Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Satans. Men det kommer vel ikke som nogen overraskelse.
Da West Ham kom på 2-0 var jeg fuldstændig overbevist om, at Manure ville vinde 3-2. Indtil videre må vi "klare" os med 2-2...
Møg ærgeligt at Chelsea ikke vinder i dag. scum får, som sædvanlig, alt den hjælper de behøver.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det var så det, nu er det sgu slut. Pisset væk blev det igen efter en gedigen chance. Same procedure as last year I presume.
Røv!
KJ
PS. Jeg melder nok tilbage i drunk-tråden.
Røv!
KJ
PS. Jeg melder nok tilbage i drunk-tråden.
Simon Kjær er satme ikke imponerende at se på (jvf. Wolfsburg-Frankfurt). Kan både hans og Zankas usikkerhed stadigvæk undskyldes med deres relativt unge alder?
Ellers står det skidt til.
Man City smadre Sunderland 5-0 .. Godt eller skidt, det kan diskuteres. 

You'r Never Walk Alone. ///
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Simon Kjær har set virkelig skidt ud i længere tid. Hans stiller sig alt for dårligt i forhold til modstanderen og er ikke særlig god til at læse spillet. Laver tit nogle dårlige løb og dækker op i forkerte rum.. Han er virkelig overvurderet.McRae skrev:Simon Kjær er satme ikke imponerende at se på (jvf. Wolfsburg-Frankfurt). Kan både hans og Zankas usikkerhed stadigvæk undskyldes med deres relativt unge alder?

De er bare ikke bedre. Det danske mediekorps har enstemmigt udskreget dem til at være vidundere på en fodboldbane. Specielt Simon Kjær, som er noget af det mest overvurderede i dansk fodbold i dette årtusind. Han bliver udstillet hver evig eneste weekend i Bundesligaen.McRae skrev:Simon Kjær er satme ikke imponerende at se på (jvf. Wolfsburg-Frankfurt). Kan både hans og Zankas usikkerhed stadigvæk undskyldes med deres relativt unge alder?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der mener det.Emmy skrev:De er bare ikke bedre. Det danske mediekorps har enstemmigt udskreget dem til at være vidundere på en fodboldbane. Specielt Simon Kjær, som er noget af det mest overvurderede i dansk fodbold i dette årtusind. Han bliver udstillet hver evig eneste weekend i Bundesligaen.McRae skrev:Simon Kjær er satme ikke imponerende at se på (jvf. Wolfsburg-Frankfurt). Kan både hans og Zankas usikkerhed stadigvæk undskyldes med deres relativt unge alder?

Det var satme dumt, Crouch!
Simpelthen utroligt med Raul, imponerende er han den mand!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Inter - Schalke går jo amok!
Fine resultater i aften. Ser gerne Real og Schalke går videre. Inter gider jo tydeligvis ikke.