Nemlig. Fornuften sagde godt nok, at ManU helst skulle vinde, men siden hvornår har fornuft haft noget som helst med fodbold at gøre?!Brando skrev:For vores spinkle håb om en 4. plads burde man jo nok have håbet på en sejr til ManU, men hold nu op hvor kan jeg bare godt lide at se dem tabe. OgVific ude er bestemt ikke dårligt for os. Alt i alt en dejlig kamp, hvis en kamp mellem de blå og de forkerte røde kan være det (?!)
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Fornuften er jeg sgu lidt ligeglad med når manu taber. Det er der ikke den mindste tvivl om.
Også rødt til Vidic oveni. Smalling og Evans i forsvaret søndag? Jeg håber det fanme.
Også rødt til Vidic oveni. Smalling og Evans i forsvaret søndag? Jeg håber det fanme.
Enig, for selv om min sympati for Chelsea kan ligge på et meget lille sted, må jeg erkende at jeg frydede mig voldsomt, da det blev 1-1. Hvorefter jeg tænkte, det jo var et fint resultat (for os), men da det så blev 2 til Chelsea kunne jeg mærke i min mave, at det var sådan det skulle være. Hvor jeg da ikke bryder mig om ManU. Og Vidic ude på søndag er da en lille trøst, når nu Rooney slap med skrækken.
Havde dog gerne set Torres score - formentlig i modsætning til hvad de fleste af jer andre ønskede - for uanset hans uheldige exit fra LFC kan jeg ikke andet synes om den mand og de fire år han gav os, og ønsker ham egentlig alt godt fremover.
Havde dog gerne set Torres score - formentlig i modsætning til hvad de fleste af jer andre ønskede - for uanset hans uheldige exit fra LFC kan jeg ikke andet synes om den mand og de fire år han gav os, og ønsker ham egentlig alt godt fremover.
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
At Luiz ikke bliver udvist i dag, er mig en gåde. Skal godt nok love for dommeren så igennem fingre med alt hvad han foretog sig 
Men ja, nu har Arsenal måske en chance... Tror dog desværre ikke de er gode nok til at snuppe titlen foran Scum

Men ja, nu har Arsenal måske en chance... Tror dog desværre ikke de er gode nok til at snuppe titlen foran Scum

- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
Og et mål af Torres... Puha.. Det vil jeg aldrig se.. Ikke for en anden engelsk klub!! 

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-traet-af-dommerne
Hvis der er nogle pokerkyndige, kan I så ikke give mig ret i, at Ferguson er lidt som Phil Hellmuth? "Hvis der intet held var, ville jeg vinde hver eneste hånd" --> "Hvis der intet held var, ville Scum vinde hver eneste kamp".
Jeg synes det er lidt skægt, for han (og Peter Schmeichel og Morten Bruun osv.) vil på intet tidspunkt høre om held, hvis Scum vinder en kamp. Hvis de vinder er de gode. Taber de, så er de uheldige. Hvis Liverpool vinder er de heldige. Hvis de taber har de spillet op til deres niveau.

