Vi kan ikke være mere enige. Jeg frygter bare, at FSG tager det SÅ stille og roligt, at vi ender med det, som jeg beskriver. Jeg har det fint med at man ikke giver holdet den helt store overhaling (som jeg har talt mig frem til skulle sende 8 spillere ud og 10 ind), så længe man forstærker holdet mærkbart, på de positioner der forstærkes. Derfor frygter jeg, at vores wing kun kommer til at hedde Marveaux, når de istedet kunne hedde 2 af: Turan, N'Zogbia, Ayew (dygtig spiller du nævner der btw), Dzudszak, Jovetic osv. osv. Hvis man kunne få det til at passe med, at man hentede 2 af ovenstående + Marveaux, så har vi pludseligt tilpas med bredde på kanterne: 2 nye+Marveaux+Maxi - det kan jeg udmærket leve med. Jeg vil være betænkelig ved 1+Marveaux, fordi vi så kun har forstærket én side..Hr. Drejer skrev:
@Badooo
Jeg vil blive overordentlig skuffet, hvis vores eneste wing køb er Marveaux. Der findes mange udmærkede wings til billige priser, som kan udvikle sig til stjerner. Her tænker jeg på Lee Chung-Young og Andre Ayew. De koster ikke mere end £8-12 M, og vil forstærke os væsentligt. En kronisk skadet wing som Marveaux, vil på ingen måde give os den fornødende forstærkning.
EDIT: Nå ja, og så ville det ikke gøre mig noget, hvis vi hentede Krancjar fra Tottenham, hvis de så gerne vil af med ham. Billig, dygtig CM til en position, hvor vi lige mangler en enkelt spiller.