Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 18. jan, 2011 22:04

SørenK skrev:På det norske forum snakker de en del om Adam Hammill. Han skulle eftersigende være på vej til Wolves for 500 k. Men ifølge Bascombe har vi en tilbagekøbsklausul på blot 300 k. Jeg kan huske jeg blev ret overrasket, da vi solgte ham. Er der nogen, der har fulgt ham nærmere efter skiftet til Barnsley?

Selvom alle kan fremstå gode på youtube, ser han jo virkelig lovende ud i denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=bABYmY4Yag8

Ligner den type vi alle sukker efter og måske et billigt alternativ til Adam Johnson? Han minder i hvert fald meget om med sine raids, gå-på mod og optimistiske afslutninger udefra.
Rygterne om Hammill fra LFC-tiden gik på, at han ødelagde det for sig selv i klubben. Den gode gamle sang om indstilling og sådan. Hvis det er tilfældet, kan jeg godt forstå, at man lod ham gå, men alt afhængig af, hvordan Hammill ødelagde det for sig selv, så synes jeg, at man skulle overveje et køb.

Jeg er godt nok ikke meget for N'Zogbia og Downing. Det er faktisk her, at jeg håber, at FSGs princip om kun at ville købe de højestprioriterede spillere holder stik.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 18. jan, 2011 22:52

Fribytter skrev:Jeg er godt nok ikke meget for N'Zogbia og Downing.
Hvis valget er intet, eller en af de to, vælger jeg intet. Gem pengene til sommer, hvis de er alternativerne, specielt den selvoptagede arrogante n´zogbia har bare intet at gøre i LFC, fy for fanden da.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 18. jan, 2011 23:19

Fribytter skrev:
SørenK skrev:På det norske forum snakker de en del om Adam Hammill. Han skulle eftersigende være på vej til Wolves for 500 k. Men ifølge Bascombe har vi en tilbagekøbsklausul på blot 300 k. Jeg kan huske jeg blev ret overrasket, da vi solgte ham. Er der nogen, der har fulgt ham nærmere efter skiftet til Barnsley?

Selvom alle kan fremstå gode på youtube, ser han jo virkelig lovende ud i denne video:

Ligner den type vi alle sukker efter og måske et billigt alternativ til Adam Johnson? Han minder i hvert fald meget om med sine raids, gå-på mod og optimistiske afslutninger udefra.
Rygterne om Hammill fra LFC-tiden gik på, at han ødelagde det for sig selv i klubben. Den gode gamle sang om indstilling og sådan. Hvis det er tilfældet, kan jeg godt forstå, at man lod ham gå, men alt afhængig af, hvordan Hammill ødelagde det for sig selv, så synes jeg, at man skulle overveje et køb.

Jeg er godt nok ikke meget for N'Zogbia og Downing. Det er faktisk her, at jeg håber, at FSGs princip om kun at ville købe de højestprioriterede spillere holder stik.

Hamill var ikke særlig vellidt blandt sine medspillere.
Var ude at se en reservekamp på et tidspunkt, hvor han råbte og skreg på banen.
På et tidspunkt undlod hans holdkammerater konsekvent at aflevere til ham i 10-15 minutter, uanset hvor fri han var.

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 18. jan, 2011 23:39

Ingen tvivl om at Hammill var en kontroversiel ung spiller, der havde nogle udfordringer med disciplinen, hvilket jeg også tror, endte med at have indflydelse på hans karriere i Liverpool. Talentet var dog uomtvisteligt, og jeg var rigtig ærgelig over at han blev solgt. Ligesom Mugge så jeg ham i en kamp for reserverne kort inden han blev solgt. Her spillede han central midt og overstrålede alle andre på banen inkl. Pacheco, Ayala og Derby som har været tættere på 1. holdet.

Jeg så gerne vi hev ham ind og gav ham chancen i Liverpool.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. jan, 2011 10:36

Adam Hamill har gjort det ganske godt for Barnsley.

8 mål i 27 kampe. Oplæg til 4 yderligere scoringer og blevet Man of the Match 5 gange. Af de 27 kampe er han startet inde hver gang. Skiftet ud 3 gange, hvor alle gange har været efter det 75. minut.

Barnsley har vundet 9 af kampene og spillet 6 uafgjort og tabt 12. 5 af de 8 mål, har været pointgivende mål - Altså hvor Barnsley enten har vundet med 1 eller spillet uafgjort.

Her lidt skrevet om ham fra Oktoer 2010.
http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... am-hammill
The lowdown
A 2006 FA Youth Cup final winner against Manchester City, this scouse winger couldn't persuade Rafael Benítez he was worth a go in Liverpool's first team. Various loan spells (one at Dunfermline included a Scottish Cup final appearance) culminated in four months at Oakwell, which led to a transfer in August 2009. Last month he had a hand in all the goals in a 5-2 win against Leeds, scoring the last.

