Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » onsdag, 09. mar, 2011 12:36

Er der da nogen, der klandrer Barcelona for den dårlige dommer-præstation? Det er jo ikke det samme som at sige, at Barca måske nok var lidt heldige med nogle af afgørelserne.

Under alle omstændigheder var det dog en overordentligt fortjent sejr, og det må man kunne se, ligegyldigt hvilket tilhørsforhold man har.

IanRush

Indlæg af IanRush » onsdag, 09. mar, 2011 12:44

AJ skrev:Arsenal er det bedste hold i PL. Når først de vinder noget tror jeg de bliver uhyggelige. Det eneste der adskiller dem fra Man Utd og Chelsea er imo vindermentaliteten.
Find selv fejlen i den fede skrift og resten du skriver. :dance:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 09. mar, 2011 13:29

McRae skrev:Er der da nogen, der klandrer Barcelona for den dårlige dommer-præstation? Det er jo ikke det samme som at sige, at Barca måske nok var lidt heldige med nogle af afgørelserne.

Under alle omstændigheder var det dog en overordentligt fortjent sejr, og det må man kunne se, ligegyldigt hvilket tilhørsforhold man har.
barcelona skulle jo også have haft et straffe i første halvleg.
De har dog ikke noget, at brokke sig over (synderligt) eftersom de gik videre.
kan udemærket forstå, at Arsenal er sure over Van Persie´s røde kort, da jeg også mener det er helt i hampen, at han får de to gule kort.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 09. mar, 2011 15:55

IanRush skrev:
AJ skrev:Arsenal er det bedste hold i PL. Når først de vinder noget tror jeg de bliver uhyggelige. Det eneste der adskiller dem fra Man Utd og Chelsea er imo vindermentaliteten.
Find selv fejlen i den fede skrift og resten du skriver. :dance:
Det er jeg desværre ikke i stand til. Du bliver nødt til at hjælpe mig.

Jeg mener Arsenal er det bedste hold i PL. Men at Man Utd og Chelsea har vundet mere de senere er år jo indiskutabelt. Jeg ser ikke de to ting som værende hinandens modstrid.

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 09. mar, 2011 16:24

Fra kammerater, der er Arsenal-fans, har jeg modtaget en del hån i denne sæson, så jeg var ikke i tvivl om, hvor min sympati lå i går =)

Normalt kan jeg godt være lidt med på den vogn med, at det godt kan blive lidt monotont at se på Barcelona. Men helt ærligt må jeg nok blot se mig selv i spejlet og konstatere, at den kritik nok mest af alt bunder i misundelse. For hvor er deres boldbehandling da ofte en fryd at kigge på. De tænker fodbold så utroligt hurtigt. Det eneste jeg indimellem kan savne er, at de klapper på mål lidt mere fra distancen. I en kamp som i går har de masser af gode skudmuligheder fra kanten af feltet, men de vælger næsten altid at skulle spille sig helt i gennem. Det kan til tider blive lidt for niflet, hvor en resolut afslutning måske ville være at foretrække. Iniesta, Messi og Xavi arrogante? Hmm.. I don't get it :dontknow:

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 09. mar, 2011 16:31

Fordi man er god, behøver man ikke råbe op om det. Real fra 2000-2004 smadrede også hold på stribe, men roste aldrig sig selv hvor gang chancen opstod. De var bare suveræne. Guardiola har altid travlt med at fokusere på sig selv og hvordan de gjorde det og det rigtigt, mens modstanderne egentligt aldrig havde en chance og var så og så ringe. Det og mange andre små episoder synes jeg giver et billede af en meget arrogant person. - I mine øjne mere arrogant en "The special one".

Jeg synes skam også Barcelona spiller godt og havde fortjent at vinde igår, men det ændrer ikke på at deres overlegne attitude irriterer mig. Den samme attitude man så hos Man U supportere, da de var helt suveræne. "Succes med manér" er noget jeg sætter ret højt og det synes jeg ikke Barcelona udviser.

Jeg håber de ryger ud. Helst til real madrid, selvom det nok er usandsynligt i år.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. mar, 2011 18:45

Kristoffer skrev:Er jeg den eneste der er godt og grundigt træt af Barcelona og deres arrogante attituder?

Hold da op hvor de tuder og laver "bissetricks". Over dem alle står deres endnu mere arrogante træner og ser åh så smart ud. Jeg kan ikke klare dem! Barcelona ophøjer sig selv til nærmest uendelige højder, og det er for træls at se på! Magen til arrogante spaniere skal man virkelig lede længe efter. Ud af CL med dem.
Nej.

Måske man har ret til arrogance når man kan slippe forbi en dopingfælde. Guardiola sku ha' et lag tæsk. Fundamentet til Barcelonas succes har han langt fra skabt, men kreditten for den, den skal han nok sørge for at tage.

Mourinho er en helgen i forhold til Barcas dopingsynder.

Det kan jeg heller ikke. Ud med dem. Ud med Xavi, Iniesta og Messi.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 09. mar, 2011 18:49

Hvornår er det de har optrådt arrogant?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. mar, 2011 18:53

Fx. da de tændte sprinklerne da Inter slog dem ud.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » onsdag, 09. mar, 2011 19:10

Jeg vil nærmere kalde det, at de er "idioter" dem der tænder for sprinklerne ikke arrogante.
Kan ikke lige se, hvordan de føler de er mere værd end Inter, fordi de tænder for sprinklerne.

http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_j ... /arrogance
arrogance, (fr., af lat. arrogantia), storsnudethed; hovmod; udæsken.

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » onsdag, 09. mar, 2011 19:19

Misund er grim men fantastisk underholdende at læse!

Fy!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. mar, 2011 19:23

Det modsatte af hovmod er vel ydmyghed og jeg synes, det er mangel på ydmyghed og respekt, at håndtere Inters avancement på den måde. Arrogante mennesker har ofte svært ved at se ud over sig selv og derfor kunne Barca ikke tåle at se Inters succes. Det er lige dele idioti og arrogance.

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » onsdag, 09. mar, 2011 19:31

Giver dig tildels ret i det du skriver.

Men kan man trække en hel klub ind i det, når det vel er en eller to personer der har tændt det?
Jeg har ingen anelse, om det er kommet "oppe" fra at de skulle tænde for dem?
Jeg kunne godt forestille mig der var en person eller 4 i vores klub der yderst gerne ville tænde for sprinklerne efter et nederlag til manu? Skal resten af os så trækkes med ned i det?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. mar, 2011 20:03

Nej, det kan man ikke, men så kan du stille det scenarie op hver gang. To hjerner tænker jo ikke ens. På den anden side skinner Barcas arrogance igennem deres ygmyghed IMØ og det skyldes i høj grad Guardiola.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » onsdag, 09. mar, 2011 20:37

Masche20 skrev:Nej, det kan man ikke, men så kan du stille det scenarie op hver gang. To hjerner tænker jo ikke ens. På den anden side skinner Barcas arrogance igennem deres ygmyghed IMØ og det skyldes i høj grad Guardiola.
Du ser vist spøgelser...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar