Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Mercu skrev:veffe69 skrev:Kelly skrev:AJ skrev:Okay, når jeg snakker form mener jeg kondition. Ikke spillemæssig form. Fysisk kondition.
Nu må misforståelserne da være udryddet.
jeps

. Adam er kanon. Han ville være god til bredden, er alle klar ryger han nok på bænken, men til bredden er han god.
Jeg er med AJ i denne sag, og hvis det er et køb til bænken bliver det sgu da endnu værre.
Vi skal købe folk der kan erstatte folk i start ellever og dermed skubbe de folk ud, som nu er startere og så sælge dem som pt er på bænken.
Dermed har man gjort truppen breddere.
Sikke noget vrøvl..
Vi har flere pladser, hvor vores startede spillere HAR niveauet (hvis de ellers ikke er skadede) til et tophold bl.a. angrebet, og midten mener jeg også, vi mangler blot en bedre bænk; hvor CP, Cole, N'gog, Jova ikke er gode nok.
Adam er klart bedre end CP og tror personligt han kunne tage en plads i start 11'eren. Men der er selvfølgelig ingen garantier i fodbold.
Hørt

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kelly
-
gerre
Mercu skrev:
Sikke noget vrøvl..
Vi har flere pladser, hvor vores startede spillere HAR niveauet (hvis de ellers ikke er skadede) til et tophold bl.a. angrebet, og midten mener jeg også, vi mangler blot en bedre bænk; hvor CP, Cole, N'gog, Jova ikke er gode nok.
Adam er klart bedre end CP og tror personligt han kunne tage en plads i start 11'eren. Men der er selvfølgelig ingen garantier i fodbold.
Helt enig. Med alle mænd klar er vores starter på højde eller bedre end de fleste andre hold i ligaen. Problemet er bare at vi ikke kan få en eneste skade uden at det mærkes kraftigt på den ene eller anden måde.
Men jeg ville alligevel ikke bitche om vi forstærkede startopstillingen yderligere

-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » onsdag, 01. jun, 2011 12:33
Nej tak - Kjær er slet ikke god nok. Men de er da velkommen til at overtage Poulsens løn.
-
Kelly
athomsen skrev:
Nej tak - Kjær er slet ikke god nok. Men de er da velkommen til at overtage Poulsens løn.
Jeg syntes faktisk Simon Kjær er kanongod.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 01. jun, 2011 12:41
Mercu skrev:veffe69 skrev:Kelly skrev:AJ skrev:Okay, når jeg snakker form mener jeg kondition. Ikke spillemæssig form. Fysisk kondition.
Nu må misforståelserne da være udryddet.
jeps

. Adam er kanon. Han ville være god til bredden, er alle klar ryger han nok på bænken, men til bredden er han god.
Jeg er med AJ i denne sag, og hvis det er et køb til bænken bliver det sgu da endnu værre.
Vi skal købe folk der kan erstatte folk i start ellever og dermed skubbe de folk ud, som nu er startere og så sælge dem som pt er på bænken.
Dermed har man gjort truppen breddere.
Sikke noget vrøvl..
Sikke noget vrøvl? Nej, det er det ikke. Det giver god mening, hvis man lader fornuften råde et split sekund. Hvis man ønsker at forstærke et hold, skal man købe ind til start-11, så de normale startere i start-11 kommer ud på bænken. Dermed har du både forstærket start-11 og bænken. Så helt vrøvl er det ikke.
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
Callesen skrev:Hr. Drejer skrev:Lennon er absolut en spiller jeg helst ikke ser i den røde trøje. Han er bare ikke god nok. Han er hurtig, ja, men det er Romme også. Hans teknik og hans effektivitet er ikke videre god.
At nævne Rommedahl og Lennon i samme sætning, på den måde er bare ikke okay!!
Rommedahl er SÅ meget bedre!
I er da helt væk i to. Kan love jer for hvis Lennon kommer, at han bliver et kæmpe plus til vores offensiv !
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » onsdag, 01. jun, 2011 12:55
Skovdal skrev:Callesen skrev:Hr. Drejer skrev:Lennon er absolut en spiller jeg helst ikke ser i den røde trøje. Han er bare ikke god nok. Han er hurtig, ja, men det er Romme også. Hans teknik og hans effektivitet er ikke videre god.
I er da helt væk i to. Kan love jer for hvis Lennon kommer, at han bliver et kæmpe plus til vores offensiv !
Jeg må sige jeg er enig med Skovdal... Lennon er freakin' hurtig, men er da også ret udemærket teknisk, kan trække ind i feltet, drible et par mand, som vi desværre var vidne til på Anfield for ikke så lang tid siden... og han er kun lige blevet 24 år, samt han er englænder og homegrown (er homegrown ikk' bare når de har været i en given engelsk klub i de tre år inden de fylder 21, eller kan spillerne kun have den titel i klubben de er 'vokset op i'?)
Lennon har da vanvidspotentiale med en træner, der får det maksimale ud af ham! Køb dog KK! Ham og Young, samt Marveaux samt back-up ville være helt sublimt synes jeg..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Kelly
Liverdrengen skrev:Skovdal skrev:Callesen skrev:Hr. Drejer skrev:Lennon er absolut en spiller jeg helst ikke ser i den røde trøje. Han er bare ikke god nok. Han er hurtig, ja, men det er Romme også. Hans teknik og hans effektivitet er ikke videre god.
Jeg må sige jeg er enig med Skovdal... Lennon er freakin' hurtig, men er da også ret udemærket teknisk, kan trække ind i feltet, drible et par mand, som vi desværre var vidne til på Anfield for ikke så lang tid siden... og han er kun lige blevet 24 år, samt han er englænder og homegrown (er homegrown ikk' bare når de har været i en given engelsk klub i de tre år inden de fylder 21, eller kan spillerne kun have den titel i klubben de er 'vokset op i'?)
Lennon har da vanvidspotentiale med en træner, der får det maksimale ud af ham! Køb dog KK! Ham og Young, samt Marveaux samt back-up ville være helt sublimt synes jeg..
Ja dette kunne være syret godt. Men jeg syntes stadig vi skal have en kanonangriber mere.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » onsdag, 01. jun, 2011 13:12
Liverdrengen skrev:Skovdal skrev:Callesen skrev:Hr. Drejer skrev:Lennon er absolut en spiller jeg helst ikke ser i den røde trøje. Han er bare ikke god nok. Han er hurtig, ja, men det er Romme også. Hans teknik og hans effektivitet er ikke videre god.
Jeg bliver først rigtig nervøs, når Liverdrengen siger god for et køb.

