af Fribytter » tirsdag, 28. dec, 2010 20:36
@ Alonso
Jeg følger heller ikke særlig meget med i Ligue 1, men Lille ligger da nummer et, og Gervinho er vist sammen med Hazard, Rami og Sow en af profilerne.
Jeg synes egentlig ikke, at Rieras første sæson var så dårlig. Jeg synes heller ikke Pennants førte sæson var så dårlig. Hvis de begge kunne have holdt niveauet fra første sæson, så havde de været successer imø. og et meget højere niveau behøver Gervinho ikke at ramme (selvom han selvfølgelig gerne må vise mere).
Babel er for mig den oplagte sammenligning, da Gervinho ud fra hvad jeg har læst og set, minder om Babel - begge er denne her mellemting mellem angriber og fløj.
Og apropos debutsæsoner så virkede Babel også meget lovende efter sin første sæson. Hvis Gervinho lige kunne ramme et halvt niveau over Babels debutsæson, så ville han være en succes imø. Eller Garcias niveau - han var bestemt heller ikke stabilt præsterende, men han kunne gøre en forskel, når han var på banen.
Hvis Gervinho er Comollis og NESVs flagskib, som signalerer en ny æra og en ny form for fodbold, så vil jeg nok blive skuffet. Men hvis det blot er for at tilføre holdet nogle kvaliteter, som er lidt i underskud, så er jeg klart positivt stemt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."