Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 28. maj, 2011 23:27

ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!

Og Mascherano dedikerer også lige sejren lidt til os Liverpool-fans - smukt!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 28. maj, 2011 23:29

Flot gestus af Mascherano. Faktisk gik det op for mig, da jeg så ham stå der, at hans situation i Liverpool har været fuldstændig misforstået. Manden var ikke sur på klubben og dens hjerte, men på den håbløse ledelse de fleste af os rystede på hovedet over. Den ledelse, der fyrede manden der revitaliserede Mascherano. Heldigvis er vi kommet videre og Mascherano er tilgivet hos mig.

I øvrigt flot præstation af Barcelona.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. maj, 2011 23:43

LarsU skrev:ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!

Kan du uddybe for de uvidende?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 28. maj, 2011 23:52

ArdaTuran skrev:
LarsU skrev:ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!

Kan du uddybe for de uvidende?
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 86,00.html
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Myqqe8

Indlæg af Myqqe8 » søndag, 29. maj, 2011 00:11

Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 01:14

Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
I just have to see that! :D
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 29. maj, 2011 01:28

ArdaTuran skrev:
Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
Billede
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 01:51

:headbang: In your face Fergie!
Meget apropo:
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 29. maj, 2011 04:27

Det er sgu overskud af rang, det Mascherano viser her.
Utroligt han kan hive sådan en frem. Langt de fleste ville slet ikke tænke sådan. Og ville nok fremhæve så meget andet end den kamp der lige er blevet spillet.
Tak, Mascherano.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 29. maj, 2011 07:20

Og så var han (Mascherano) endda min MoM sammen med Messi. Hold kæft han gjorde det godt. Specielt i starten med at rydde op efter Alves, der til gengæld var helt væk.

Og ja, det kunne være blevet 7-1.

Jeg er dog uenig med Fribytter i kritikken af Van der Sar. Specielt ved det første mål er han chanceløs. Vidic har det korte hjørne og er centimeter fra at blokere skuddet (ligesom Mascherano i øvrigt er ved Rooneys mål).
Ved Messis scoring kan han godt gøre mere ved den, men han ser den sent og skuddet er hårdt.

Brugeravatar
Jonas
Geografisk sted: AAr
Alder: 41
Kontakt:

Indlæg af Jonas » søndag, 29. maj, 2011 08:23

Der var et hold på den bane...

Klasseforskel

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 29. maj, 2011 09:16

Styf skrev:
ArdaTuran skrev:
Billede
Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 29. maj, 2011 09:34

LarsU skrev:
Styf skrev:
ArdaTuran skrev:
Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.
Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 29. maj, 2011 09:41

AJ skrev:Og så var han (Mascherano) endda min MoM sammen med Messi. Hold kæft han gjorde det godt. Specielt i starten med at rydde op efter Alves, der til gengæld var helt væk.

Og ja, det kunne være blevet 7-1.

Jeg er dog uenig med Fribytter i kritikken af Van der Sar. Specielt ved det første mål er han chanceløs. Vidic har det korte hjørne og er centimeter fra at blokere skuddet (ligesom Mascherano i øvrigt er ved Rooneys mål).
Ved Messis scoring kan han godt gøre mere ved den, men han ser den sent og skuddet er hårdt.
Pedro er da tæt under mål, og uanset VdS's bevægelse på stregen eller mangel på samme, så er Pedros skud godt placeret, men hvordan Vidic kan (være tæt på at) have det korte hjørne har jeg meget svært ved at se.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 29. maj, 2011 09:48

Cynwal skrev:
LarsU skrev:
Styf skrev:
ArdaTuran skrev:
Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.
Enig

Besvar