Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Gør jeg?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Kristoffer
Da årets spiller blev kåret og Wesley Snejder ikke engang var i blandt de 3 øverste (Xavi, Iniesta, Messi), udtalte Xavi at det var helt forståeligt... Guardiola ligeså.. Hvem havde vundet the tripple og scoret 5 kasser i slutrunden? Irriterende at andre ikke kan få ros, fordi man ikke kan se ud over sin egen næsetip.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Har aldrig kunne lide italienske hold og når man ser på Spurs mod Milan bliver jeg irriteret. Jeg tror seriøst at 50% af deres træning er skuespil(Ja, overdrivelse fremmer forståelsen). Der har jo ikke været frispark halvdelen af gangene.
Man må da sige Spurs supporterne, har gjort sit, til at gøre denne aften speciel. Super stemning hele kampen igennem
Verden er smask fuld af hyklere....
Endnu en gang flopper Ibrahimovic totalt i en stor kamp. Han er ikke til at blive klog på, han må have en svag psyke, være for arrogant eller måske er han bare ikke bedre siden han kan blive ved med at spille som en sæk kartofler i de store kampe.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
@ Masche20
Jeg synes også du ser spøgelser.
Har du andre ekspempler med Guardiola, hvor han opfører sig arrogant?
Jeg har ikke oplevet, at han har været arrogant. Kan dog godt gå med til, at det var et arrogant svar de giver med Sneijder.
Jeg synes også du ser spøgelser.
Har du andre ekspempler med Guardiola, hvor han opfører sig arrogant?
Jeg har ikke oplevet, at han har været arrogant. Kan dog godt gå med til, at det var et arrogant svar de giver med Sneijder.
Fesne resultater i CL til aften. Virkelig et par skodhold der går videre.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Spurs var nu bedre at få videre end Milan imo.
Holder normalt aldrig med andre engelske hold end Liverpool i de europæiske turneringer, men grundet min dybe antipati for italiensk bold, kunne jeg simpelthen ikke la' være for en stund.

Holder normalt aldrig med andre engelske hold end Liverpool i de europæiske turneringer, men grundet min dybe antipati for italiensk bold, kunne jeg simpelthen ikke la' være for en stund.
I den grad, og det har intet at gøre med jeg har anti-pati overfor ham, som mange har,efter at have set nogle presse møder med ham, synes jeg egentlig han har en ganske fed humor. Men han er i den grad voldsomt overvurderet, når det gælder den store scene. Han er muligvis okay mod Cesena, Bari og lignende. Men har faktisk aldrig nogensinde set ham spille som den verdens stjerne mange vil gøre ham til (Primært for Sverige og Barca)Nicoen skrev:Endnu en gang flopper Ibrahimovic totalt i en stor kamp. Han er ikke til at blive klog på, han må have en svag psyke, være for arrogant eller måske er han bare ikke bedre siden han kan blive ved med at spille som en sæk kartofler i de store kampe.
Verden er smask fuld af hyklere....
Han lavede to ret flotte mål sidste år imod Arsenal i CL, men det er så også det eneste, jeg lige kan nævne på stående fod...Thommo skrev:I den grad, og det har intet at gøre med jeg har anti-pati overfor ham, som mange har,efter at have set nogle presse møder med ham, synes jeg egentlig han har en ganske fed humor. Men han er i den grad voldsomt overvurderet, når det gælder den store scene. Han er muligvis okay mod Cesena, Bari og lignende. Men har faktisk aldrig nogensinde set ham spille som den verdens stjerne mange vil gøre ham til (Primært for Sverige og Barca)Nicoen skrev:Endnu en gang flopper Ibrahimovic totalt i en stor kamp. Han er ikke til at blive klog på, han må have en svag psyke, være for arrogant eller måske er han bare ikke bedre siden han kan blive ved med at spille som en sæk kartofler i de store kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=2P7Ecrv8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=V5Y10fTo ... re=related
http://www.bold.dk/nyt/Zlatan-Det-bedste-hold-roeg-ud
Lad nu være.
1. Halvleg på San Siro: Spurs dominerede.
2. Halvleg på San Siro: Milan dominerede.
Kampen på WHL, synes jeg ikke der var nogle af holdene der spillede specielt godt. Hvorfor siger folk Milan var så gode? De trillede jo bare bolden rundt i forsvaret og midtbanen, betyder det man dominere? De havde ikke nogle 100 % chancer, den eneste jeg kan huske er den Gallas redder på stregen.
Ibrahimovic statistik som lyder at han aldrig har vundet over et engelsk hold lever endnu. Han har spillet mod Liverpool 4 gange, Arsenal 5 gange, Spurs 2 gange, United 2 gange. Dvs 13 kampe mod Engelske hold som alle er endt i nederlag eller uafgjorte. Desuden er hans statistik i CL Knock Out Fasen elendig. Han har spillet 23 kampe i KO fasen, scoret 3 mål.
hvorfor er det "skodhold" der er gået videre? Hader du Spurs og Schalke?
Jeg vil da hellere se en overraskelse som Shaktar, Spurs eller Schalke(ingen medløber fans) vinde CL end jeg vil se Barcelona eller United(tonsvis af medløbere på 15-16 år) vinde.
Lad nu være.
1. Halvleg på San Siro: Spurs dominerede.
2. Halvleg på San Siro: Milan dominerede.
Kampen på WHL, synes jeg ikke der var nogle af holdene der spillede specielt godt. Hvorfor siger folk Milan var så gode? De trillede jo bare bolden rundt i forsvaret og midtbanen, betyder det man dominere? De havde ikke nogle 100 % chancer, den eneste jeg kan huske er den Gallas redder på stregen.
Ibrahimovic statistik som lyder at han aldrig har vundet over et engelsk hold lever endnu. Han har spillet mod Liverpool 4 gange, Arsenal 5 gange, Spurs 2 gange, United 2 gange. Dvs 13 kampe mod Engelske hold som alle er endt i nederlag eller uafgjorte. Desuden er hans statistik i CL Knock Out Fasen elendig. Han har spillet 23 kampe i KO fasen, scoret 3 mål.
hvorfor er det "skodhold" der er gået videre? Hader du Spurs og Schalke?
Jeg vil da hellere se en overraskelse som Shaktar, Spurs eller Schalke(ingen medløber fans) vinde CL end jeg vil se Barcelona eller United(tonsvis af medløbere på 15-16 år) vinde.
Hent Shelvey tilbage!
I skal ikke tro på hvad spillere siger i pressen.
Fodboldspillere i medierne er så fake. De siger alle mulige ydmyge klicheér, men faktum er mange af dem er helt anderledes uden for kameraene.
Når spillere siger "Jeg elsker denne klub, jeg vil blive i den for altid", er det noget værre fis. Se bare på Torres. Eller Rooney.
Det samme når Messi siger at han ikke synes at han er verdens bedste. Det er noget fis, selvfølgelig ved han godt selv at han er verdens bedste, han siger bare til medierne at han ikke er, så folk tror at han er ydmyg og en "Good Guy".
Eller når spillere der scorer hattrick siger "Det vigtigste er at holdet vandt" Som om. Man ser tit spillere være ligeglade når andre scorer spillere for deres hold.
Jeg kan godt lide når spillere siger hvad de mener, hvad skulle vi ellers diskutere? Hvis folk bare siger de samme klicheér i medierne, er der intet at diskutere. Det er jo det vi fodboldfans lever af: Diskussioner.
Fodboldspillere i medierne er så fake. De siger alle mulige ydmyge klicheér, men faktum er mange af dem er helt anderledes uden for kameraene.
Når spillere siger "Jeg elsker denne klub, jeg vil blive i den for altid", er det noget værre fis. Se bare på Torres. Eller Rooney.
Det samme når Messi siger at han ikke synes at han er verdens bedste. Det er noget fis, selvfølgelig ved han godt selv at han er verdens bedste, han siger bare til medierne at han ikke er, så folk tror at han er ydmyg og en "Good Guy".
Eller når spillere der scorer hattrick siger "Det vigtigste er at holdet vandt" Som om. Man ser tit spillere være ligeglade når andre scorer spillere for deres hold.
