vores egne. Men jeg er ikke voldsom imponeret, ja han kan nogen finter osv. men i sidste ende så kommer det hele ned til det vi kalder "end product" altså mål og assist.
-
Badooo
ArdaTuran skrev:
Super dejligt, at få skippet Cole videre. Han har været direkte elendig og under al kritik. Han er en stor del af den dead-wood som vi bare skal af med. Man kan håbe, at vi kan få Lennon den anden vej. Det er ikke utænkeligt.
Lennon og Mata som kantkøb. Ikke dårligt.
Det giver rent faktisk muligheder for både at stille op i en 4-1-2-2-1:
Lucas
Gerrard-Meireles
Suarez-Mata
Carroll
Og en klassisk 4-4-2:
Lennon-Gerrard-Lucas-Mata
Suarez-Carroll
Samtidigt er bredden der også, hvis man henter Marveaux. Kuyt, Maxi og Marveaux må kunne forventes at køre i rotation på kanterne, ligesom en Wickham (eller hvem vi nu får ind som reserve) kan gå ind i angrebet istedet for Carroll når/hvis nødvendigt. På midten i 4-4-2 er Meireles, Spearing, Shelvey og hvem vi så end får også tilstrækkeligt til at kunne rotere og sørge for en stærk midtbane.
Begge hold synes jeg er super stærke og bestemt et mærkat som titeludfordrer værdigt.
Badooo siger, hvad han mener!