View from the terrace
Last season's enigma has become this season's star player. Signed up after a dazzling loan spell, he then struggled initially to secure a regular starting place. This season, though, in a series of stunning performances he has terrorised defences – notably Leeds' – with his speed and skill, along with finishing that would grace any Premier League game. The Oakwell terraces will often ring out to "Adam Hammill is a red" in honour of our new hero. Let's hope this superb run of form continues, and let's see where his mercurial skills take him and Barnsley FC.

Owen Scrimshaw, Barnsley Supporters Trust
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 20. jan, 2011 00:44

Mugge skrev:
Fribytter skrev:

På et tidspunkt undlod hans holdkammerater konsekvent at aflevere til ham i 10-15 minutter, uanset hvor fri han var.
Interessant, Mugge. Hvis han kommer til LFC, håber jeg da sandelig, at han har ændret sig.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 76215.html

Kenny skulle have haft "spioner" ude efter ham.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » torsdag, 20. jan, 2011 07:07

Mugge skrev:
Fribytter skrev:

men hvis jeg husker rigtigt, var det så ikke også fremme at han havde ændret sig en del efter hans tur til Skotland???

alann

Indlæg af alann » lørdag, 29. jan, 2011 09:31

Jeg tror lige så godt vi kan begynde, at forholde os til, hvem vi kan hente ind på de penge vi får for ******!
Håber meget, at vi får mellem 50 mio pund for ham.

Mit bud ville være, at vi skynder os, at kontakte Anderlecht og få købt Lukaku. Det bør vel kunne gøres for under 20 mio pund. Hvad resten af pengene skal bruges på afhænger af, hvilket system King Kenny syntes vi skal spille.
Skal vi fortsætte med, at have en angriber i start opstillingen skal resten bruges på 1-2 rigtige fløjspiller.
Hvis vi skal bruge to angribere skal vi lede efter yderligere en angriber.

Brugeravatar
LFC Duncan
Geografisk sted: Taastrup
Alder: 35

Indlæg af LFC Duncan » lørdag, 29. jan, 2011 10:35

alann skrev:Jeg tror lige så godt vi kan begynde, at forholde os til, hvem vi kan hente ind på de penge vi får for ******!
Håber meget, at vi får mellem 50 mio pund for ham.

Mit bud ville være, at vi skynder os, at kontakte Anderlecht og få købt Lukaku. Det bør vel kunne gøres for under 20 mio pund. Hvad resten af pengene skal bruges på afhænger af, hvilket system King Kenny syntes vi skal spille.
Skal vi fortsætte med, at have en angriber i start opstillingen skal resten bruges på 1-2 rigtige fløjspiller.
Hvis vi skal bruge to angribere skal vi lede efter yderligere en angriber.
Hvis vi kunne få Cahill fra bolton, Ashley Young fra villa og Lukaku eller Hazard for de penge vi burde få for Torres. Så ville jeg være mere end til freds.!

------------Reina-------------
--Kelly--Cahill--Agger--Johnson-
-------------Lucas-----------
-----Meireles------Gerrard-----
Young-----------------Hazard--
------------Suarez------------

Det er et hold som alle burde frygte!
You'll Never Walk Alone.!

JFT 96

Kirk

Indlæg af Kirk » lørdag, 29. jan, 2011 11:02

håber sgu vi når at få hentet erstatning ind hvis/når Torres forsvinder.... Young/venstre back/angriber.

ellers bliver det sgu op ad bakke...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. jan, 2011 15:12

Hvis torres smutter i dette vindue, hvad så med at leje Klose? Klose er ifølge bold.dk et emne i Mallorca, men LFC er vel en del mere atraktiv, går jeg ud fra.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 29. jan, 2011 15:31

Hvis/når Torres bliver solgt, og vi måske får 40 mill. pund og Sturridge som der har været lidt snak om, håber jeg vi kan hente A. Young og Coentrao. Det passer vel nogenlunde med 20 mill. pund pr. stk.

Det her hold ville jeg ikke have noget imod, indtil slutningen af sæsonen.

Reina
Kelly Agger Skrtel Coentrao
Johnson Gerrard Meireles Young
Sturridge Suarez

Til sommer kan man så håbe på en spiller som Cahill og en superstar angriber (Medmindre Sturridge selvfølgelig er The Man)

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » lørdag, 29. jan, 2011 15:49

Hvis man nu sku være lidt cheeky og Chelski er SÅ vilde efter at få Torres så ville jeg da acceptere Kalou + 40mio.

Ser personligt et væsentligt større lys i Kalou end i Sturridge.
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » lørdag, 29. jan, 2011 15:54

hvis torres blir fyret afsted. så så jeg gerne radamel falcao blev købt som erstatning, han er sku vild for porto. ellers en nilmar eller rossi fra villarreal. en af de 3 sammen med suarez>torres.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 29. jan, 2011 16:37

Belloni skrev:Hvis/når Torres bliver solgt, og vi måske får 40 mill. pund og Sturridge som der har været lidt snak om, håber jeg vi kan hente A. Young og Coentrao. Det passer vel nogenlunde med 20 mill. pund pr. stk.

Det her hold ville jeg ikke have noget imod, indtil slutningen af sæsonen.

Reina
Kelly Agger Skrtel Coentrao
Johnson Gerrard Meireles Young
Sturridge Suarez

Til sommer kan man så håbe på en spiller som Cahill og en superstar angriber (Medmindre Sturridge selvfølgelig er The Man)
Torres sælges næppe før til sommer. Til den tid er Insúa måske tilbage, hvorfor der er en vis sandsynlighed for, at vores venstre back problem ikke er nær så akut, som det er nu. Midterforsvaret derimod, ser ualmindeligt skidt ud både nu og til sommer (da vi ikke har nogen til den position kompetente navne ude på lån) med en håbløs Skrtel, en alt for skadesplaget Agger, en beundringsværdig, men ikke superkompetent Kyrgiakos og så en Carra, som jeg ikke tror på finder tilbage til et brugbart niveau igen.
Konklusion: En ny krumptap til midterforsvaret må være absolut førsteprioritet - og han skal hentes snarest muligt. Det bliver næppe før til sommer, men til den tid skal der altså også noget kvalitet ind.

Mit håb for truppen (skulle Torres blive solgt til sommer):

Fed=Startere, Understreget=Nye, ()=Ungdom, **=Starter på anden position, men spiller også denne

Keeper............Pepe, Jones (Gulacsi, Bouzanis, Hansen)
Til sommer......Pepe, Gulacsi/Bouzanis/Hansen (Gulacsi/Bouzanis/Hansen)

Højre back......Kelly, *Johnson* (Darby)
Til sommer......Johnson, Kelly (Darby)

Venstre back...Johnson, Aurelio, *Kelly* (Wilson, Robinson, Mavinga)
Til sommer......Insúa, Aurelio, Kelly (Wilson, Robinson, Mavinga)

Center back....Agger, Skrtel, Carragher, Kyrgiakos, *Kelly* (Wilson, Ayala, Mavinga)
Til sommer......Agger, Cahill/Albiol, Kelly, Skrtel, Carra (Wilson, Ayala, Mavinga)

Central midt....Lucas, Meireles, Poulsen, Spearing, *Gerrard* (Shelvey)
Til sommer......Lucas, Meireles, Martínez/Adam, *Gerrard*, Spearing (Shelvey)

Offensiv midt..Gerrard, *Suárez*, Cole, *Meireles*, Maxi, Kuyt (Shelvey, Pacheco)
Til sommer......Gerrard, *Suárez*, Cole, *Meireles*, Maxi, Kuyt, *Turan/Hazard* (Shelvey, Pacheco)

Højre midt......Kuyt, Maxi, *Suárez*, Cole
Til sommer......Kuyt, Maxi, *Suárez*, Cole, *Turan/Hazard*

Venstre midt...Suárez, Jovanovic, Cole
Til sommer......Turan/Hazard, Cole, Maxi

Striker............Torres, *Suárez*, N'gog *Kuyt*
Til sommer......Suárez, Lukaku, N'gog, *Kuyt*

Ud: Jones, Kyrgiakos, Poulsen, Jovanovic, Torres (£50m i alt?)
Ind: Insúa, Cahill/Albiol, Martínez/Adam, Turan/Hazard, Lukaku (£55-75m afhænigt af hvilke af spillerne, vi henter)

Truppen er blevet både yngre og besidder imø en del mere kvalitet - og så ringe er den trup vi har nu altså heller ikke. Alt dette for et relativt overskueligt beløb - skulle der være penge til det, kunne man om nødvendigt også kigge efter en venstre back, men så kan jeg egentlig ikke se, hvad der ellers skulle være brug for af forstærkninger til en ganske kompetent trup.
Laver Torres en Gerrard/Tevez/Fabregas/Rooney og beslutter at blive også efter sommer, så ser det hele naturligvis en del anderledes ud, men dette er mit bedste bud på en håndtering af situationen.

Besvar