Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Utroligt Di Maria ikke blev smidt ud. Det er satme tydeligt han sparker ud efter Atl. Madrid spilleren.
Sergio er of side så det går vel ud på et? Går ud fra det var ved målet du tænker? så ikke hvem det fældede "Kun"Callesen skrev:Utroligt Di Maria ikke blev smidt ud. Det er satme tydeligt han sparker ud efter Atl. Madrid spilleren.
Verden er smask fuld af hyklere....
TYPISK Atletico, kors mand hvor kan de da bare intet mod de store hold, vent 30-40 minutter så er de tilmed kun 10 mand, en forsvar er smidt ud

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Nej, det var allerede efter 3 min. Der bliver begået frispark på Di Maria, da han vælter spjætter han helt vildt med benene imens han drejer sig rundt imod Atl. Spilleren.
Men god åbning på kampen, med et mål til hvert hold allerede.
Men god åbning på kampen, med et mål til hvert hold allerede.
Årtiets afbrænder af Forlan, stolpe istedet for at score i tomt mål, jøsses da 
Edit og når lige at poste indlægget, så har christina garnet.

Edit og når lige at poste indlægget, så har christina garnet.
Noget mystisk scoring af Espanyol, mål scoreren er vel 1 meter off side, og det får Sevilla forsvaret til at snork sove, og ikke løbe tilbage, da de venter på fløjten... Problemet er bare fløjten aldrig kommer, sådan nogle overbetalte møg spillere. De skal sgu da løbe, hvis nu off siden ikke dømmes, so m i dette tilfælde

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det ser ud til at Leonardo har fået styr på Inter. 4-1 over Bologna, og dermed den fjerde sejr i træk.
-
- Geografisk sted: danemark
.. bekræfter det egentlig ikke bare at vores elskede rafa mangler lidt bedre karakter hvad angår mandskabspleje og motivation for spillerne ? Det er vel samme trup, HELE LORTETHr. Drejer skrev:Det ser ud til at Leonardo har fået styr på Inter. 4-1 over Bologna, og dermed den fjerde sejr i træk.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Er rimelig godt mål af Cani i gårsdagens kamp mod Osasuna. Vækker minder om Alonso.
http://www.youtube.com/watch?annotation ... feature=iv
http://www.youtube.com/watch?annotation ... feature=iv
Så fik Aquilani lige smækket bolden i kassen til 2-1 mod Bari. Kunne være fint at bytte Lucas med ham.
Indeed.Emmy skrev:Go Spurs
Når det nu ikke kan blive os håber jeg på Spurs i mesterskabsduellen. De spiller trods alt en underholdende omgang bold. Jeg brækker mig i lårfede stråler hvis the unmentionables napper mesterskabet...ovenikøbet på en særdeles billig baggrund. Synes på ingen måde de har spillet som et mesterhold.
Kun gult til Rafael? 

Surprise...PeD skrev:Kun gult til Rafael?
Han må da snart få det røde kort...Nicoen skrev:Surprise...PeD skrev:Kun gult til Rafael?

Han kunne da også have haft rødt mod WBA, og havde også et par aktioner mod os, selvom de muligvis ikke var til til det røde kort?.

Aargh, jeg hader Scum så f*****g meget!