Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
balvenie
af balvenie » torsdag, 19. maj, 2011 09:58
texnymann skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Liverpool Daily Post bekræftes det at vi følger Hazard. Det er ubetinget min drømmesigning denne sommer. Hans spil er gennemført intelligent, og han formår at sætte sine medspillere i scene. Please!
Den twitter-aktive Ydaphus satser sit omdømme på påstanden om at Hazard ikke skriver md os. Hvis han skifter fra Lille, så mener han, at det bliver til Arsenal eller Milan.
Iøvrigt læste jeg at Wenger nok vil afskibe Asharvin. Hvis ellers man var ganranteret, at han holdt sit Anfield-scoringsgennemsnit, så burde han toppe vores transferliste

Sjov fyr ham Ydaphus - om han er tom luft eller bare lidt troværdig kan jo kun tiden vise men han skriver nu at hans "gut feeling" er at vi lander: Young, Enrique, Phil Jones, Adam og Aguero. Han har flere gange skrevet, at vi både kan og vil betale prisen for Aguero - han skulle være vor højeste prioritet!
Om ikke andet er det da sjovt at suse lidt rundt i drømmeland

-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
balvenie skrev:texnymann skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Liverpool Daily Post bekræftes det at vi følger Hazard. Det er ubetinget min drømmesigning denne sommer. Hans spil er gennemført intelligent, og han formår at sætte sine medspillere i scene. Please!
Den twitter-aktive Ydaphus satser sit omdømme på påstanden om at Hazard ikke skriver md os. Hvis han skifter fra Lille, så mener han, at det bliver til Arsenal eller Milan.
Iøvrigt læste jeg at Wenger nok vil afskibe Asharvin. Hvis ellers man var ganranteret, at han holdt sit Anfield-scoringsgennemsnit, så burde han toppe vores transferliste

Sjov fyr ham Ydaphus - om han er tom luft eller bare lidt troværdig kan jo kun tiden vise men han skriver nu at hans "gut feeling" er at vi lander: Young, Enrique, Phil Jones, Adam og Aguero. Han har flere gange skrevet, at vi både kan og vil betale prisen for Aguero - han skulle være vor højeste prioritet!

Det ville være helt forrygende hvis han får ret. VI har lige hentet Irlands største talent, der sammenlignes med Bale, for næsen af United, Chelsea, Arsenal mv.
Personligt begynder jeg at tro på. Sylvain Marveaux, Agureo, Young, Adam, Enrique samt nogle unge stortalenter. Phil Jones kender jeg ikke.
Jeg syntes også de skal gå efter en defensiv midtbanespiller, f.eks. Yann M'Vila.
Senest rettet af
Kelly torsdag, 19. maj, 2011 14:40, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kelly
Jeps. på forrige side har jeg allerede lagt et link ind om det.
-
Kelly
balvenie skrev:texnymann skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Liverpool Daily Post bekræftes det at vi følger Hazard. Det er ubetinget min drømmesigning denne sommer. Hans spil er gennemført intelligent, og han formår at sætte sine medspillere i scene. Please!

http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Jones_(footballer)
Phil Jones er ikke ret høj, spiller han back ??.
-
Juhl
Ja.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. maj, 2011 17:30
Aguero ville være mindblowing. Toppen af poppen og knæhøj karse.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
ArdaTuran skrev:Aguero ville være mindblowing. Toppen af poppen og knæhøj karse.
Oh yes.
---------------- Pepe -----------------
Johnson - Cahill -- Agger - *******
--------------- Lucas ------------------
------- Gerrard --- Meireles ---------
Kuyt --------- Agüero -------- Suárez
Agger skulle naturligvis erstattes af Skrtel eller Carragher gennem eventuelle (7,9,13) skadesperioder - hvis han da overhovedet er at finde i klubben til næste år - og en venstre back skulle naturligvis også hentes (har ikke overblik over, hvem jeg synes, det skal være). Men med de tre nævnte til at ligge og flyde rundt oppe foran med Meireles og Gerrard som støtte umiddelbart bagved, og så med Carroll (og måske Aquilani?) som jokere/alternativer, begynder det mildt sagt at se fornuftigt ud hvad start 11'eren angår. Vores presspil med tre så arbejdsivrige og allestedsnærværende typer som Agüero, Suárez og Kuyt bliver jo direkte grusomt at skulle op imod for ethvert forsvar.
-
pimpefar
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 36
af pimpefar » torsdag, 19. maj, 2011 17:48
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Diego-forha ... -Liverpool
Han var klasse i Werder, men har kun vist klassen glimtvis for Wolfsburg denne sæson (han har til gengæld løftet hele holdet de gange han har været i humør). Ganske givet svært at præstere på dét hold i år, men manden har også en del nykker...
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. maj, 2011 17:53
pimpefar skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Diego-forha ... -Liverpool
Han var klasse i Werder, men har kun vist klassen glimtvis for Wolfsburg denne sæson (han har til gengæld løftet hele holdet de gange han har været i humør). Ganske givet svært at præstere på dét hold i år, men manden har også en del nykker...
I gotta throw, a big fat NO!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
ArdaTuran skrev:pimpefar skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Diego-forha ... -Liverpool
I gotta throw, a big fat NO!
Det samme her... Den måde han har opført sig på er simpelthen ingen professionel spiller værdig. Han var klasse for 4 år siden, men floppede stort i Juve og har skuffet stort i wolfsburg hvor han samtidig har vist meget store primadonna nykker.
Skulle Han mod al forventning kunne ændre sin væremåde og føre sit spil op til de klasser han tidligere har vist kunne det gå an, men jeg tror ikke på ham
Næste år!
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Diego har intet at gøre i Liverpool. Vi har ikke brug for flere offensive midtbanespillere, hvis vi har så kan vi lad Aquiliani blive, som også kan spille box to box, og længere nede som spilfordeler. Jeg har heller intet til overs for hans opførsel i Wolfsburg.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » torsdag, 19. maj, 2011 19:35
Kan sgu heller ikke lige se fidusen i at hente ham. Så skulle det have været da han spillede i Bremen. Tror ikke han vil have de primadonna nykker på et, hold hvor der er mange flere og større stjerner end ham.
Det eneste jeg kan se, er at Aquilani bliver solgt, og Diego bliver købt for en hel del mindre end salgsprisen af Aquaman. Så det frigiver nogle midler til at hente en anden spiller.
Men kan sgu ikke se det ske... Og det er også godt nok
-
Kirk
Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » torsdag, 19. maj, 2011 20:55
neej, aldrig diego .. bliver meget skuffet hvis the king har ham i tankerne.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth