Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 07. apr, 2011 16:46

Rolando fra Porto ifølge: Notiziariosportivo.com - kender ham ikke?

Midtbanen og en spillede "forsvar" (som Agger!) + en ny Poulsen. En eller To kanter, til og supplere med Kuyt, Maxi og Cole.

Angribet, behøver vel ikke det store. Reina, hvis han smutter, så vi på røven.. og det er ikke helt sikkert.

Venstre back, tjaa det kunne vi godt bruge, Gerne en Baines, Taiwo.

Bare vi for en NY Spilfordeler/DM - (Xabi Alonso!), så skal vi nok klarer os. :clap:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » torsdag, 07. apr, 2011 16:47

Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:Jeg har faktisk også tænkt på Hamski, som en god midtbanespiller for os
Ham kender jeg ikke?
Hamsik?
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. apr, 2011 19:58

DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:Jeg har faktisk også tænkt på Hamski, som en god midtbanespiller for os
Ham kender jeg ikke?
Hamsik?
Undskyld ja det er Hamsik. Det var en af de pinlige slåfejl ;) .

Taiwo har meddelt sin nuværende klub, at han ikke forlænger til sommer, og kender sin nye klub allerede ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 07. apr, 2011 20:17

Kelly skrev:
DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev:
Ham kender jeg ikke?
Hamsik?
Undskyld ja det er Hamsik. Det var en af de pinlige slåfejl ;) .

Taiwo har meddelt sin nuværende klub, at han ikke forlænger til sommer, og kender sin nye klub allerede ?.
Han har været ude og sige at Milan er interessant og de skulle være efter ham.
De mangler lidt en venstre back, de erhvervede Urby emanuelson fra Ajax i Januar på fri transfer ved ikke om han har klaret det fint?
Men de kan da tilbyde CHL og er med i toppen.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 08. apr, 2011 09:07

AJ skrev:
Liverdrengen skrev:Hvorfor prøver the King ikke at få aquilani tilbage, ham og Gerrard på midten i en 4-4-2 ville jo være farligt for de fleste modstandere!
Det ville specielt være farligt for os selv. Det er nok ikke lige de to største arbejdsheste jeg kan komme på.

Man kan sagtens spille en offensiv 4-4-2, men de to centrale skal altså være, om ikke defensivt orienterede, så defensivt bevidste. Den gamle Keane-Scholes duo er vel et godt eksempel på dette.
Riski i en 4-4-2, men denne kunne være ganske farlig:

------------ Carroll -----------

Suarez --------------- Sanchez

----- Aguilani ---- Stevie ------

------------- Lucas -----------

Insua - Agger - Carra - Johnson

------------- Pepe ------------

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 08. apr, 2011 09:15

Niels K skrev:
AJ skrev:
Liverdrengen skrev:Hvorfor prøver the King ikke at få aquilani tilbage, ham og Gerrard på midten i en 4-4-2 ville jo være farligt for de fleste modstandere!
Det ville specielt være farligt for os selv. Det er nok ikke lige de to største arbejdsheste jeg kan komme på.

Man kan sagtens spille en offensiv 4-4-2, men de to centrale skal altså være, om ikke defensivt orienterede, så defensivt bevidste. Den gamle Keane-Scholes duo er vel et godt eksempel på dette.

Coentrao* - Agger - Cahill* - Johnson

2 * Rettelser.

Forstår ikke hvorfor folk stiller sig tilfreds med Insua på venstrebacken. Manden kommer ikke på holdet hos Galatasaray, Og ja jeg har hørt Hagi ikke ville have spillere på lån, men hvis han var så god havde han nok brugt ham. 1 + 1 = 2
Carra er bare for gammel, vi kan ikke sætte vores tillid til ham som fastmand, det samme gælder Agger han er kronisk skadet.
Billede

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 08. apr, 2011 10:09

Xenne skrev:
Niels K skrev:
AJ skrev:

Coentrao* - Agger - Cahill* - Johnson

2 * Rettelser.

Forstår ikke hvorfor folk stiller sig tilfreds med Insua på venstrebacken. Manden kommer ikke på holdet hos Galatasaray, Og ja jeg har hørt Hagi ikke ville have spillere på lån, men hvis han var så god havde han nok brugt ham. 1 + 1 = 2
Carra er bare for gammel, vi kan ikke sætte vores tillid til ham som fastmand, det samme gælder Agger han er kronisk skadet.
Forsvaret blev kun sat op, for at gøre opstillingen komplet, og jeg vil med glæde se din opstilling fremfor min. Jeg tror dog ikke på, at Carra ryger på bænken i næste sæson, og Insua kan vi kalde hjem, mens vi ikke ved, hvem vi ellers har i kikkerten til VB.
Mit indlæg skulle ses ift. Aquilani, hvor han er med, mens vi samtidig er garderet defensivt, men samtidig virkelig har mange muligheder offensivt ift. angrebs ivrige backs, Agger, 2 off. midt og et fantastisk 3 kløver fremme.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 08. apr, 2011 10:45

Ja AJ, du har ret i at den centralmidt måske ikke er nok defensivt bevidst. Så dog en juventus kamp for et par uger siden, hvor Aquilani nærmest var mere defensiv end offensiv, tro det eller ej. Men manden kan faktisk godt vinde bolde og kampe på midten - noget han gjorde tilbage i Roma tiden, og noget han måske vil gøre mere, hvis han nu blev hentet tilbage til Anfield, eftersom han har fået skaderne på afstand nu. Savner manden.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 08. apr, 2011 10:54

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 08. apr, 2011 12:41

Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/125315/ ... ser+bayern

Så er der håb endnu og dog.
Synes mere det lyder som om, at vi skal kigge efter en anden, da han tilsyneladende ikke ønsker sig væk fra Benfica ?

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 08. apr, 2011 12:55

Niels K skrev:
AJ skrev:

Jeg er lidt bange for det med at spille med én angriber. Carroll har ikke rigtig nogen evne til at holde i bolden og fordele den (som Kuyt f.eks. har), og langt fra samme speed og teknik som Torres. Den offensive opstilling, som vel er lidt ala den Barca har, kræver en teknisk stærk striker imo, med mindre Suarez og Sanchez (eller hvem vi nu får som kanter, tvivler meget på at vi hiver Sanchez hjem), skal i hvert fald kunne blive oppe og hjælpe Carroll til at modtage bolde.

Udover det er jeg bange for to ting:
1) Er ikke sikker på at det er en god ide at omskole Suarez til decideret kantspiller
2) Får vi ikke nok kvalitet på de to kanter, vil opstilling falde helt til jorden grundet ovenstående kommentar på Carroll.

Der er to ting der ville gøre min sommer god:
- Knald på transfervinduet (1-3 startere, 2-3 til truppen, heraf 1-2 talenter)
- Agger får pause hele sommeren, og vender stærkt tilbage med 38 PL kampe næste sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 08. apr, 2011 13:09

Niels K skrev:
Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/125315/ ... ser+bayern

Så er der håb endnu og dog.
Synes mere det lyder som om, at vi skal kigge efter en anden, da han tilsyneladende ikke ønsker sig væk fra Benfica ?
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -left-back

Ja det kan du godt have ret i. Der er godt nok mange forskellige venstre backs rygtet til Liverpool FC, her er en ny ;)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 08. apr, 2011 14:24

@ Hr. Drejer

Nej, jeg tror stadig ikke Chelsea vil købe for brutto £100m. Havde du virkelig forventet at jeg ville ændre det pga. den ene kamp :P

Man Utd: Køber ifølge Ferguson to-tre nye spillere, hvilket jeg også tror. Hvis de henter en midtbane tror jeg dog snarere det bliver en slider ala Lass, Sissoko etc. end en kreatør. En målmand er vi enige om de henter.

Chelsea: Tror godt de kunne finde på at købe lidt ind, men de helt store transfers blev foretaget i januar i form af Luiz og Torres. Van der Wiel har dog været nævnt til højre back, hvor de måske ikke er tilfreds med Bosingwa.

Man City: De kan vel næppe blive ved i samme gear. Bort set fra det, så tror jeg det ville skade dem mere end det gavnede. Af dem de hentede i sommers har kun Yaya Touré og David Silva været deciderede succeser.

Tottenham: Jeg kan ikke se dem købe stort ind længere. Har de pengene? Redknapp har udtalt at de skal sælge før de kan købe.

Os: Jeg tror faktisk godt vi kunne gå hen og blive dem der køber antalsmæssigt mest ind (forståeligt). Finten er bare, at det ikke bliver overdrevet og at for mange penge hældes ud i lokummet. Hvor skulle pengene i øvrigt komme fra?

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 08. apr, 2011 14:41

Surf skrev:
Niels K skrev:
AJ skrev:

Jeg er lidt bange for det med at spille med én angriber. Carroll har ikke rigtig nogen evne til at holde i bolden og fordele den (som Kuyt f.eks. har), og langt fra samme speed og teknik som Torres. Den offensive opstilling, som vel er lidt ala den Barca har, kræver en teknisk stærk striker imo, med mindre Suarez og Sanchez (eller hvem vi nu får som kanter, tvivler meget på at vi hiver Sanchez hjem), skal i hvert fald kunne blive oppe og hjælpe Carroll til at modtage bolde.

Udover det er jeg bange for to ting:
1) Er ikke sikker på at det er en god ide at omskole Suarez til decideret kantspiller
2) Får vi ikke nok kvalitet på de to kanter, vil opstilling falde helt til jorden grundet ovenstående kommentar på Carroll.

Der er to ting der ville gøre min sommer god:
- Knald på transfervinduet (1-3 startere, 2-3 til truppen, heraf 1-2 talenter)
- Agger får pause hele sommeren, og vender stærkt tilbage med 38 PL kampe næste sæson.
Jeg mener da, at en af hans styrker er at være opspilspunkt. Måske ikke så god i fødderne som Kuyt, men på hovedet og ift. at rage den til sig. Suarez og Sanchez er jo også angribere, som skal have lov at flakke rundt og lave finurlige ting, men også søge ind i feltet omkring Carroll, lige som Stevie og Aquilani skal lave dybdeløb og skyde udefra samt medvirke til at fastholde angreb og spille den fint rundt.
Insua (eller en anden off. type) og Johnson skal holde bredden i spillet og hele tiden søge med frem på flankerne, så Suarez og Sanchez skal ikke ses som deciderede wingers.

I en 4-4-2' ville en ny winger komme til sin ret, og der skal vi nok kune have en off. midt samt en def., selvom Aquilani godt kan spille længere tilbage på banen også, som det er påpeget herinde.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. apr, 2011 14:43

AJ skrev:Os: Jeg tror faktisk godt vi kunne gå hen og blive dem der køber antalsmæssigt mest ind (forståeligt). Finten er bare, at det ikke bliver overdrevet og at for mange penge hældes ud i lokummet. Hvor skulle pengene i øvrigt komme fra?
Os = AJ = Liverpool FC :lol:

Pengene skal komme fra at vi ikke længere betaler renter og afdrag på et stort lån. Vi betalte ca. £20 M om året, det var årsagen til at at vi solgte for mere end vi købte for de sidste 2 sommertransfervinduer.

Derudover er vi den klub i P.L. hvor markedsføringsindtægterne er steget mest. Det skal ses over de sidste 2 år. Det er i dag kun Man U der har større indtægter i P.L. end os.

Derudover brugte vi ingen penge i januar. Vi solgte Babel og Torres, og købte Suarez og Carroll. Det gik næsten lige op. Ifølge medierne havde vi ca £10-15 M til januar vinduet. De penge vil gå over til sommerens transfer vindue.

Derudover baserer jeg min vurdering på de udmeldinger der er kommet fra Henry og Comolli. Jeg sakser lige noget fra et tidligere indlæg:
Hr. Drejer skrev:Fra den norske:

Vi ønsker å hente toppspillere

Damien Comolli medgir at Liverpool ønsker å hente toppspillere til sommeren. Klubben har gitt et godt signal ved kjøpene av Suarez og Carroll, samt 3-1-seieren mot Manchester United.
Av Frank H. Larsen

Liverpool brukte £57,8 millioner i januar på Andy Carroll og Luis Suarez, men fikk igjen £55,8 millioner av disse på salgene av Fernando Torres og Ryan Babel. Klubben står i fare for å ikke få e-cupspill neste sesong, men fotballdirektør Damien Comolli mener at klubbens profil og eiernes ambisjoner vil tiltrekke seg spillere til sommeren.

- Det vil bli overganger, det er sikkert. Vi er svært attraktive for mange spillere på grunn av det vi gjorde i januar, og en kamp som det (3-1-seier mot Manchester United) er fantastisk publisitet for oss i verden. Siden dagen etter har jeg blitt oppringt av agenter og blitt fortalt at deres spillere ville like å komme og at vi kommer til å bli konkurransedyktige neste år dersom vi får det riktig. Vi er attraktive for mange toppspillere, og vi ønsker å hente toppspillere til denne klubben, uttaler Damien Comolli til Four Four Two.

Comolli mener syens det er en positiv utvikling innad i klubben.
- Det finnes en visjon. Det er en fantastisk støtte fra eierne. Det er folk som er lidenskapelig opptatt er klubben. Det finnes folk med høy kvalitet på akademiet, både i stab og på banen. Jeg synes det er et fantastisk prosjekt.

- Jeg reiser rundt i verden og folk forteller meg at det er et fantastisk prosjekt. Det har vært en meget god stemning rundt klubben siden januar fordi Kenny ga alle et stort løft og så kom to spillere inn.

- Alt er så positivt. Alle snakker om fremgang for Liverpool og at Liverpool skal kjempe om trofeer i årene som kommer. Det er slikt jeg ønsker å høre. Jeg vet det vil bli vanskelig, og jeg vet at det er mye arbeid å gjøre, men vi skal ta oss dit.

Der kommer til at ske store forandringer i vores spillestald til sommer, mærk mine ord. John Henry uddyber det i Liverpool Daily Post i dag:

LIVERPOOL are preparing for a summer revolution after owner John Henry admitted the strength of the club’s squad is even worse than he first feared.

Henry revealed the quality of the playing staff was a major concern during the process of heading Fenway Sports Group’s £300million takeover of the club in October.

The owners have subsequently started their rebuilding programme by sanctioning the January arrivals of £35m record signing Andy Carroll and £22.8m strike partner Luis Suarez.

However, both Fernando Torres and Ryan Babel departed during the transfer window for a combined £56m, forgotten man Charles Itandje has also left while senior squad members Paul Konchesky and Brad Jones have been allowed to leave on loan.

Players such as Emiliano Insua, Philipp Degen and Nabil El Zhar are already being loaned out while continuing to draw money from the Anfield coffers.

And while there will be an exodus in the close season as the club’s owners aim to prune the wage bill, Henry acknowledges new arrivals are required given the threadbare personnel exposed by Liverpool’s recent injury crisis.

“The worst surprise (upon takeover) was the lack of depth in the squad,” said Henry, principal owner of FSG. “Our biggest concern in taking on this responsibility was this issue and it was a bigger issue than we feared.

“There was a huge multi-year payroll for a squad that had very little quality depth.”

Henry added: “Our number one priority is to win the Premier League title.

“That is what we take with us each day to work as the force that drives us to excel.

“If we can accomplish that we will have put ourselves in a position to be successful on all fronts including Europe.

“Success is winning championships. It is nothing less than that.

“And when you win a championship – and we will – success isn’t measured or accomplished by winning once.”

Given the injuries, particularly in defence where Daniel Agger, Glen Johnson and Martin Kelly are sidelined and Fabio Aurelio is only now close to a return, Liverpool manager Kenny Dalglish is considering calling up young defenders Jack Robinson and Jonathan Flanagan to the first-team squad.

Director of football Damien Comolli, meanwhile, has reiterated a busy summer is in store at Anfield while claiming last month’s emphatic victory over Premier League leader Manchester United has led to an influx of interest from leading players.

“There will be movement (in the summer), that’s for sure,” said Comolli, also speaking in FourFourTwo.

“We are very attractive for a lot of players because of what we did in January and a game like that (against United) is fantastic publicity for us around the world.

“Since the day after I was getting phone calls from agents telling me that their player would love to come and that we are going to compete next year if we get it right.

“We are attractive to a lot of top players and we want to bring top players to this club.”

Comolli also claims other clubs have been impressed by the promise and positivity that has been engendered at Liverpool in recent months.

“There is vision,” said the Frenchman. “There is fantastic backing from the owners. There are people who are passionate about the club.

“There are people of very high quality at the Academy, both in the staff and on the pitch.

“I think it’s a fantastic project.

“I travel around the world and people are telling me that it is a fantastic project, there is a really good vibe about the club since January because Kenny gave everyone a really big lift and then the two players came in.

“Everything is so positive and everyone is talking about Liverpool progressing and Liverpool competing for trophies in the years to come.

“This is what I want to hear.

“I know it will be very difficult and I know that it is a lot of work but we will get there.”

Read More http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... z1IizfrUJd

Der vil ske store forandringer til sommer, bare vent!

Besvar