Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ibrahimovic var slet ikke dårlig i Barcelona. Hans start i klubben var ren verdensklasse (de første cirka ti kampe) hvorefter han røg ind i en måltørke. Hen mod slutningen spillede han dog godt og lavede mange flotte assists, men brændte desværre for ham nogle store chancer, der nok har skabt det billede at han ikke var en succes i Barcelona. Og så passede han nok heller ikke ind i stilen. Til sidst blev Bojan foretrukket frem for ham, hvilket nok skyldes dennes samarbejde med Pedro og Messi.
I Milan har han dog på ny demonstreret sit utrolig høje niveau. Han er vel det nærmeste man kommer en enmandshær inden for fodbold.
I Milan har han dog på ny demonstreret sit utrolig høje niveau. Han er vel det nærmeste man kommer en enmandshær inden for fodbold.
Desværre blev det også afgørende for kampens udfald, og muligvis givet en endnu større chance for man utd i at vinde mesterskabet.Nicoen skrev:Bent scorer i sin debut for Villa.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hellere ManU end ManC. Rivaler eller ej.Hekkem skrev:Desværre blev det også afgørende for kampens udfald, og muligvis givet en endnu større chance for man utd i at vinde mesterskabet.Nicoen skrev:Bent scorer i sin debut for Villa.
'Nuff said.
....og du "virkede" ellers så sympatisk, AardeAarde skrev:Hellere ManU end ManC. Rivaler eller ej.Hekkem skrev:Desværre blev det også afgørende for kampens udfald, og muligvis givet en endnu større chance for man utd i at vinde mesterskabet.Nicoen skrev:Bent scorer i sin debut for Villa.
'Nuff said.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Så du vil hellere have at ManU vinder deres 19. mesterskab, og derved erorbrer rekorden for flest vundne mesterskaber??Aarde skrev:Hellere ManU end ManC. Rivaler eller ej.Hekkem skrev:Desværre blev det også afgørende for kampens udfald, og muligvis givet en endnu større chance for man utd i at vinde mesterskabet.Nicoen skrev:Bent scorer i sin debut for Villa.
'Nuff said.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ja, det skud knækkede godt nok en del i luften, også med masser af fart i.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hvorfor spiller de egentlig med sørgebind?
Fordi de ved at Bolton nu igen har ramt det tidspunkt på sæsonen hvor de endnu en gang går helt i stå.Callesen skrev:Hvorfor spiller de egentlig med sørgebind?
Seriøst: aner det ikke.
Men det er fint at chelsea igen virker til at kunne presse de andre tophold.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ikke hvis man er FCK fan og gerne så dem videre i CLEmmy skrev:Fordi de ved at Bolton nu igen har ramt det tidspunkt på sæsonen hvor de endnu en gang går helt i stå.Callesen skrev:Hvorfor spiller de egentlig med sørgebind?
Seriøst: aner det ikke.
Men det er fint at chelsea igen virker til at kunne presse de andre tophold.

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Ja. Det vil ikke være det bedste for Liverpool FC, men det vil så utvivlsomt være det bedste for fodbolden. ManC er det værste og mest ulækre, der er sket international topfodbold i rigtigt mange år (hvis ikke nogensinde), og al succes til dem anser jeg som et nederlag for fodbolden. Den succes, det vil være for ManC at vinde Premier League, ville jeg om muligt finde endnu mere smertelig at opleve, end hvis ManU skulle gå hen og overhale os i titelræset - selv hvis de overhaler os kan vi jo heldigvis godt kæmpe os op på den øverste skammel igen.Belloni skrev:Så du vil hellere have at ManU vinder deres 19. mesterskab, og derved erorbrer rekorden for flest vundne mesterskaber??Aarde skrev:Hellere ManU end ManC. Rivaler eller ej.Hekkem skrev:Desværre blev det også afgørende for kampens udfald, og muligvis givet en endnu større chance for man utd i at vinde mesterskabet.Nicoen skrev:Bent scorer i sin debut for Villa.
'Nuff said.
Det er faktisk ikke helt uden humor det dér! Good one.Emmy skrev:Fordi de ved at Bolton nu igen har ramt det tidspunkt på sæsonen hvor de endnu en gang går helt i stå.Callesen skrev:Hvorfor spiller de egentlig med sørgebind?

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Den tankegang kan jeg på ingen måder følge. Slet ikke. Overhovedet. Man. Utd. er da med lysårs forspring til enhver tænkelig konkurrent, det værste, mest ulækre og nederdrægtige, der er sket international topfodbold nogensinde. Slet. Overhovedet. Jeg synes, du giver den matadorspillende oliemilliardær al for meget kredit, hvis du lader ham vende op og ned på et faktum, man burde lære skolebørn om i fysiktimerne. Det Nye City er ganske sikkert det mest plastikagtige og forlorne, man næsten kan tænke sig, jovist, men det maner slet ikke til væmmelse hos mig i nær samme grad - nærmere ligegyldighedens skuldertræk. Hvis de synes, det er en fed måde at blive engelske mestre på, så lad da dem om det. De skal snart blive klogere. Jeg ville da klart have foretrukket, at alle konkurrerede på lige vilkår, men når nu det ikke er tilfældet, er det da glimrende, at det ikke er os et (eller de nærmest kommende) eventuelle engelske mesterskaber bliver stjålet fra. Men fra bysbørnene fra United, hvis fans vil væmmes i endnu højere grad, netop fordi udåden begås af City. Det scenarium kan jeg fryde mig længe og inderligt over.Aarde skrev: Ja. Det vil ikke være det bedste for Liverpool FC, men det vil så utvivlsomt være det bedste for fodbolden. ManC er det værste og mest ulækre, der er sket international topfodbold i rigtigt mange år (hvis ikke nogensinde), og al succes til dem anser jeg som et nederlag for fodbolden. Den succes, det vil være for ManC at vinde Premier League, ville jeg om muligt finde endnu mere smertelig at opleve, end hvis ManU skulle gå hen og overhale os i titelræset - selv hvis de overhaler os kan vi jo heldigvis godt kæmpe os op på den øverste skammel igen.
Jaja, andres ulykke, men som Liverpool-fan er det de små glæder.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Hvorfor er det lige Man Utd er mere ulækre end Man City, hvis vi prøver at tage Liverpool brillerne af?
Vi er vel Liverpool-fans?AJ skrev:Hvorfor er det lige Man Utd er mere ulækre end Man City, hvis vi prøver at tage Liverpool brillerne af?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.