Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vildt at Schalke med deres liga form in mente, kan få et så fornuftigt resultat ud af et møde med de forsvarende, hvis inter altså ikke laver 4-6 mål til sidst 

Verden er smask fuld af hyklere....
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Helt fantastisk kamp mellem Inter og Schalke...
Og hvor er det dog dejligt at Real Madrid stiller og roligt ordner Totteham, helt som forventet...
Og hvor er det dog dejligt at Real Madrid stiller og roligt ordner Totteham, helt som forventet...

3-0 til Real Madrid, Tottemham er i problemer, de har ikke kommet til en chance endnu? det er lidt syret de kommer bagud med 1 mand, fordi en Crouch dummer sig, også spiller Real topfodbold lækkkert at se!!...
5-2 til Schalke held og Lykke!
-Xabi Alonso, han er genialt med sine afleveringer, nøj hvor vi mangler ham
5-2 til Schalke held og Lykke!

-Xabi Alonso, han er genialt med sine afleveringer, nøj hvor vi mangler ham

You'r Never Walk Alone. ///
Hvorfor er det lige, at det er godt Tottenham ryger ud nu? Skulle de møde Barcelona i to hårde semifinaler, ville de da efter al sandsynlighed miste endnu flere point i ligaen.
Jeg er tilbøjelig til at være enig. Men det var velsagtens for meget at håbe på, at de ville klare sig igennem kvartfinalen modstanderen taget i betragtning. Dog, når det så endelig skal være, er det så ikke meget godt at de får en røvfuld?AJ skrev:Hvorfor er det lige, at det er godt Tottenham ryger ud nu? Skulle de møde Barcelona i to hårde semifinaler, ville de da efter al sandsynlighed miste endnu flere point i ligaen.

JO!Mikkel K skrev: Dog, når det så endelig skal være, er det så ikke meget godt at de får en røvfuld?
KJ
Jeg så da hellere de stadig havde chancen, og så, hvis det endelig skulle være, at røvfulden faldt på White Hart Lane.
De kan jo stadig tænkes at få røvfuld på WHL, selvom sandsynligheden er mindre.
Jeg tror du misforstår pointen.
Nu hvor de allerede er ude efter den første kamp, giver det dem jo bare mindre incitament til at satse på returopgøret. Havde de satset alt dér, kunne det gå ud over deres pointhøst i PL. Har de ikke mistet point nærmest hver gang de lige har spillet CL?
Nu hvor de allerede er ude efter den første kamp, giver det dem jo bare mindre incitament til at satse på returopgøret. Havde de satset alt dér, kunne det gå ud over deres pointhøst i PL. Har de ikke mistet point nærmest hver gang de lige har spillet CL?
Jo jeg sad og håbede på det samme. Hvis det bare var blevet et 1-0 eller 2-0 nederlag ville de satse alt for at slå dem i returopgøret. Jeg tvivler på det vil spille med de profiler der har kæmpet med skader nu.AJ skrev:Jeg tror du misforstår pointen.
Hvad tipper i på Barca - Shaktar Donetnsk ?
Jeg vil nok sige 3-0 eller 3-1 hvad synes I ?
Jeg vil nok sige 3-0 eller 3-1 hvad synes I ?

You'r Never Walk Alone. ///
Hvis torres skal lave et hattrick i chelsea trøjen, så lad det blive idag, så vil jeg juble, hvis altså chelsea samtidigt holder rent mål.
@Soren, tror det bliver en målfattig kamp 1-0 eller 1-1 er mit bud. Også serlv om bookmakerne er mest enig med dig
@Soren, tror det bliver en målfattig kamp 1-0 eller 1-1 er mit bud. Også serlv om bookmakerne er mest enig med dig

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Enig - skulle der endelig være en aften, hvor Fernando får ladt bøssen med skarpe skud, så ku jeg da godt unde ham en 2-3-4-5-6-7-8 stykker i aften.Thommo skrev:Hvis torres skal lave et hattrick i chelsea trøjen, så lad det blive idag, så vil jeg juble, hvis altså chelsea samtidigt holder rent mål.
Vi SMADRER det PIShold !
Ser ud til du kommer tættere end mig Soren, klasse assist og mål i Barcelona.