Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Med risiko for at få nogle over nakken, så er den bedste forklaring nok at han ikke er i aldersgruppen 18-24år med et spank/fransk/italiensk/sydamerikanks klingende navn. Lidt det samme problem glimrende spillere som Young og Adam har på diverse forums, eller Dann for den sags skyld.Jack Cade skrev:Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Haters gonna hate.
For et par sider siden, var der opstillinger med Mata i højre side, er han begyndt at spille der denne sæson? har ikke fulgt Valencia denne sæson, men han har altid haft udgangspukt i venstre siden. Mata til 22 mill, JA TAK for satan, hvis han kan spille som for et år siden, vil han godt nok forstærk os helt vildt.
Og det med Kuyt ikke skal af holdet, synes jeg er dybt useriøst. Har været inde på det i Pepe tråden(mener jeg), med Neuer. Hvis der kommer en ind der er bedre end Kuyt skal Kuyt selvfølgelig på bænken. Ellers er Kenny ikke sit job voksen, men det tror jeg nu nok han er. Kuyt skal jo nok få kampe uanset hvad, men at sige/skrive man ikke kan sætte ham af i en ideal opstilling er langt ude. Rigtig rigtig langt ude faktisk. Hvis ikke man kan tåle en bænkeplads har man valgt en forkert sport. Så burde det være en mod en sport man spillede istedet.
Kuyt problematikken gælder også Carra, bortset fra jeg rent faktisk tror han bliver 3. violin denne sæson, ihvertfald mod slutningen når et ,forhåbentlig indkøb, er kørt ind på holdet. Wilson havde jeg store forhåbninger til men han er langt fra klar endnu, men måske når Carra takker af.
Og det med Kuyt ikke skal af holdet, synes jeg er dybt useriøst. Har været inde på det i Pepe tråden(mener jeg), med Neuer. Hvis der kommer en ind der er bedre end Kuyt skal Kuyt selvfølgelig på bænken. Ellers er Kenny ikke sit job voksen, men det tror jeg nu nok han er. Kuyt skal jo nok få kampe uanset hvad, men at sige/skrive man ikke kan sætte ham af i en ideal opstilling er langt ude. Rigtig rigtig langt ude faktisk. Hvis ikke man kan tåle en bænkeplads har man valgt en forkert sport. Så burde det være en mod en sport man spillede istedet.
Kuyt problematikken gælder også Carra, bortset fra jeg rent faktisk tror han bliver 3. violin denne sæson, ihvertfald mod slutningen når et ,forhåbentlig indkøb, er kørt ind på holdet. Wilson havde jeg store forhåbninger til men han er langt fra klar endnu, men måske når Carra takker af.
Verden er smask fuld af hyklere....
Problemet er, at ganske få er bedre end Kuyt. Mata er heller ikke bedre end Kuyt, men måske på niveau. De har bare hver deres spidskompetencer.Thommo skrev:For et par sider siden, var der opstillinger med Mata i højre side, er han begyndt at spille der denne sæson? har ikke fulgt Valencia denne sæson, men han har altid haft udgangspukt i venstre siden. Mata til 22 mill, JA TAK for satan, hvis han kan spille som for et år siden, vil han godt nok forstærk os helt vildt.
Kloppite
Hvad så med Cahill, der - uden tvivl - er den mest foretrukne af alle valgmuligheder til midterforsvaret? Han er 25 (fylder 26) og har mig bekendt ikke et sexet sydlandsk navn. Hvordan forklarer du det?Kriller skrev:Med risiko for at få nogle over nakken, så er den bedste forklaring nok at han ikke er i aldersgruppen 18-24år med et spank/fransk/italiensk/sydamerikanks klingende navn. Lidt det samme problem glimrende spillere som Young og Adam har på diverse forums, eller Dann for den sags skyld.Jack Cade skrev:Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Haters gonna hate.
Det lader til at i har afskrevet Young.
Hvis Young ikke kommer, tror jeg faktisk de forsørger at hente Mata.
Hvis Young ikke kommer, tror jeg faktisk de forsørger at hente Mata.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg mener bare at det vi pt. har brug for er kreativitet på kanten og som helhed på hele holdettexnymann skrev:Problemet er, at ganske få er bedre end Kuyt. Mata er heller ikke bedre end Kuyt, men måske på niveau. De har bare hver deres spidskompetencer.Thommo skrev:For et par sider siden, var der opstillinger med Mata i højre side, er han begyndt at spille der denne sæson? har ikke fulgt Valencia denne sæson, men han har altid haft udgangspukt i venstre siden. Mata til 22 mill, JA TAK for satan, hvis han kan spille som for et år siden, vil han godt nok forstærk os helt vildt.