Hvem husker ikke din stædig argumentation for at C.P. var det helt rigtige for Liverpool.
p.s. det hedder udmærket

-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hr. Drejer skrev:Liverdrengen skrev:Skovdal skrev:Callesen skrev:Hr. Drejer skrev:Lennon er absolut en spiller jeg helst ikke ser i den røde trøje. Han er bare ikke god nok. Han er hurtig, ja, men det er Romme også. Hans teknik og hans effektivitet er ikke videre god.
I er da helt væk i to. Kan love jer for Arrogancen vis Lennon kommer, at han bliver et kæmpe plus til vores offensiv !
Jeg bliver først rigtig nervøs, når Liverdrengen siger god for et køb.

Hvem husker ikke din stædig argumentation for at C.P. var det helt rigtige for Liverpool.
p.s. det hedder udmærket

Arrogancen længe leve. Magen til nedgørelse, bespottende og hånende indlæg skal man da godt nok lede længe efter.
Jeg er i øvrigt helt på linje med Liverdrengen. Lennon var fantastisk i sidste sæson, hvor han i min bog var blandt ligaens allerbedste kanter. Bevares, hans primære tyrke er da utvivlsomt hans speed, men at stemple ham som Rommedahl'sk elendig inden for resten af spillets facetter og i det hel taget sammenligne de to er ganske enkelt hel ude i skoven.
-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » onsdag, 01. jun, 2011 13:50
Kelly skrev:athomsen skrev:
Jeg syntes faktisk Simon Kjær er kanongod.
Han er så langt nede på min ønskeseddel, at der skal laves et tillæg til den, før hans navn popper op - men forskellige meninger har vi da lov til at have.
-
Juhl
Ved ikke hva man kan sige, men en Sunderland insider påstår at vi har fået accepteret et 12,5 mil bud på Jordan Henderson
Kender ham ikke, men vi skulle vist først komme i kontakt efter u21
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » onsdag, 01. jun, 2011 13:56
@Aarde:
Mit indlæg til Liverdrengen var bestemt ikke ment arrogant. Det var ment som en kærlig hentydning til vores diskussion omkring C.P. i sidste sommer.
De vings vi har været linket til - her tænkes på Mata og Young - så ser jeg ikke Lennon værende i nærheden af de to.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg tror til gengæld vi kunne få større nytte af Lennon end af Young. Young er måske en bedre tekniker, men selvom han er hurtig har han ikke den vanvittige speed som Lennon besidder. Vi kunne måske godt bruge sådan en type på kanten.
Jeg mener nu også, at det i visse tilfælde kan betale sig at købe en tiltænkt back-up. Alle køb behøver ikke at være lige til start 11'eren.
Men i tilfældet Adam vil et køb dog være helt overflødigt når vi alligevel har Gerrard, Lucas, Meireles, Spearing og Shelvey.
Og Kjær skal da godt nok til at vise bedre takter hvis han vil gøre sig forhåbninger om at komme til en storklub. Mit bud er, at han bliver sat af holdet i Wolfsburg inden for en overskuelig fremtid.