Det skulle de nu tage at holde sig fra at gøre. Selvom det sikkert er for at pisse scum medløberne af, så er det altså vores sang.Callesen skrev:Sunderland´s fans sang lige You´ll never walk alone på old traffort...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"We're not racist, we only hate the mancs"
Sikker på det ikke var mr. Hodgson der sang for at holde varmen?Callesen skrev:Sunderland´s fans sang lige You´ll never walk alone på old traffort...
Arsenal fans synger den også altid på Goodison.
Tænk at man går mere op i at provokerer modstanderens fans, end man går op i at støtte sit eget hold... 

Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Nu er vurderingen jo taget specifikt efter denne kommentar fra veffe "-for magen til snot forkælede tøsebørn skal man sgu da lede længe efter ". Det er derudfra jeg konkluderer, at veffe ikke er den største fan af Real Madrid og hvori hans pis kommer i kog.Rasmus skrev:Set fra sidelinjen er det bestemt ikke særlig tydeligt, vil jeg mene. Veffe prøver egentlig bare at sige, at Real nu heller ikke er for fine i kanten - at begge hold er lige slemme. Det ligner en ganske rimelig nuancering fra min stol.Masche20 skrev:Det er tydeligt, at du får pisset væsentligt mere i kog ved Real M, end jeg ved Barcelona.
Jeg er i øvrigt ret neutral i den sag, men i det Barca-elskende klima, DK og resten af verden efterhånden har udviklet sig til - for det, har du nemlig helt ret i, er ganske ulideligt - ser jeg nok helst, at Mourinho tager det mesterskab til Madrid i denne sæson. Hvis så bare Ronaldo begyndte at spille dårligt i samme moment.
Men hvorfor hive fat i en afsluttet diskussion? Veffe og jeg havde vidst begravet stridsøksen.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Tror i, at Arsenal vil sælge Nasri til os?
Bare for et par millioner pund...
Chelsea har nu ialt tilspillet sig 6 point i de sidste 8 PL-kampe. Det er ikke bare et formdyk - de er færdige.
Mon de henter Rafa?
Mon de henter Rafa?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- JudgeArdaStudge
Hvad med Wilshere og Walcott? Især sidstnævnte har jeg stadig ikke forstået, ikke er i LFC endnu.Callesen skrev:Tror i, at Arsenal vil sælge Nasri til os?
Så dog ikke kampen. Hvorfor se fodbold med to hold man ikke kan udstå?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
Hattrick af Balotelli, 2 af målene kom på straffe.
Mon det er endnu et af Ancelotti´s underlige pleases af han spillere? Eller er han god på straffe?
Tottenham har lidt problemer imod et hårdt spillende Newcastle hold. De fører dog 1-0, men det er ikke så meget de kommer frem til.
Mon det er endnu et af Ancelotti´s underlige pleases af han spillere? Eller er han god på straffe?
Tottenham har lidt problemer imod et hårdt spillende Newcastle hold. De fører dog 1-0, men det er ikke så meget de kommer frem til.
-
- Bestyrelsesmedlem
Så blev Tottenham 10 mand, efter en "skalle" af Kaboul.
-
- Bestyrelsesmedlem
2-0 til Tottenham. Bale forsætter med at gøre som han vil.
Endelig lykkedes det Everton at snige sig foran LFC. De skulle "kun" bruge to kampe ekstra og sejren fra Goodison for at lykkes.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Hvor er man utd dog bare skidt spillende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
...til gengæld fører de både aftenens kamp OG ligaen.Hekkem skrev:Hvor er man utd dog bare skidt spillende.

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth