Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Fribytter
af Fribytter » tirsdag, 24. maj, 2011 22:16
Hr. Drejer skrev:Kelly skrev:Eden Hazard han kommer fra en mindre klub, og for ham ville det være stort at kommer til Liverpool FC,
Hvorfor? Lille har vundet The double, og er med i Champions League næste sæson. Jeg tror desværre han bliver. Han er ellers min drømmesigning.
Enig!
Det var i øvrigt lidt de klubber, der ikke måtte rykke ned set ud fra, hvilke spillere jeg gerne så i LFC. Jarvis, McCarthy og Jones synes jeg er mere interessante end Adam, Dann og Parker.
Turan, Enrique og P. Jones så jeg gerne købt til sommer. Marveaux på en fri ville ikke gøre mig det store. Hvis der så blev købt et par af de store talenter, som endnu ikke helt har fået et gennembrud og oplevet en enorm hype i medierne, så vil sommeren have været ganske god imø.
Senest rettet af
Fribytter tirsdag, 24. maj, 2011 22:57, rettet i alt 1 gang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 24. maj, 2011 22:39
Kriller skrev:Hvad med ham Matuidi?? Tror godt han kunne blive en af vores første signings. Herudover håber jeg på Enrique, Mata, Adam og en god midterforsvarer. Kender ikke Turan men hvis han er så god som I siger, så siger jeg ja!
Så kan det godt være at det ikke alle er spillere fra øverste hylde - men de ville alle pynte og det ville være en dyr omgang.
Bedøm selv...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Jeg bliver forhåbentligt positivt overrasket, hvis han kommer, men Arda er ikke en spiller på min top 20 ønskeliste. Langt fra. Så så jeg sgu' hellere Eriksen.
Jeg ser dog heller intet tyrkisk fodbold, hvorfor jeg ikke har mange oplevelser at kunne begejstres over fra hans side.
Kloppite
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 24. maj, 2011 23:16
Med al respekt til Eriksen, så kan han ikke sammenlignes med Arda og han er heller ikke på niveau med Arda.
Eriksen kan blive god i fremtiden, men pt synes jeg det er for tideligt at kaste ham for løverne i verdens hårdeste liga. Han er ikke ligefrem et fysisk pragteksemplar og han har heller ikke en masse rutine og erfaring som han kan drage brug af når han møder modgang og modgang vil han møde i PL. Fremtiden er lys for Eriksen, men pt. kan jeg ikke forestille mig ham i LFC eller nogen anden PL klub.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Lad os hente hele Galas venstre siden, den ser god ud.
Så fik Insua da lidt spilletid, var det egentlig ikke den sidste kamp i sæsonen?
-
Fribytter
af Fribytter » tirsdag, 24. maj, 2011 23:41
Arda er måske ikke den mest eksplosive spiller, selvom han da nok kan sætte en mand eller to af. Han virker dog kølig, boldfast og intelligent. Og så slår han gode indlæg.
Jeg tror også, at der skal tænkes lidt på, at man ikke skal have en spiller, der har lyst til at lave mange af de samme ting som Suarez. Det skal mere være en spiller, der komplementerer Suarez. Det er selvfølgelig en balancegang, da holdet helst ikke skulle blive en one-man-army...
En hårdtarbejdende Young og en intelligent spiller som Turan, ser jeg faktisk hellere end Aguero. Hazard er dog drømmespilleren.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Stephenson
af Stephenson » onsdag, 25. maj, 2011 00:01
ArdaTuran skrev:Med al respekt til Eriksen, så kan han ikke sammenlignes med Arda og han er heller ikke på niveau med Arda.
Eriksen kan blive god i fremtiden, men pt synes jeg det er for tideligt at kaste ham for løverne i verdens hårdeste liga. Han er ikke ligefrem et fysisk pragteksemplar og han har heller ikke en masse rutine og erfaring som han kan drage brug af når han møder modgang og modgang vil han møde i PL. Fremtiden er lys for Eriksen, men pt. kan jeg ikke forestille mig ham i LFC eller nogen anden PL klub.
Så du Danmark v England kampen?
I den kamp viste Eriksen jo at at fint kunne spille lige op med engelske forsvars spillere!
Synes faktisk at flere og flere spillere viser at der ikke er så stor indkøringsperiode til PL, som der var i "gamle dage"...
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. maj, 2011 02:58
Stephenson skrev:ArdaTuran skrev:Med al respekt til Eriksen, så kan han ikke sammenlignes med Arda og han er heller ikke på niveau med Arda.
I den kamp viste Eriksen jo at at fint kunne spille lige op med engelske forsvars spillere!
Synes faktisk at flere og flere spillere viser at der ikke er så stor indkøringsperiode til PL, som der var i "gamle dage"...
Synes ikke én træningskamp kan sammenlignes med ugentlig kampe i PL. Jeg synes bare Eriksen får mest ud af at blive en sæson eller to mere i Ajax, der måske er en af de bedste udviklingsklubber i verden. Han kan nå at udvikle sig meget mere.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Fribytter skrev:Hr. Drejer skrev:Kelly skrev:Eden Hazard han kommer fra en mindre klub, og for ham ville det være stort at kommer til Liverpool FC,
Hvorfor? Lille har vundet The double, og er med i Champions League næste sæson. Jeg tror desværre han bliver. Han er ellers min drømmesigning.
Enig!
Det var i øvrigt lidt de klubber, der ikke måtte rykke ned set ud fra, hvilke spillere jeg gerne så i LFC. Jarvis, McCarthy og Jones synes jeg er mere interessante end Adam, Dann og Parker.
Turan, Enrique og P. Jones så jeg gerne købt til sommer. Marveaux på en fri ville ikke gøre mig det store. Hvis der så blev købt et par af de store talenter, som endnu ikke helt har fået et gennembrud og oplevet en enorm hype i medierne, så vil sommeren have været ganske god imø.
Meget uenig. Jarvis og Jones forstærker og ikke nu og ikke på sigt. Jones er en meget lille forsvarsspiller ham tror jeg slet ikke på. Jarvis er hurtig og det er stort set det. Dann har slet slet ikke klasse nok og Parker er svingende ellers spillede han allerede i en topklub i betragtning af sin alder. Så pænt nej tak til dem.
Adam være en type vi kan bruge på sigt. Turan skal hentes ind, klart. Enrique ser jeg intet i overhovedet, han er bare ikke god nok.
Men som Kenny nævner, spillere vi henter ind skal være bedre end dem vi har. Og det er ingen med undtagelse af Turan af de spillere du nævner, så det ville være ret kikset at hente dem ind.
Senest rettet af
Kelly onsdag, 25. maj, 2011 07:52, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kelly
ArdaTuran skrev:Stephenson skrev:ArdaTuran skrev:Med al respekt til Eriksen, så kan han ikke sammenlignes med Arda og han er heller ikke på niveau med Arda.
Synes ikke én træningskamp kan sammenlignes med ugentlig kampe i PL. Jeg synes bare Eriksen får mest ud af at blive en sæson eller to mere i Ajax, der måske er en af de bedste udviklingsklubber i verden. Han kan nå at udvikle sig meget mere.
Eriksen er en god spiller men kan ikke klare sig til PL, måske han kan om nogle år. Turan er en vinder og ikke mindst en ledertype, han er markant bedre end Eriksen. Markant bedre.
-
Kelly
Hr. Drejer skrev:Kelly skrev:Eden Hazard han kommer fra en mindre klub, og for ham ville det være stort at kommer til Liverpool FC,
Ikke enig.
Lille er en ret lille Fransk klub der gennem de seneste par sæsoner har sammensat et giftigt hold. En storklub er de ikke. Ja det skal spiller videre i den franske liga, som ikke er i nærheden af PL niveau, og med mindre lønninger. Ja de spiller i CL, men hvor langt når de ?. Et skifte til Liverpool vil i den grad være et step opad for knægten, ingen tvivl om det.
-
texy
Kelly skrev:ArdaTuran skrev:Stephenson skrev:ArdaTuran skrev:Med al respekt til Eriksen, så kan han ikke sammenlignes med Arda og han er heller ikke på niveau med Arda.
Eriksen er en god spiller men kan ikke klare sig til PL, måske han kan om nogle år. Turan er en vinder og ikke mindst en ledertype, han er markant bedre end Eriksen. Markant bedre.
Jeg ser som sagt ikke tyrkisk fodbold, men det er noget af en voldsom vurdering i mine øjne. Ronald De Boer har netop udråbt Eriksen til en af de vigtigste spillere for Ajax i deres mesterskabssæson. Og den hollandske liga er i mine øjne markant bedre end den tyrkiske. Markant bedre
I øvrigt forstår jeg ikke, hvad det er, der garanterer at Turan kan klare sig i PL, mens Eriksen med garanti ikke kan (endnu). Det er i mine øjne ikke andet end dårlige fortune cookies....
Kloppite
-
texy
Ifølge Balague bestemmer Aguero sig snart for, hvor han vil hen. Så er det jo bare at håbe.
Ved ikke hvor meget man skal lægge i denne Ydaphus på twitter, men han griner højlydt af Daily Mails historier om, at Young er tæt på Man Utd.
Kloppite
-
Kelly
texnymann skrev:Ifølge Balague bestemmer Aguero sig snart for, hvor han vil hen. Så er det jo bare at håbe.
Ved ikke hvor meget man skal lægge i denne Ydaphus på twitter, men han griner højlydt af Daily Mails historier om, at Young er tæt på Man Utd.
Det er meget spændende.
Det kunne være så frækt med et tilbud på Nasri. Han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt.