http://en.wikipedia.org/wiki/Radamel_FalcaoAnden_bay skrev:http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent
Suarez-Carroll-Lavezzi i en 4-3-3..... mmmh
Jeg ville meget hellere de henter Falcao i stedet for Lavezzi

http://en.wikipedia.org/wiki/Radamel_FalcaoAnden_bay skrev:http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent
Carroll er da et fint førstevalg?Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Radamel_FalcaoAnden_bay skrev:http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent
Ja helt sikkert. Men Luis ser ud, som om han bliver en hængende angriber der går dybt i banen og Falcao kan også spille på kanten. Men Luis, Andy og Falco fremme og 2 offensive backs, så har vi en giftigt opstilling.Fribytter skrev:Carroll er da et fint førstevalg?Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Radamel_FalcaoAnden_bay skrev:http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent
Hvis jeg husker korrekt(99% sikkerBadooo skrev:Hvordan vil I beskrive Lavezzi? Er han en Suarez-type, som kan en del på egen hånd og som læser spillet godt og som regel er på forkant med, hvor bolden ryger hen hvis nu forsvareren laver en fejl? .
Spændende sammenligning FribytterFribytter skrev:Det er en stærk opstilling. Om Lavezzi og Suarez er wings i en sådan opstilling, er nok et definitionsspørgsmål, men jeg er med på, at backsne sagtens kan stå for bredden i spillet. Jeg ville dog nok bytte om på de to spillere, da Carroll nok stadig vil have godt af, at spillerne bag ham/ved siden af ham kan gå til baglinien og smække bolden ind i hovedet på ham, og Lavezzi er vist højrebenet. Jeg ville dog stadig foretrække Kuyt.
Hvis man sammenligner truppen med lige-ved-og-næsten-truppen fra 08/09, så er den dog imø. ikke umiddelbart stærkere.
Reina 08/09 = Reina 10/11
Arbeloa < Johnson
Carra 08/09 = Cahill
Agger 08/09 = Agger 10/11
Aurelio < Baines
Masch > Lucas
Alonso > Meireles
Gerrard 08/09 > Gerrard 10/11
Kuyt > Lavezzi
Riera < Suarez
Torres 08/09 > Carroll
Det kommer vel an på om Kenny, eller hvem det nu bliver, vil spille en form for 4-3-3, hvis 4-3-3 er planen mangler vi da 1-2 med klasse oppe foran, N´gog tror(og håber) jeg er fortid om et par måneder. Suarez-Carroll-Lavezzi er jo fint nok med Suarez og Lavezzi lidt hængende, men der kommer jo også karantæner, skader og konkurrence skal der til. Chelsea har kørt den formation(cirka) med succes i lang tid, så den er vel også holdbar i andre PL klubber.Soren123 skrev:Ezequiel Lavezzi fra Napoli til Liverpool .. - Køb jer dog en ny Midtbane spiller + (Venstre Back/CB) ! Det er et must til sommer. Glæder mig vildt meget til vi kan købe, de KLASSE spillere vi mangler!
Jeg tror nok at det var en lille fejl? Hvis du læser videre så skriver han jo "vi" senere.Thommo skrev:Det kommer vel an på om Kenny, eller hvem det nu bliver, vil spille en form for 4-3-3, hvis 4-3-3 er planen mangler vi da 1-2 med klasse oppe foran, N´gog tror(og håber) jeg er fortid om et par måneder. Suarez-Carroll-Lavezzi er jo fint nok med Suarez og Lavezzi lidt hængende, men der kommer jo også karantæner, skader og konkurrence skal der til. Chelsea har kørt den formation(cirka) med succes i lang tid, så den er vel også holdbar i andre PL klubber.Soren123 skrev:Ezequiel Lavezzi fra Napoli til Liverpool .. - Køb jer dog en ny Midtbane spiller + (Venstre Back/CB) ! Det er et must til sommer. Glæder mig vildt meget til vi kan købe, de KLASSE spillere vi mangler!
Og hvad menes med "jer" er du ikke LFC fan eller hvad?
Sindssygt lækkert...Thommo skrev:Hvis jeg husker korrekt(99% sikkerBadooo skrev:Hvordan vil I beskrive Lavezzi? Er han en Suarez-type, som kan en del på egen hånd og som læser spillet godt og som regel er på forkant med, hvor bolden ryger hen hvis nu forsvareren laver en fejl? .), var han med til OL sidste gang, og imponerede stort hos undertegnede, mener jeg kaldte ham en fattigmands-Messi, men det var(er) nu ikke negativt, der er en Messi, og han er i en klasse for sig selv, men synes godt nok Lavezzi minder meget om ham i sit spil.
Og hvilken fantastisk kilde det er:Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Hehe...Wikipedia skrev:On 29th April 2011, Marveaux agreed terms with the best team in the world Liverpool fc on a four-year deal contract. The deal should be completed during the summer transfer window, should Marveaux passes a medical at the club.
Det stammer så fra avisen L'Sport, og de skulle være sådan nogenlunde..dphreak skrev:Og hvilken fantastisk kilde det er:Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Hehe...Wikipedia skrev:On 29th April 2011, Marveaux agreed terms with the best team in the world Liverpool fc on a four-year deal contract. The deal should be completed during the summer transfer window, should Marveaux passes a medical at the club.
Den er også flere andre steder, der er bare ikke nogen af de helt store der har samlet den op (endnu)...Badooo skrev:Det stammer så fra avisen L'Sport, og de skulle være sådan nogenlunde..dphreak skrev:Og hvilken fantastisk kilde det er:Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Der er svært at tale for eller imod Marveaux. Han havde en super god sæson i 2009 - 2010. Men har været den del skadet i sæsonen 2010- 2011. For ca. 12 mdr siden var han rygtet kraftigt til både Scum og Chelsea. Han er fortsat ret ung, jeg tror umiddelbart det er en spiller, der i første omgang får svært ved at gå ind i start 11'eren, men som kan forbedre bredden. Og netop vores manglende bredde koster mange point, så derfor kan det vise sig at være en god handel på den lange bane (længden på bænken afgør ofte mesterskabet, og det skal være mesterskabet vi jagter, vi skal være mestre igen top 4 er ikke en målsætning i sig selv). Han er lynhurtig og har en god teknik, jeg kender ikke hans defensive kvaliteter. Idet han er fri, kan det vel give økonomisk luft til at hente en klasse kantspiller til start 11'eren også. F.eks. Young.dphreak skrev:Den er også flere andre steder, der er bare ikke nogen af de helt store der har samlet den op (endnu)...Badooo skrev:Det stammer så fra avisen L'Sport, og de skulle være sådan nogenlunde..dphreak skrev:Og hvilken fantastisk kilde det er:Badooo skrev:Der skrives forresten om (og her har jeg blandt andet Wikipedia som rygte-side) at Marveaux har skrevet under her idag. Det ville give fint mening, selvom jeg ikke tror på det, efter Comollis udtalelser om, at man vil kigge på skadeshistorik. Han skal være velkommen, men han har satme noget at bevise, blandt andet mht. skader.
Helt enig. Men hvis man ser på de spillere, som nogle af de engelske journalister mener, at LFC er interesserede i, så tegner der sig et lille mønster:Henrik skrev:For mig er wings og venstrebacken de positioner som absolut er vigtigstat der sker noget ved. Young ser jeg egentlig som ret overvurderet når man tænker på prisen han sikkert kommer til at koste.
Håber at ledelsen udviser fornuft og ikke køber for dyrt. Samtidig tænker en anden del af mig dog også at jeg rigtigt gerne ser et stort navn signe, også pga. signalværdien