Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
... og Valbuena for den sags skyld, ligner et lettere handikappet hold Marseille stiller med, også med fraværet af Gignac.
Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
Ja hvordan mon...Mads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.

Under alle omstændigheder en røvsyg spillerunde.
Gæt i øvrigt hvem på Arsenals hold, der netop har fået "kælenavnet" Fibreglass
Gæt i øvrigt hvem på Arsenals hold, der netop har fået "kælenavnet" Fibreglass

Fordi man ganske enkelt, vælger den kamp der kan trække flest seere, da det jo erMads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
en kamp om seere, i konkurrence med de andre kanaler.
Manchester United er den klub der trækker flest seere, sidste år var 8 ud af de 10 mest
sete kampe, en kamp hvor Manchester United var involveret.
Mvh.Brag.
@ Brag
Ikke at jeg betvivler dine facts, for det skal nok passe, men findes der en evt. liste, for så kunne jeg da godt tænke mig at se den?
Ikke at jeg betvivler dine facts, for det skal nok passe, men findes der en evt. liste, for så kunne jeg da godt tænke mig at se den?
Det var noget jeg læste i en af dagbladene, kan ikke huske om det var, ekstra bladet, eller bt.SaibotDK skrev:@ Brag
Så jeg kan desværre ikke fremvise en liste.
Men diskussionen var der også for nogle år siden, og der var de ude og forsvare det i
Ch.League studiet, mener også at tipsbladet havde en artikel om det på et tidspunkt.
Mvh.Brag.
http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdcoMads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
Vi burde måske også vende den om og spørge os selv hvorfor 3 Puls runde efter runde viser Liverpool i Europa League, selvom vi spiller dødsyge kampe og ofte stiller op uden profilerne. Ved godt de viste OB i gruppespillet, men det var jo trods alt også fordi der er flere seere i dem end i Liverpool.
Agger + Poulsen?Alonso skrev:http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdcoMads T. skrev:Hvordan kan Marseille - manu være hovedkampen i dag, når alternativet er sidste års finale? Jeg brækker mig.
Vi burde måske også vende den om og spørge os selv hvorfor 3 Puls runde efter runde viser Liverpool i Europa League, selvom vi spiller dødsyge kampe og ofte stiller op uden profilerne. Ved godt de viste OB i gruppespillet, men det var jo trods alt også fordi der er flere seere i dem end i Liverpool.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
FÅÅÅÅÅRRRRRKKK hvor er Ajax onde til at udstille Anderlechts svagheder! 2-0 efter 16 min og sammenlagt 5-0, Det er klasse af et mandskab med en gennemsnitsalder på 22,etellerandet!
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg ser ikke kampen, men det lyder "bare" som vintage Ajax: Samle et kuld unge talenter, give dem (selv)tillid, lade dem erobre Europa (næsten...) og så sælge dem i lårtykke bundter til klubber i de store ligaer, og i løbet af nulkommadut samler de så et nyt hold og gør det hele igen... Jeg bryder mig ikke om den arrogante selvforståelse, mange hollandske klubber og spillere er udstyret med, men man kan ikke andet end respektere Ajax-skolenCynwal skrev:FÅÅÅÅÅRRRRRKKK hvor er Ajax onde til at udstille Anderlechts svagheder! 2-0 efter 16 min og sammenlagt 5-0, Det er klasse af et mandskab med en gennemsnitsalder på 22,etellerandet!

Har ikke set hele Ajax kampen, men hold da op Lukaku har skuffet. Troede han ville være fin at få til LFC, men ud fra de30-40 min jeg sammenlagt har set er det klart no-go, det er nok fint nok han er i Belgien istedet for England. Til 10 mill£ er han muligvis et sate værd, men ikke 20+ som der har været snak om. Ajax er trods alt ikke i verdenstoppen, og ikke specielt kendt for deres deffensiv
Verden er smask fuld af hyklere....
Det har hele tiden været mit indtryk at han er alt for hypet og overvurderet. Vi skal selvfølgelig huske på at han kun er 17 år så fremtiden kan stadig være stor for ham. Men lige nu er han slet ikke de voldsomme beløb værd der er snak om.Thommo skrev:Har ikke set hele Ajax kampen, men hold da op Lukaku har skuffet. Troede han ville være fin at få til LFC, men ud fra de30-40 min jeg sammenlagt har set er det klart no-go, det er nok fint nok han er i Belgien istedet for England. Til 10 mill£ er han muligvis et sate værd, men ikke 20+ som der har været snak om. Ajax er trods alt ikke i verdenstoppen, og ikke specielt kendt for deres deffensiv
"We're not racist, we only hate the mancs"
Braga it is.
Og så må vi håbe at Dynamo Kiev kan slå City ud.
Og så må vi håbe at Dynamo Kiev kan slå City ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Latterligt flot banner!