Jeg kan godt lide når spillere siger hvad de mener, hvad skulle vi ellers diskutere? Hvis folk bare siger de samme klicheér i medierne, er der intet at diskutere. Det er jo det vi fodboldfans lever af: Diskussioner.
Hent Shelvey tilbage!
Alle tre spillere var bedre gennem 2010 end Sneijder. At Cristiano Ronaldo så ikke var nomineret i stedet for Iniesta er en anden snak.Kristoffer skrev:Da årets spiller blev kåret og Wesley Snejder ikke engang var i blandt de 3 øverste (Xavi, Iniesta, Messi), udtalte Xavi at det var helt forståeligt... Guardiola ligeså.. Hvem havde vundet the tripple og scoret 5 kasser i slutrunden? Irriterende at andre ikke kan få ros, fordi man ikke kan se ud over sin egen næsetip.
Jeg kan ikke se hvorfor Xavi, Iniesta og Messi (og Guardiola) skulle være arrogante bare fordi de er gode.
- Kristoffer
Hvis du mener de tre var bedre end Sneijder, så ok, det gør jeg ikke. Han havde endda også en stor del af æren for, at de tre røg ud af CL..AJ skrev:Alle tre spillere var bedre gennem 2010 end Sneijder. At Cristiano Ronaldo så ikke var nomineret i stedet for Iniesta er en anden snak.Kristoffer skrev:Da årets spiller blev kåret og Wesley Snejder ikke engang var i blandt de 3 øverste (Xavi, Iniesta, Messi), udtalte Xavi at det var helt forståeligt... Guardiola ligeså.. Hvem havde vundet the tripple og scoret 5 kasser i slutrunden? Irriterende at andre ikke kan få ros, fordi man ikke kan se ud over sin egen næsetip.
Jeg kan ikke se hvorfor Xavi, Iniesta og Messi (og Guardiola) skulle være arrogante bare fordi de er gode.
Guardiola var så arrogant som man kan være over for Solbakken. At hans egen spiller pifter, så Santin tror der bliver dømt offside, er jo skandaløst. Hvordan kan man udtale at det er spillerens (Santins) egen skyld han ikke løb videre? Bare lidt fairness kunne have været flot.
Men nok om det, jeg er nok bare ved at træt af Barcelona og især Barcelona fans. De er sgu så meget bedre end andre - Hvilket jeg på ingen måde synes ..
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Kristoffer, Liverpool fans tror meget ihærdigt at de er bedre end alle andre fans! "Den bedste klub med de bedste fans" hører man hele tiden, i hvert fald har jeg hørt det siden jeg blev fan i midten af 70'erne. I den tid og helt til 1990 vandt Liverpool stort set alt det man overhoved kan vinde indenfor klubfodbold og du skal ikke tro at der fandes mange Liverpool fans som ikke følte sig hævet over alt og alle andre. Success er som et rusmiddel og det er meget svært at modstå, og hvorfor skulle man..
Det er spørgsmål om perspektive, noget vi som Liverpool fans ofte har manglet i de 20 år vi ikke har vundet så meget.
Hvis vi er så heldiga at Liverpool igen får en gylden periode på 20 år så er jeg ret sikker på at arrogancen skal nok komme igen.
Ang. kampene igår så syns jeg det er fint at Spurs går videre, og Schalke for den sags skyld også. Spurs er den nye dreng i klassen og jeg håber at når vi er tilbage i CL så er de der også, sammen med City og Chel$ki
Nu gælder det så det mest vigtige, vores kamp iaften!!
RobertS
Det er spørgsmål om perspektive, noget vi som Liverpool fans ofte har manglet i de 20 år vi ikke har vundet så meget.
Hvis vi er så heldiga at Liverpool igen får en gylden periode på 20 år så er jeg ret sikker på at arrogancen skal nok komme igen.
Ang. kampene igår så syns jeg det er fint at Spurs går videre, og Schalke for den sags skyld også. Spurs er den nye dreng i klassen og jeg håber at når vi er tilbage i CL så er de der også, sammen med City og Chel$ki

Nu gælder det så det mest vigtige, vores kamp iaften!!
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.