Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 29. apr, 2011 07:55

Anden_bay skrev:http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent

Suarez-Carroll-Lavezzi i en 4-3-3..... mmmh
http://en.wikipedia.org/wiki/Radamel_Falcao

Jeg ville meget hellere de henter Falcao i stedet for Lavezzi ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 29. apr, 2011 07:56

Kelly skrev:

Carroll er da et fint førstevalg?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 29. apr, 2011 08:41

Fribytter skrev:
Kelly skrev:

Carroll er da et fint førstevalg?
Ja helt sikkert. Men Luis ser ud, som om han bliver en hængende angriber der går dybt i banen og Falcao kan også spille på kanten. Men Luis, Andy og Falco fremme og 2 offensive backs, så har vi en giftigt opstilling.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 29. apr, 2011 09:14

Badooo skrev:Hvordan vil I beskrive Lavezzi? Er han en Suarez-type, som kan en del på egen hånd og som læser spillet godt og som regel er på forkant med, hvor bolden ryger hen hvis nu forsvareren laver en fejl? .
Hvis jeg husker korrekt(99% sikker ;) ), var han med til OL sidste gang, og imponerede stort hos undertegnede, mener jeg kaldte ham en fattigmands-Messi, men det var(er) nu ikke negativt, der er en Messi, og han er i en klasse for sig selv, men synes godt nok Lavezzi minder meget om ham i sit spil.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 29. apr, 2011 11:31

Fribytter skrev:Det er en stærk opstilling. Om Lavezzi og Suarez er wings i en sådan opstilling, er nok et definitionsspørgsmål, men jeg er med på, at backsne sagtens kan stå for bredden i spillet. Jeg ville dog nok bytte om på de to spillere, da Carroll nok stadig vil have godt af, at spillerne bag ham/ved siden af ham kan gå til baglinien og smække bolden ind i hovedet på ham, og Lavezzi er vist højrebenet. Jeg ville dog stadig foretrække Kuyt.

Hvis man sammenligner truppen med lige-ved-og-næsten-truppen fra 08/09, så er den dog imø. ikke umiddelbart stærkere.

Reina 08/09 = Reina 10/11
Arbeloa < Johnson
Carra 08/09 = Cahill
Agger 08/09 = Agger 10/11
Aurelio < Baines
Masch > Lucas
Alonso > Meireles
Gerrard 08/09 > Gerrard 10/11
Kuyt > Lavezzi
Riera < Suarez
Torres 08/09 > Carroll
Spændende sammenligning Fribytter :)

Jeg vil give dig ret i dine tegnsætninger til de fleste spillere med få undtagelser.

Masch = Lucas. Masch er bare bedre til at rydde op, men Lucas er bare en bedre fodboldspiller, Guardiola bruger også Masch som afløser i forsvaret fordi Busquets er bedre på midten, Masch er mildest talt elendig til at SPILLE fodbold.
Gerrard kommer nok ikke op på det niveau vi så i 08/09 hvor han efter min mening skulle havde været kåret til Årets spiller. Men han kan stadig godt få stor indflydelse og håber han kan komme derop af igen.
Mht. Kuyt vs Lavezzi vi jeg mene at hvis vi fik en bedre signing end Lavezzi ala Hazard, Mata, Sachez, Hulk så ville det se såden ud: Kuyt < Mata.

Hvis vi får hentet 3-4 Kvalitets spillere så tror jeg på vi er tilbage i toppen :)

Baines
Cahill
Mata
F.eks.
Billede

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 29. apr, 2011 14:28

Ezequiel Lavezzi fra Napoli til Liverpool .. - Køb jer dog en ny Midtbane spiller + (Venstre Back/CB) ! Det er et must til sommer. Glæder mig vildt meget til vi kan købe, de KLASSE spillere vi mangler!
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 29. apr, 2011 14:38

Soren123 skrev:Ezequiel Lavezzi fra Napoli til Liverpool .. - Køb jer dog en ny Midtbane spiller + (Venstre Back/CB) ! Det er et must til sommer. Glæder mig vildt meget til vi kan købe, de KLASSE spillere vi mangler!
Det kommer vel an på om Kenny, eller hvem det nu bliver, vil spille en form for 4-3-3, hvis 4-3-3 er planen mangler vi da 1-2 med klasse oppe foran, N´gog tror(og håber) jeg er fortid om et par måneder. Suarez-Carroll-Lavezzi er jo fint nok med Suarez og Lavezzi lidt hængende, men der kommer jo også karantæner, skader og konkurrence skal der til. Chelsea har kørt den formation(cirka) med succes i lang tid, så den er vel også holdbar i andre PL klubber.

Og hvad menes med "jer" er du ikke LFC fan eller hvad?
Verden er smask fuld af hyklere....

