Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Rolling

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rolling » torsdag, 07. apr, 2011 13:12

Rolling skrev:
Emmy skrev:Den udtalelse siger bare alt om det afskyelige menneske.

"Ja, nogle siger, at det kunne have været et straffespark. Men det var den første straffesparkskendelse der er gået vores vej i syv år, så det går nok lige op"

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-tilfreds-med-dommeren

Mit bud er at de inden for den periode har fået min 50 straffesparkskendelser deres.

Den der har Bold.dk altså selv opfundet (som de gør med det meste af det de skriver)

"To be honest it looked as if the boy (Ramires) had made the most of it, although I haven´t watched the replay yet. But I think there´s plenty to talk about irrespective of penalty claims and dives and all the rest of it. I thought the players were great."

Det er hvad Ferguson siger

Der var kæmpe straffespark, det kan ingen benægte. Men for engangs skyld fryder jeg mig som United-fan. De sidste 2 kampe mod Chelsea har Chelsea mere eller mindre fået foræret sejren af dommeren, så jeg synes i den grad de var sparet op til lidt medvind.

Allan

Indlæg af Allan » torsdag, 07. apr, 2011 14:26

Man U har da om nogen optjent til en solid omgang modvind på dommerfronten. Et par tvivlsomme kendelser mod Chelsea opvejer på ingen måde årevis med dommertække...

Rolling

Indlæg af Rolling » torsdag, 07. apr, 2011 14:44

Allan skrev:Man U har da om nogen optjent til en solid omgang modvind på dommerfronten. Et par tvivlsomme kendelser mod Chelsea opvejer på ingen måde årevis med dommertække...
Det siger jeg ikke. Men de sidste to opgør mod Chelsea har dommeren mere eller mindre foræret dem en sejr i begge opgør, så det var rart at have noget medvind mod netop Chelsea. Jeg synes ganske enkelt det var noget svineri dommeren leverede i det indbyrdes opgør for 5 uger siden, så fordi det netop var Chelsea, så har jeg svært ved at have ondt af dem.

Nu synes jeg så også at alt det med Uniteds dommertække er voldsomt overgjort, men det er en anden sag.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 07. apr, 2011 15:12

Callesen skrev:Jeg har endnu ikke set "måldommeren" endnu tage stilling til noget, som helst. Det er virkelig noget af et flop FIFA/UEFA har fået indført her.

Hvordan er reglerne med ham? Skal han kun se om bolden er over stregen eller kan han også informerer dommeren om frispark, straffe, målspark, indkast og andet?
Så vidt jeg ved (orker ikke undersøge det til bunds) må han gøre opmærksom på hvad som helst. Altså også om der er straffe eller film, hjørne eller målspark osv.

Jeg så sidste år en EL-kamp hvor der blev begået et straffespark LIGE for næsen af måldommeren, hvis reaktion var lig nul. Hoveddommeren kunne ikke se noget, og straffet blev ikke dømt.

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » fredag, 08. apr, 2011 14:58

Rolling skrev: "To be honest it looked as if the boy (Ramires) had made the most of it, although I haven´t watched the replay yet. But I think there´s plenty to talk about irrespective of penalty claims and dives and all the rest of it. I thought the players were great."

Det er hvad Ferguson siger.
Ja, det er det helt sikkert. Den første passage er nemlig fuldstændig ude i hampen.
Billede

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 09. apr, 2011 13:58

Wolves spiller Stoke-bold, de er ikke spor godt og se på.

Det er en flok langebolde, landeindkast + Hård fight! :laughin:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 09. apr, 2011 18:17

Soren123 skrev:Wolves spiller Stoke-bold, de er ikke spor godt og se på.

Det er en flok langebolde, landeindkast + Hård fight! :laughin:
Også kendt som bundholdsfodbold.

Btw. så kan man sige meget om Woy og hans tid i Liverpool, men dygtig til at køre en nedrykkerkandidat sikkert væk fra bunden, dét er han sgu.
Badooo siger, hvad han mener!

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 12. apr, 2011 21:28

God 12. mand hjemmeholdet har på Old Toilet i dag. Terry har lige fået gult fordi Chiccchchahahittto løb ind i hans arm.

Og så scorer Chichahitototo.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 12. apr, 2011 21:31

Skod-Mexicaner.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » tirsdag, 12. apr, 2011 21:47

Torres ud efter 45 min - tihi

dphreak
Alder: 41

Indlæg af dphreak » tirsdag, 12. apr, 2011 21:48

Badooo skrev:Skod-Mexicaner.
Jeg ved ikke hvad du har hørt, men Torres er ikke mexicaner... :P

MarkLiverpool

Indlæg af MarkLiverpool » tirsdag, 12. apr, 2011 21:49

Så siger Torres tak for denne kamp :)

dphreak
Alder: 41

Indlæg af dphreak » tirsdag, 12. apr, 2011 21:55

Hvis vinderen af denne kamp (ManU - Ch€£$ki) spiller på samme måde i semifinalen bliver de kørt noget så grusomt over uanset hvem de skal møde...

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 12. apr, 2011 21:59

Det er vildt så dårlig Lampard er blevet i denne sæson, han er ikke til at kende.

Besvar