Men lad os nu se, jeg er ihvertfald for mig selv sikker på at Kuyt ænder med at blive sat på bænken i løbet af kort tid hvis vi får Turan og Mata eller Mata og Young

Så man kunne jo spille sådan:
Johnson--Carra--Agger--Baines
Turan--Gerrard--Lucas--Mata
----------Suarez-----------
----------Carroll------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis vi kan få Young, skal vi selvfølgelig købe ham frem for Turan!
Jeg mener at man kan få meget mere for de penge man vil skyde i Downing. Plus at det ville være imod ejernes politik, med unge spillere med fremtidig mulighed for et videre salg. Så nej tak til Downing fra mig!
Er det ikke bare sådan genereliseringerne ofte er? Eksotiske spillere har flair og er fremragende teknisk og i det fremadrettede spil, mens ingen af dem kan forsvare ordentligt.Alonso skrev:Hvad så med Cahill, der - uden tvivl - er den mest foretrukne af alle valgmuligheder til midterforsvaret? Han er 25 (fylder 26) og har mig bekendt ikke et sexet sydlandsk navn. Hvordan forklarer du det?Kriller skrev:Med risiko for at få nogle over nakken, så er den bedste forklaring nok at han ikke er i aldersgruppen 18-24år med et spank/fransk/italiensk/sydamerikanks klingende navn. Lidt det samme problem glimrende spillere som Young og Adam har på diverse forums, eller Dann for den sags skyld.Jack Cade skrev:Hvorfor hater folk så meget på Downing? Jeg syntes flere gange han har vist, at han har klasse, og slår nogle gode indlæg. Han spillede f.eks. glimrende i Englands landskamp mod Ghana. Ja tak.
Haters gonna hate.
Jeg er ikke nødvendigvis enig, da jeg meget gerne ser Young (eller måske endnu bedre - Adam Johnson) i klubben, men Downing lyder i manges ører sikkert ikke lige så spektakulært som Mata - og det er jeg nok enig i, at han heller ikke er.
Kloppite
Jo er det, studsede bare over at der stod: Reports two days ago suggested the 23-year-old was on the verge of signing for Real Madrid, but now Correio da Manha claim Liverpool have agreed a fee with the Águias that will see the player move to Anfield.athomsen skrev:Er det ikke det rygte, som allerede er skudt ned??Belloni skrev:Portuguese reports claim Liverpool have agreed a fee with Benfica for Fabio Coentrao.
The Benfica left-back has been linked with an Anfield move for most of the year, with director of football Damien Comolli approaching the Primeira Liga runners-up back in December and flying out to Portugal to follow-up the interest in February.
Reports two days ago suggested the 23-year-old was on the verge of signing for Real Madrid, but now Correio da Manha claim Liverpool have agreed a fee with the Águias that will see the player move to Anfield.
€28.9 million (£25m) is claimed to be the fee paid by Kenny Dalglish, who is the transfer market for a left back as Liverpool look for a long-term replacement for Paul Konchesky.
Jose Enrique, Taye Taiwo and Emilio Izaguirre have all been speculatively placed on the Reds' radar in recent months, with the Newcastle full back thought to be the most likely to join the Merseysiders.
If the Portuguese reports are to emerge as true, Liverpool have turned to the international calibre defender instead and have pulled off a transfer coup in prizing the player from the Estadio da Luz.
However, neither Liverpool or Benfica have confirmed that a deal has been struck, and until that time it will remain open to debate as to if the former Rio Ave star is heading to the Barclays Premier League.
http://www.givemefootball.com/premier-l ... ar-despite
Spændende at se om de portugisiske medier har noget, at have det i..
Det håber jeg i hvert fald - jeg vil langt heller have Baines, hvis det kan lade sig gøre
Så troede der var noget nyt i sagen
Jen Chang på Twitter. Journalist/redaktør for SI:
Focus is on Mata (not pure winger), Hazard, Young and Downing as far as I know
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Det skal der vel ikke en Sherlock Holmes til at konkludereFribytter skrev:Jen Chang på Twitter. Journalist/redaktør for SI:

Coentrao: "Jeg vil spille for Real Madrid, det er den største klub i verden og den eneste klub jeg vil forlade Benfica for".
http://www.as.com/futbol/articulo/coent ... ftb_27/Tes
Coentrao til Liverpool VAR, ER og BLIVER en and.
Jamen held og lykke Coentra med at slå en af verdens bedste VBer af, Marcelo!pimpefar skrev:Det skal der vel ikke en Sherlock Holmes til at konkludereFribytter skrev:Jen Chang på Twitter. Journalist/redaktør for SI:
Focus is on Mata (not pure winger), Hazard, Young and Downing as far as I know?
Coentrao: "Jeg vil spille for Real Madrid, det er den største klub i verden og den eneste klub jeg vil forlade Benfica for".
http://www.as.com/futbol/articulo/coent ... ftb_27/Tes
Coentrao til Liverpool VAR, ER og BLIVER en and.

McCarthy, er næsten vores, 90% skulle vi vidst være inde i forhanlingerne
. Hvad er det for en type han er, kender ham ikke udover han spiller Central Midtbane?
Det undre mig meget hvorfor vi ikke ifølge medierne går efter Baines, der har sågar ikke engang været et rygte om han skulle være på vej til Liverpool, ihvertfald ikke et jeg har set. Baines er klart min fortrukne VB, ham skal vi bare købe han er uden tvivl fra hylde 1!

Det undre mig meget hvorfor vi ikke ifølge medierne går efter Baines, der har sågar ikke engang været et rygte om han skulle være på vej til Liverpool, ihvertfald ikke et jeg har set. Baines er klart min fortrukne VB, ham skal vi bare købe han er uden tvivl fra hylde 1!

Ikke så mange rygter man hører om Neymar, som bestemt også ville være interessant for os (som et alternativ til Aguero-drømmen). Tidligere på året falbød han nærmest sig selv for Chelsea. Er det givet, at han ender hos dem?
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kilde?Østergaard skrev:McCarthy, er næsten vores, 90% skulle vi vidst være inde i forhanlingerne . Hvad er det for en type han er, kender ham ikke udover han spiller Central Midtbane?
McCarthy vil jeg super gerne se i den røde trøje. Vi har jo også været efter ham siden han forlod Hamilton.