Hvis der er nogle pokerkyndige, kan I så ikke give mig ret i, at Ferguson er lidt som Phil Hellmuth? "Hvis der intet held var, ville jeg vinde hver eneste hånd" --> "Hvis der intet held var, ville Scum vinde hver eneste kamp".
Jeg synes det er lidt skægt, for han (og Peter Schmeichel og Morten Bruun osv.) vil på intet tidspunkt høre om held, hvis Scum vinder en kamp. Hvis de vinder er de gode. Taber de, så er de uheldige. Hvis Liverpool vinder er de heldige. Hvis de taber har de spillet op til deres niveau.
Badooo siger, hvad han mener!
Hold kæft hvor er det irriterende at Drogba står ved hjørneflaget og dræber kampen til sidst.
Nu kan folk undre sig over at jeg synes det er irriterende når det er mod United, men jeg synes virkelig det ødelægger fodbolden når spillere står og trækker tid ud. Føj, hvor er det usportsligt.
Der er jo ikke rigtig noget man kan gøre imod det. Man kunne stoppe uret, men det er for urealistisk.
Og specielt Drogba er dygtig til disse ting. Jeg husker i hvert fald et par kampe mod Liverpool hvor Chelsea(i CL) hvor han blev ved med at gøre det. Og det mest irriterende var at dommeren ikke lagde noget ekstra tid til.
Vidic får rødt og er ude på søndag, det kan være en god ting, men nu er Uniteds reserver heller ikke så dårlige. Smalling har udviklet sig meget på det seneste og de har vel en Wes Brown som er bundrutineret. Og nu er det jo ikke ligefrem fordi de skal møde et verdensklasse angreb.
Ferguson brokker sig? Og? Alle trænere brokker sig. Mourinho, Wenger og Benitez gør det måske lidt mere end andre. Men Guardiola, Ancelotti, Redknapp og faktisk også Dalglish har også brokket sig over dommeren(KILDE: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 488865.ece)
Part of the game. Personligt er jeg for teknologi i fodbold, men det vil de gamle korrupte tards fra FIFA og UEFA ikke. Vi bliver nød til at vente til sommer, hvor der er præsidentvalg i FIFA, hvor den schweiziske klovn Sepp Blatter forhåbentlig vil ryge af pinden.
Nu kan folk undre sig over at jeg synes det er irriterende når det er mod United, men jeg synes virkelig det ødelægger fodbolden når spillere står og trækker tid ud. Føj, hvor er det usportsligt.
Der er jo ikke rigtig noget man kan gøre imod det. Man kunne stoppe uret, men det er for urealistisk.
Og specielt Drogba er dygtig til disse ting. Jeg husker i hvert fald et par kampe mod Liverpool hvor Chelsea(i CL) hvor han blev ved med at gøre det. Og det mest irriterende var at dommeren ikke lagde noget ekstra tid til.
Vidic får rødt og er ude på søndag, det kan være en god ting, men nu er Uniteds reserver heller ikke så dårlige. Smalling har udviklet sig meget på det seneste og de har vel en Wes Brown som er bundrutineret. Og nu er det jo ikke ligefrem fordi de skal møde et verdensklasse angreb.
Ferguson brokker sig? Og? Alle trænere brokker sig. Mourinho, Wenger og Benitez gør det måske lidt mere end andre. Men Guardiola, Ancelotti, Redknapp og faktisk også Dalglish har også brokket sig over dommeren(KILDE: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 488865.ece)
Part of the game. Personligt er jeg for teknologi i fodbold, men det vil de gamle korrupte tards fra FIFA og UEFA ikke. Vi bliver nød til at vente til sommer, hvor der er præsidentvalg i FIFA, hvor den schweiziske klovn Sepp Blatter forhåbentlig vil ryge af pinden.
Hent Shelvey tilbage!
Drogba er bare smart, den er ikke længere. Han formår at gøre nøjagtig det der var tiltænkt - at få tiden til at gå. Dommeren fløjtede heller ikke ved 94:00, men ja, Drogba trak tiden og det er han fandens god til. Det meste tid går sådan set mens bolden er i spil (uden at have videnskabelig belæg for det), og det gør det mere træls for modstanderen.
Ham den nye David Luiz slipper underligt nok for rødt - forkert imø. shrek er bare træls og hvor er Vidic dog dum. Han har gult, så laver han gudhjælpemig et gult kort til, som dommeren ikke giver af nåde for hvad alex f mon ville sige bagefter. Til sidst dummer Vidic sig alligevel og dommeren har ikke anden udvej end at give ham et tidligt bad. Det er for dumt. Nu må vi se om karantænen snakkes væk, men mon dog.
Ham den nye David Luiz slipper underligt nok for rødt - forkert imø. shrek er bare træls og hvor er Vidic dog dum. Han har gult, så laver han gudhjælpemig et gult kort til, som dommeren ikke giver af nåde for hvad alex f mon ville sige bagefter. Til sidst dummer Vidic sig alligevel og dommeren har ikke anden udvej end at give ham et tidligt bad. Det er for dumt. Nu må vi se om karantænen snakkes væk, men mon dog.
Up The RedMen... we go again!
Den sædvanlige og forudsigelige sang for mr ferguson, dommeren er dårlig bla bla bla. han kan ikke se straffet, men da
den lange dovne falder os os, så kan han sagtens se kontakten imellem Agger og den lange dovne. shrek som score, burde aldrig ha lov til, at spille den kamp, og sådan kan man blive ved.
Hvis man kigge isoleret på den kamp, så kan jeg godt forstå manc vrede, men som sædvanlig så glemmer de alle andre kampe, og tror det kun er dem som bliver snydt, bare alene vores 2 sidste kampe mod dem, har vi fået 2 rigtig rigtig tynde straffe imod os, og som har haft afgørende betydning for kampene.
Jeg er så træt af, at høre på den mand.
den lange dovne falder os os, så kan han sagtens se kontakten imellem Agger og den lange dovne. shrek som score, burde aldrig ha lov til, at spille den kamp, og sådan kan man blive ved.
Hvis man kigge isoleret på den kamp, så kan jeg godt forstå manc vrede, men som sædvanlig så glemmer de alle andre kampe, og tror det kun er dem som bliver snydt, bare alene vores 2 sidste kampe mod dem, har vi fået 2 rigtig rigtig tynde straffe imod os, og som har haft afgørende betydning for kampene.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Mht. 4. pladsen var det selvfølgelig ikke så godt. På den anden side så kan Chelsea med en sejr i deres udsatte kamp komme op på 3. pladsen, og så er det Man City og Tottenham vi skal kigge efter. Vi mangler dem begge på Anfield...
Jeg ved selvfølgelig godt, at vi ikke bliver nummer 4.
Jeg ved selvfølgelig godt, at vi ikke bliver nummer 4.
Fergie er bare en bitter, gammel mand. Uanset hvor hårdt, de prøver, lykkes det aldrig for nogen af hans spillere at vinde Best Actor-prisen ved oscar udddelingerne, og det går ham inderligt på.LFC Søren skrev:Den sædvanlige og forudsigelige sang for mr ferguson, dommeren er dårlig bla bla bla. han kan ikke se straffet, men da
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Det værste er at han for lov til igen og igen at svine dommerne så snart de ikke gør som han ønsker. Og The FA er tør ikke gør noget ved manden overhovedet. Det er til brække sig over.

Spredte klapsalver - enkelte steder buh'en - da Bendtner bliver skifter ud, efter at have scoret tre mål. Wilshere på banen, og folk bryder ud i vild jubel.
Fine folk, sådan nogle Arsenal-"fans".
Fine folk, sådan nogle Arsenal-"fans".
I øvrigt ros til Chelsea's fans for at skabe en vild stemmning på Stamford Bridge under United-kampen
Specielt efter udligningen var de helt oppe og koge
Man må sige at de fik nedgjort den myte om at Chelsea's fans ikke er så passionerede/larmende/syngende som mange andre fans i PL.
Man må sige at de fik nedgjort den myte om at Chelsea's fans ikke er så passionerede/larmende/syngende som mange andre fans i PL.
Hent Shelvey tilbage!
Fordi de larmede lidt i små 20 min betyder jo ikke at de ALTID gør det.Aquilani4 skrev:I øvrigt ros til Chelsea's fans for at skabe en vild stemmning på Stamford Bridge under United-kampen
Og forøvrigt er det ikke en myte, men en sandhed at de er så "opstemte" som andre fans. (de minder faktisk meget om OB`s fans, når det kommer til det, klapper ved mål og ellers bare sidder og stirrer ud i luften)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”