Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Kræ

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kræ » onsdag, 23. feb, 2011 20:46

... og Valbuena for den sags skyld, ligner et lettere handikappet hold Marseille stiller med, også med fraværet af Gignac.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 23. feb, 2011 20:50

Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 23. feb, 2011 21:06

Mads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
Ja hvordan mon... :wall:

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 23. feb, 2011 22:10

Under alle omstændigheder en røvsyg spillerunde.

Gæt i øvrigt hvem på Arsenals hold, der netop har fået "kælenavnet" Fibreglass :)

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » torsdag, 24. feb, 2011 13:22

Mads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
Fordi man ganske enkelt, vælger den kamp der kan trække flest seere, da det jo er
en kamp om seere, i konkurrence med de andre kanaler.
Manchester United er den klub der trækker flest seere, sidste år var 8 ud af de 10 mest
sete kampe, en kamp hvor Manchester United var involveret.
Mvh.Brag.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » torsdag, 24. feb, 2011 13:31

@ Brag

Ikke at jeg betvivler dine facts, for det skal nok passe, men findes der en evt. liste, for så kunne jeg da godt tænke mig at se den?

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » torsdag, 24. feb, 2011 17:48

SaibotDK skrev:@ Brag

Ikke at jeg betvivler dine facts, for det skal nok passe, men findes der en evt. liste, for så kunne jeg da godt tænke mig at se den?
Det var noget jeg læste i en af dagbladene, kan ikke huske om det var, ekstra bladet, eller bt.
Så jeg kan desværre ikke fremvise en liste.
Men diskussionen var der også for nogle år siden, og der var de ude og forsvare det i
Ch.League studiet, mener også at tipsbladet havde en artikel om det på et tidspunkt.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. feb, 2011 17:59

http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco

Vi burde måske også vende den om og spørge os selv hvorfor 3 Puls runde efter runde viser Liverpool i Europa League, selvom vi spiller dødsyge kampe og ofte stiller op uden profilerne. Ved godt de viste OB i gruppespillet, men det var jo trods alt også fordi der er flere seere i dem end i Liverpool.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 24. feb, 2011 18:59

Alonso skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco

Vi burde måske også vende den om og spørge os selv hvorfor 3 Puls runde efter runde viser Liverpool i Europa League, selvom vi spiller dødsyge kampe og ofte stiller op uden profilerne. Ved godt de viste OB i gruppespillet, men det var jo trods alt også fordi der er flere seere i dem end i Liverpool.
Agger + Poulsen?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 24. feb, 2011 21:24

FÅÅÅÅÅRRRRRKKK hvor er Ajax onde til at udstille Anderlechts svagheder! 2-0 efter 16 min og sammenlagt 5-0, Det er klasse af et mandskab med en gennemsnitsalder på 22,etellerandet!
Vi SMADRER det PIShold !

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 24. feb, 2011 21:53

Cynwal skrev:FÅÅÅÅÅRRRRRKKK hvor er Ajax onde til at udstille Anderlechts svagheder! 2-0 efter 16 min og sammenlagt 5-0, Det er klasse af et mandskab med en gennemsnitsalder på 22,etellerandet!
Jeg ser ikke kampen, men det lyder "bare" som vintage Ajax: Samle et kuld unge talenter, give dem (selv)tillid, lade dem erobre Europa (næsten...) og så sælge dem i lårtykke bundter til klubber i de store ligaer, og i løbet af nulkommadut samler de så et nyt hold og gør det hele igen... Jeg bryder mig ikke om den arrogante selvforståelse, mange hollandske klubber og spillere er udstyret med, men man kan ikke andet end respektere Ajax-skolen :clap:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 24. feb, 2011 22:43

Har ikke set hele Ajax kampen, men hold da op Lukaku har skuffet. Troede han ville være fin at få til LFC, men ud fra de30-40 min jeg sammenlagt har set er det klart no-go, det er nok fint nok han er i Belgien istedet for England. Til 10 mill£ er han muligvis et sate værd, men ikke 20+ som der har været snak om. Ajax er trods alt ikke i verdenstoppen, og ikke specielt kendt for deres deffensiv
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. feb, 2011 22:53

Thommo skrev:Har ikke set hele Ajax kampen, men hold da op Lukaku har skuffet. Troede han ville være fin at få til LFC, men ud fra de30-40 min jeg sammenlagt har set er det klart no-go, det er nok fint nok han er i Belgien istedet for England. Til 10 mill£ er han muligvis et sate værd, men ikke 20+ som der har været snak om. Ajax er trods alt ikke i verdenstoppen, og ikke specielt kendt for deres deffensiv
Det har hele tiden været mit indtryk at han er alt for hypet og overvurderet. Vi skal selvfølgelig huske på at han kun er 17 år så fremtiden kan stadig være stor for ham. Men lige nu er han slet ikke de voldsomme beløb værd der er snak om.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. feb, 2011 23:00

Braga it is.

Og så må vi håbe at Dynamo Kiev kan slå City ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 26. feb, 2011 00:37

Latterligt flot banner!

Billede

Besvar