Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 25. maj, 2011 11:35

Inde på .tv siden står der ved transfer news at correio da manha har 'reports' der siger han har signet for os. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -left-back
Bliver godt nok glad hvis han er at finde i vores klub til august.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 25. maj, 2011 11:41

Liverdrengen skrev:Inde på .tv siden står der ved transfer news at correio da manha har 'reports' der siger han har signet for os. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -left-back
Bliver godt nok glad hvis han er at finde i vores klub til august.
Er det ikke at twiste ordene lidt? Der står at vi er nået til enighed med Benfica om en sum. Derfra og så til at spilleren skifter er der lang, lang vej. Nu skal vi først lige snakke med spilleren, fortælle hvad vi vil, fortælle hvad vi vil give og spørge, hvad han vil have. Imens kan flere forskellige klubber nå at forpurre det hele :gunfire: Til sidst skal vi have det endelige go fra Benfica, have sat Coentrao på et fly til England, lade flyet lette, lade det lande, importere ham fra lufthavnen, tjekke om han er helt i tip top stand rent helbredsmæssigt og til sidst skal han skrive under. Ved hvert eneste af de her trin kan Benficas direktør/ejer/præsident nå at skifte mening, som han gjorde det da vi var ved at hente Simao i sin tid.
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 11:43

Og de henviser til footballtalk. Kilden til historien er denne portugisisk side: http://www.cmjornal.xl.pt/detalhe/notic ... 2-milhoes-

Men i og med at ingen af de andre medier har fulgt op på historien, skal den tages med et kæmpe gran salt. Jeg tror stadig han ryger til RM. Men ingen tvivl om at han er god.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 25. maj, 2011 11:45

Ifølge rygterne skulle det være 25 mio. pund. Det er jo en vanvittig pris for Contreao. Så god er han heller ikke.

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » onsdag, 25. maj, 2011 11:46

Hr. Drejer skrev:Og de henviser til footballtalk. Kilden til historien er denne portugisisk side: http://www.cmjornal.xl.pt/detalhe/notic ... 2-milhoes-

Men i og med at ingen af de andre medier har fulgt op på historien, skal den tages med et kæmpe gran salt. Jeg tror stadig han ryger til RM. Men ingen tvivl om at han er god.
Den artikel er fra starten af marts (og der står bare at vi er villige til at betale €22 mio, ikke meget andet). Real Madrid-artiklen er fra i søndags.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 11:48

pimpefar skrev:
Hr. Drejer skrev:Og de henviser til footballtalk. Kilden til historien er denne portugisisk side: http://www.cmjornal.xl.pt/detalhe/notic ... 2-milhoes-

Den artikel er fra starten af marts (og der står bare at vi er villige til at betale €22 mio, ikke meget andet). Real Madrid-artiklen er fra i søndags.
Godt nok er mit portugisisk en smule rustent; 25 de Maio de 2011 - 11:47, 'Maio' betyder altså maj.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 25. maj, 2011 11:53, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » onsdag, 25. maj, 2011 11:50

Personligt tror jeg ikke på den med Coentrao. Det lyder helt vanvittigt at vi skulle betale mere for en ny venstreback end vi betalte for Suarez.

Jeg så forresten i dag at Anelka kun har 1 år tilbage på sin kontrakt. Kunne han være en løsning til angrebspladsen? Han er stadig skarp, og på trods af at han er 32 vil han i hvert fald for de næste to år kunne gå ind på angrebspladsen. Selvfølgelig skal vi satse mest på Carroll og Suarez, men kan Anelka erhverves billigt ville jeg ikke protestere
Næste år!

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » onsdag, 25. maj, 2011 11:53

Var vi ikke også efter Anelka i januar, da vi manglede en angriber efter Torres skred? Der lød det som om, han ikke ville skifte til OS ( ;) ).. Tror hellere han vil til MLS og dandere den til en urimelig løn...
Senest rettet af Panzerviking onsdag, 25. maj, 2011 12:24, rettet i alt 1 gang.
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » onsdag, 25. maj, 2011 11:54

Hr. Drejer skrev:
pimpefar skrev:

Godt nok er mit portugisisk en smule rustent; 25 de Maio de 2011 - 11:47, 'Maio' betyder altså maj.
Den du linker til er skrevet den 5. marts. Datoen øverst på siden er dags dato :)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. maj, 2011 11:59

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -left-back

Køb og skriv nu. Prisen er i orden. :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 12:00

pimpefar skrev:
Hr. Drejer skrev:
pimpefar skrev:

Den du linker til er skrevet den 5. marts. Datoen øverst på siden er dags dato :)
Nå, ok, jeg kiggede så på datoen allerøverst. Endnu større grund til at tro at historien ikke er sand. Jeg tror stadig han havner i RM.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » onsdag, 25. maj, 2011 12:03

Panzerviking skrev:Var vi ikke også efter Anelka i januar, da vi manglede en angriber efter Torres skred? Der lød det som om, han ikke ville skifte til mig.. Tror hellere han vil til MLS og dandere den til en urimelig løn...
Det har du da vist forresten ret i. Der var i hvert fald rygter om at vi havde forsøgt at få Anelka med handlen og på den måde skaffe en erstatning.

Ærgeligt, ærgeligt, men vi kan jo først og fremmest takke Houllier for at der ikke blev skrevet kontrakt med Anelka i sin tid.
Næste år!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. maj, 2011 12:06

Panzerviking skrev:Var vi ikke også efter Anelka i januar, da vi manglede en angriber efter Torres skred? Der lød det som om, han ikke ville skifte til mig.. Tror hellere han vil til MLS og dandere den til en urimelig løn...
Forstår ham egentlig godt, jeg tror også pengene og udfordringerne er større i MLS :lol:

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » onsdag, 25. maj, 2011 12:19

Mambo skrev:Ifølge rygterne skulle det være 25 mio. pund. Det er jo en vanvittig pris for Contreao. Så god er han heller ikke.
Jo han er. Please, lad nu vær med at undervurdere backs. I moderne fodbold er backs med offensive kvaliteter ikke bare gode at have, de er et absolut must. Utroligt mange hold, os selv inklusiv, spiller med kanter der er glade for at trække ind i banen. Det er for at overloade de små områder og skabe basis for succesfuld shortpassing. Backsene er derfor essentielle, hvis der skal skabes den nødvendige bredde i spillet. I en idéel verden er de breddeskabende backs også med til at åbne op for de små områder, så de originale kanter bliver farlige i den centrale del af banen. Contraeo kan det hele offensivt. Han er hurtig, han har et fantastisk første touch, han kan drible, han kan indgå i shortpassing, han kan slå præcise indlæg, ja han er sågar en rigtig dygtig afslutter. Han er i den grad pengene værd.

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Panzerviking » onsdag, 25. maj, 2011 12:23

Henrik skrev:
Det har du da vist forresten ret i. Der var i hvert fald rygter om at vi havde forsøgt at få Anelka med handlen og på den måde skaffe en erstatning.

Ærgeligt, ærgeligt, men vi kan jo først og fremmest takke Houllier for at der ikke blev skrevet kontrakt med Anelka i sin tid.
Hov hov, du ved da intet om hvilket niveau jeg spiller på ;-) Okay, jeg er ret dårlig...
Let off some steam, Bennett!

Besvar