Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Begejstringen skal nok komme senere. Sidste års kampe mod Benfica og Atletico Madrid var da rigtig intense og spændende.
Ligeledes sidste år var 1/16 hhv. 1/8-delsfinalerne dødsyge. Unirea Urziceni og Lille mødte vi da. Specielt udekampen mod Lille var en langgaber, hvor vi ligesom mod Braga i torsdags tabte 1-0. Vi vandt så 3-0 i returen.
Ligeledes sidste år var 1/16 hhv. 1/8-delsfinalerne dødsyge. Unirea Urziceni og Lille mødte vi da. Specielt udekampen mod Lille var en langgaber, hvor vi ligesom mod Braga i torsdags tabte 1-0. Vi vandt så 3-0 i returen.
Den sidste del af sidste års Europa League var rigtig nok fin nok i forhold til, hvad man kunne forvente af den, men det er ærgerligt, at man skal så langt hen i turneringen før den rigtig bliver interessant.AJ skrev:Begejstringen skal nok komme senere. Sidste års kampe mod Benfica og Atletico Madrid var da rigtig intense og spændende.
Det er også ærgerligt, at Benitez og nu Dalglish ikke har kunne få sat holdet op til at levere bedre spil, end de har formået i den tidlige del af turneringen. Specielt er jeg skuffet over, at Kenny tilsyneladende har nedprioriteret turneringen, når vi nu er med i den. Ikke så meget fordi vi risikerer at ryge ud, men mere fordi, jeg synes, han ødelægger holdets form med så kedelige og dårligt spillede kampe. Der ingen grund til at spare på hverken spillere eller engagement, når der ikke ligger Premier League-kampe mellem Europa League-kampene.
Efter to elendige kampe mod Sparta Prag tabte vi mod West Ham, og vi kan nu risikere at gentage "succesen" efter to kampe mod Braga. Man kan jo håbe, at vi kommer ind i en stime efter den fantastiske sejr over Manchester U, men jeg tror bestemt ikke dårlige kampe i Europa League øger chancerne.
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.
Og Nina er på banen igen..
Btw rystende så ringe Marseilles er defensivt.
Btw rystende så ringe Marseilles er defensivt.
Taiwo til Liverpool tak. Han er dælme fremragende for Marseille. Og vigtigst af alt - han har masser af fysik!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Der sker satme ting og sager i Bayern - Inter.
2-1 til Bayern, og der kunne nemt have stået 4-1.
2-1 til Bayern, og der kunne nemt have stået 4-1.
Den lille mexikaner er sku lige så stor en diver som Nani og de andre.
Den klub.
Taiwo ser til gengæld god ud, ja. Stærk, men har stadig det taktiske og tekniske på plads.
Den klub.
Taiwo ser til gengæld god ud, ja. Stærk, men har stadig det taktiske og tekniske på plads.

-
- Bestyrelsesmedlem
Så blev det 2-2 på et langskud af Sneijder.
Så er den kamp helt åben igen.
Så er den kamp helt åben igen.
Kom så Marseille
Irriterer mig, at de ikke er lidt mere effektive når de har chancen! 1 enkelt scoring. ONE TIME!!!!

Irriterer mig, at de ikke er lidt mere effektive når de har chancen! 1 enkelt scoring. ONE TIME!!!!
Badooo siger, hvad han mener!
Hold kæft noget pis. Fuck hvor typisk. Er træt af den der skodmexicaner.
Badooo siger, hvad han mener!
-
- Bestyrelsesmedlem
Så kommer Inter foran 3-2 med 2 min igen.
Bayern kunne have lukket den i første halvleg. Nu er de på vej ud.
Bayern kunne have lukket den i første halvleg. Nu er de på vej ud.
Synes i virkelig at Taiwo imponerede i denne kamp? Jeg synes godt nok ikke at han skinnede igennem positivt.
Hans anden halvleg kunne have været bedre, men i første synes jeg, han var suveræn mod og genrelt Nani, som intet fik ud af det. Foruden det deltog han godt i offensiven i Marseilles gode periode og smed et glimrende indlæg ind, der burde have givet mål.jacobq skrev:Synes i virkelig at Taiwo imponerede i denne kamp? Jeg synes godt nok ikke at han skinnede igennem positivt.
Det kunne jo hænge sammen med, at de har en langt vigtigere kamp mod Man City i week-enden. Hvis han starter inde dér hvem griner så?