Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!
Og Mascherano dedikerer også lige sejren lidt til os Liverpool-fans - smukt!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Flot gestus af Mascherano. Faktisk gik det op for mig, da jeg så ham stå der, at hans situation i Liverpool har været fuldstændig misforstået. Manden var ikke sur på klubben og dens hjerte, men på den håbløse ledelse de fleste af os rystede på hovedet over. Den ledelse, der fyrede manden der revitaliserede Mascherano. Heldigvis er vi kommet videre og Mascherano er tilgivet hos mig.
I øvrigt flot præstation af Barcelona.
I øvrigt flot præstation af Barcelona.
- JudgeArdaStudge
Kan du uddybe for de uvidende?LarsU skrev:ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 86,00.htmlArdaTuran skrev:Kan du uddybe for de uvidende?LarsU skrev:ManU udspillet på kryds og tværs - super lækkert nice!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
- JudgeArdaStudge
I just have to see that!Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
ArdaTuran skrev:I just have to see that!Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
- JudgeArdaStudge

Meget apropo:

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det er sgu overskud af rang, det Mascherano viser her.
Utroligt han kan hive sådan en frem. Langt de fleste ville slet ikke tænke sådan. Og ville nok fremhæve så meget andet end den kamp der lige er blevet spillet.
Tak, Mascherano.
Utroligt han kan hive sådan en frem. Langt de fleste ville slet ikke tænke sådan. Og ville nok fremhæve så meget andet end den kamp der lige er blevet spillet.
Tak, Mascherano.
Og så var han (Mascherano) endda min MoM sammen med Messi. Hold kæft han gjorde det godt. Specielt i starten med at rydde op efter Alves, der til gengæld var helt væk.
Og ja, det kunne være blevet 7-1.
Jeg er dog uenig med Fribytter i kritikken af Van der Sar. Specielt ved det første mål er han chanceløs. Vidic har det korte hjørne og er centimeter fra at blokere skuddet (ligesom Mascherano i øvrigt er ved Rooneys mål).
Ved Messis scoring kan han godt gøre mere ved den, men han ser den sent og skuddet er hårdt.
Jeg er dog uenig med Fribytter i kritikken af Van der Sar. Specielt ved det første mål er han chanceløs. Vidic har det korte hjørne og er centimeter fra at blokere skuddet (ligesom Mascherano i øvrigt er ved Rooneys mål).
Ved Messis scoring kan han godt gøre mere ved den, men han ser den sent og skuddet er hårdt.
Der var et hold på den bane...
Klasseforskel
Klasseforskel
Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.Styf skrev:ArdaTuran skrev:I just have to see that!Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.LarsU skrev:Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.Styf skrev:ArdaTuran skrev:I just have to see that!Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
Vi SMADRER det PIShold !
Pedro er da tæt under mål, og uanset VdS's bevægelse på stregen eller mangel på samme, så er Pedros skud godt placeret, men hvordan Vidic kan (være tæt på at) have det korte hjørne har jeg meget svært ved at se.AJ skrev:Og så var han (Mascherano) endda min MoM sammen med Messi. Hold kæft han gjorde det godt. Specielt i starten med at rydde op efter Alves, der til gengæld var helt væk.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
EnigCynwal skrev:Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.LarsU skrev:Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.Styf skrev:ArdaTuran skrev:I just have to see that!Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3