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » fredag, 29. apr, 2011 17:07

Thommo skrev:
Soren123 skrev:Ezequiel Lavezzi fra Napoli til Liverpool .. - Køb jer dog en ny Midtbane spiller + (Venstre Back/CB) ! Det er et must til sommer. Glæder mig vildt meget til vi kan købe, de KLASSE spillere vi mangler!
Det kommer vel an på om Kenny, eller hvem det nu bliver, vil spille en form for 4-3-3, hvis 4-3-3 er planen mangler vi da 1-2 med klasse oppe foran, N´gog tror(og håber) jeg er fortid om et par måneder. Suarez-Carroll-Lavezzi er jo fint nok med Suarez og Lavezzi lidt hængende, men der kommer jo også karantæner, skader og konkurrence skal der til. Chelsea har kørt den formation(cirka) med succes i lang tid, så den er vel også holdbar i andre PL klubber.

Og hvad menes med "jer" er du ikke LFC fan eller hvad?
Jeg tror nok at det var en lille fejl? Hvis du læser videre så skriver han jo "vi" senere.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 29. apr, 2011 19:29

Thommo skrev:
Badooo skrev:Hvordan vil I beskrive Lavezzi? Er han en Suarez-type, som kan en del på egen hånd og som læser spillet godt og som regel er på forkant med, hvor bolden ryger hen hvis nu forsvareren laver en fejl? .
Hvis jeg husker korrekt(99% sikker ;) ), var han med til OL sidste gang, og imponerede stort hos undertegnede, mener jeg kaldte ham en fattigmands-Messi, men det var(er) nu ikke negativt, der er en Messi, og han er i en klasse for sig selv, men synes godt nok Lavezzi minder meget om ham i sit spil.
Sindssygt lækkert...

Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side :shock: ) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Badooo siger, hvad han mener!

dphreak
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 41

Indlæg af dphreak » lørdag, 30. apr, 2011 00:43

Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side :shock: ) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Og hvilken fantastisk kilde det er:
Wikipedia skrev:On 29th April 2011, Marveaux agreed terms with the best team in the world Liverpool fc on a four-year deal contract. The deal should be completed during the summer transfer window, should Marveaux passes a medical at the club.
Hehe...

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 30. apr, 2011 00:49

dphreak skrev:
Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side :shock: ) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Wikipedia skrev:On 29th April 2011, Marveaux agreed terms with the best team in the world Liverpool fc on a four-year deal contract. The deal should be completed during the summer transfer window, should Marveaux passes a medical at the club.
Hehe...
Det stammer så fra avisen L'Sport, og de skulle være sådan nogenlunde..
Badooo siger, hvad han mener!

dphreak
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af dphreak » lørdag, 30. apr, 2011 00:53

Badooo skrev:
dphreak skrev:
Hehe...
Den er også flere andre steder, der er bare ikke nogen af de helt store der har samlet den op (endnu)...

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 30. apr, 2011 12:05

dphreak skrev:
Badooo skrev:
dphreak skrev:
Hehe...
Den er også flere andre steder, der er bare ikke nogen af de helt store der har samlet den op (endnu)...
Der er svært at tale for eller imod Marveaux. Han havde en super god sæson i 2009 - 2010. Men har været den del skadet i sæsonen 2010- 2011. For ca. 12 mdr siden var han rygtet kraftigt til både Scum og Chelsea. Han er fortsat ret ung, jeg tror umiddelbart det er en spiller, der i første omgang får svært ved at gå ind i start 11'eren, men som kan forbedre bredden. Og netop vores manglende bredde koster mange point, så derfor kan det vise sig at være en god handel på den lange bane (længden på bænken afgør ofte mesterskabet, og det skal være mesterskabet vi jagter, vi skal være mestre igen top 4 er ikke en målsætning i sig selv). Han er lynhurtig og har en god teknik, jeg kender ikke hans defensive kvaliteter. Idet han er fri, kan det vel give økonomisk luft til at hente en klasse kantspiller til start 11'eren også. F.eks. Young.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm

Indlæg af Henrik » søndag, 01. maj, 2011 11:13

For mig er wings og venstrebacken de positioner som absolut er vigtigstat der sker noget ved. Young ser jeg egentlig som ret overvurderet når man tænker på prisen han sikkert kommer til at koste.

Håber at ledelsen udviser fornuft og ikke køber for dyrt. Samtidig tænker en anden del af mig dog også at jeg rigtigt gerne ser et stort navn signe, også pga. signalværdien
Næste år!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 01. maj, 2011 11:29

Henrik skrev:For mig er wings og venstrebacken de positioner som absolut er vigtigstat der sker noget ved. Young ser jeg egentlig som ret overvurderet når man tænker på prisen han sikkert kommer til at koste.

Håber at ledelsen udviser fornuft og ikke køber for dyrt. Samtidig tænker en anden del af mig dog også at jeg rigtigt gerne ser et stort navn signe, også pga. signalværdien
Helt enig. Men hvis man ser på de spillere, som nogle af de engelske journalister mener, at LFC er interesserede i, så tegner der sig et lille mønster:

A. Young - et år tilbage af kontrakten
G. Cahill - et år tilbage af kontrakten
L. Enrique - et år tilbage af kontrakten

M. Jarvis - rykker måske ned med Wolves
C. Adam - rykker måske ned med Blackpool

Downing - ?
M'Vila - ?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar