Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Real Madrid - Levante. Real scorer nærmest når de har lyst. 4-0 ved pausen. Har spillet 5-0, 6-0 og 7-0, men kunne godt "frygte" den endte 8/9-0. Der er godt nok klasseforskel.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
8-0 i sidste minut. Urimeligt.Brando skrev:Real Madrid - Levante. Real scorer nærmest når de har lyst. 4-0 ved pausen. Har spillet 5-0, 6-0 og 7-0, men kunne godt "frygte" den endte 8/9-0. Der er godt nok klasseforskel.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
- JudgeArdaStudge
C. Ronaldo er vidst i en klasse for sig. Prisen på Benzema er nok heller ikke blevet mindre efter Levante kampen.
Mest imponerende er det dog, at de virker upåvirket af nederlaget på Camp Nou. Ja, nærmest tværtimod.
De tror stadig på, at de kan vinde og det håber jeg da, at de gør.
Så slipper vi for at se Guardiola og Xavi, bade sig i endnu mere arrogance og luften går også lidt af Barcelona-hype ballonen.
Når jeg ser Real Madrid, bliver savnet af Alonso bare større og større og større...
Mest imponerende er det dog, at de virker upåvirket af nederlaget på Camp Nou. Ja, nærmest tværtimod.
Så slipper vi for at se Guardiola og Xavi, bade sig i endnu mere arrogance og luften går også lidt af Barcelona-hype ballonen.
Når jeg ser Real Madrid, bliver savnet af Alonso bare større og større og større...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nu tror jeg ikke at prisen på Benzema kun stiger pga Levante kampen, hvor hele holdet Real Madrid bare var 8 klasser bedre, hvilket også er med til at gøre det lidt nemmere at være angriber. Men prisen er nok mere steget over den sidste mdr tid pga de præstationer som Benzema har vist, hvor han mere og mere virker som om at han er ved at falde til nu og det er så endnu et tegn på at man ikke altid skal sælge skindet før sælen er skudt.Masche20 skrev:C. Ronaldo er vidst i en klasse for sig. Prisen på Benzema er nok heller ikke blevet mindre efter Levante kampen.
Og er det samme arrogance som netop de fleste Real Madrid spillere plejer at rende rundt og vise du hentyder til ????
-for magen til snot forkælede tøsebørn skal man sgu da lede længe efter og har skullet det længe.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
- JudgeArdaStudge
Det ved jeg jo godt veffe69 og antyder på ingen måde, at Benzemas pris kun er steget i forbindelse med Levante kampen. Han har spillet godt i en periode nu. Det er ikke den eneste kamp, jeg har set med Real Madrid i det seneste tid. Så tænk nu lige lidt selv.
og lad være med at diskutere bare for at diskutere, for det bliver sgu så kedeligt at skulle svare på det.
Real Madrids arrogance har vi altid været forvant med. Barcas er derimod taget fart efter Guardiola overtog trænersædet.
Desuden er de langt fra ligeså hypet som Barca, der i manges øjne pt. virker uovervindelige.
Xavi er mere arrogant end hele Real Madrid til sammen. Sådan har jeg aldrig oplevet Xavi før og troede ikke, jeg skulle komme til det. Han er en led fyr.

Real Madrids arrogance har vi altid været forvant med. Barcas er derimod taget fart efter Guardiola overtog trænersædet.
Desuden er de langt fra ligeså hypet som Barca, der i manges øjne pt. virker uovervindelige.
Xavi er mere arrogant end hele Real Madrid til sammen. Sådan har jeg aldrig oplevet Xavi før og troede ikke, jeg skulle komme til det. Han er en led fyr.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ups, der er vist én der lige har fået stålet sin mælkekasse fra Puch MaxienMasche20 skrev:Det ved jeg jo godt veffe69 og antyder på ingen måde, at Benzemas pris kun er steget i forbindelse med Levante kampen. Han har spillet godt i en periode nu. Det er ikke den eneste kamp, jeg har set med Real Madrid i det seneste tid. Så tænk nu lige lidt selv.og lad være med at diskutere bare for at diskutere, for det bliver sgu så kedeligt at skulle svare på det.

Værsgo. Du er sku på en losing streak, kære Hr. Sorte skole.Hr. Drejer skrev:Ups, der er vist én der lige har fået stjålet sin mælkekasse fra Puch MaxienMasche20 skrev:Det ved jeg jo godt veffe69 og antyder på ingen måde, at Benzemas pris kun er steget i forbindelse med Levante kampen. Han har spillet godt i en periode nu. Det er ikke den eneste kamp, jeg har set med Real Madrid i det seneste tid. Så tænk nu lige lidt selv.og lad være med at diskutere bare for at diskutere, for det bliver sgu så kedeligt at skulle svare på det.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
UpsDaBonks skrev:Værsgo. Du er sku på en losing streak, kære Hr. Sorte skole.Hr. Drejer skrev:Ups, der er vist én der lige har fået stjålet sin mælkekasse fra Puch MaxienMasche20 skrev:Det ved jeg jo godt veffe69 og antyder på ingen måde, at Benzemas pris kun er steget i forbindelse med Levante kampen. Han har spillet godt i en periode nu. Det er ikke den eneste kamp, jeg har set med Real Madrid i det seneste tid. Så tænk nu lige lidt selv.og lad være med at diskutere bare for at diskutere, for det bliver sgu så kedeligt at skulle svare på det.

Hvis det ikke er det du antyder, hvad er det så. Du skriver sort på hvidt at prisen nok IKKE er blevet mindre (og her læser jeg mellem linierne at den så er blevet markant højere og det er det jeg kommentere på)Masche20 skrev:Det ved jeg jo godt veffe69 og antyder på ingen måde, at Benzemas pris kun er steget i forbindelse med Levante kampen. Han har spillet godt i en periode nu. Det er ikke den eneste kamp, jeg har set med Real Madrid i det seneste tid. Så tænk nu lige lidt selv.og lad være med at diskutere bare for at diskutere, for det bliver sgu så kedeligt at skulle svare på det.
Og hvis jeg skulle tænke det hele selv (eller hvis alle skulle det) så havde du slet ikke behøvet skrive noget havde du

Mht den med arrogancen så bliver vi aldrig enige for imo er der INTET hold i universitetet som har flere arrogante spillere end netop Real.
Hvis jeg siger Ronaldo, så tror jeg de fleste herinde ved hvad jeg mener (og der kan man så tænke selv)
-Jeg tror ganske enkelt at du er blevet pludselig blændet af en enkelt kamp, hvor Barca spillerne legede katten efter musen, både på og udenfor banen med Real spillerne.(og lur mig om det ikke havde været omvendt, hvis bare Real spillerne havde haft muligheden for det)
Og at Real vinder stort efter en meget flot kamp igår og at Barca ikke leger sig igennem en kamp for en gang skyld, det lægger jeg ikke det store i, tværtimod viser det bare at de også er ganske almindelige spillere til tider, hvilket så igen må give andre hold, heriblandt Real
en smule mod på tilværelsen i La Liga og Copa del rey.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Hvilket universitet taler vi helt bestemt omveffe69 skrev: Mht den med arrogancen så bliver vi aldrig enige for imo er der INTET hold i universitetet som har flere arrogante spillere end netop Real.
Hvis jeg siger Ronaldo, så tror jeg de fleste herinde ved hvad jeg mener (og der kan man så tænke selv)

Er iøvrigt helt enig med dig i denne sag.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- JudgeArdaStudge
Prøv at hør veffe. Mit dårlige syn til Barcelona er kommet i takt med, at Guardiola har gjort sig mere og mere bemærket. Det har uden tvivl afført en slem arrogance på mange af spillerne, som IMO har haft sværre ved at holde den tilbage end fx C. Ronaldo. Jo, vist kulminerede det hele ved Real Madrid kampen, hvor Xavi virkelig satte mit pis i kog, men allerede i FCK opgørende kunne det anes.
Jeg havde ikke ændret holdning, hvis Real havde vundet 5-0, for det ændrer ikke ved, at Barca har Guardiola, som jeg på ingen måde kan udstå.
Jeg kan vende den og spørge om du ikke er blevet lidt forblændet Barcelona? Og ser desuden ikke nogen grund til at tage sådan en diskussion som denne, når du har et had så tydeligt til Real Madrid og "deres snot forkælede tøsebørn".
Det er tydeligt, at du får pisset væsentligt mere i kog ved Real M, end jeg ved Barcelona.
Hehe...universitetet.
Jeg havde ikke ændret holdning, hvis Real havde vundet 5-0, for det ændrer ikke ved, at Barca har Guardiola, som jeg på ingen måde kan udstå.
Jeg kan vende den og spørge om du ikke er blevet lidt forblændet Barcelona? Og ser desuden ikke nogen grund til at tage sådan en diskussion som denne, når du har et had så tydeligt til Real Madrid og "deres snot forkælede tøsebørn".
Det er tydeligt, at du får pisset væsentligt mere i kog ved Real M, end jeg ved Barcelona.
Hehe...universitetet.

Universitetet af LFC forum discussion
-- eeeejjjjjj den kan vidst ikke redddes mere, ikke engang af en god gang gammeldavs rygsvømning
@Masce
Nu har jeg været fan af både LFC og Barca fra ca samme tid, Allan Simonsen/Kevin Keegan tiden, så jeg er såmænd ikke mere forblændet end jeg har været i mange år (hvilket også til tider kan være uhyggeligt)
Jeg mener dog ikke at den måde Barca opfører sig på pt er værre end den som Real i rigtig mange år har praktiseret over for alt og alle.
Der er dog som du skriver ting som de kunne gøre andeledes, men som jeg pointere tror jeg ikke de gør det anderledes end Real omvendt ville ha gjort hvis de havde haft muligheden for det.
Og så lang tid vi internt holder diskutionen i en pæn tone, synes jeg da godt vi hver især kan fremlægge det som man ser det.(vi behøver jo ikke ligne de forkælede børn
)
Og uanset hvem du holder med ønskes du en god Jul alligevel herfra.

@Masce
Nu har jeg været fan af både LFC og Barca fra ca samme tid, Allan Simonsen/Kevin Keegan tiden, så jeg er såmænd ikke mere forblændet end jeg har været i mange år (hvilket også til tider kan være uhyggeligt)
Jeg mener dog ikke at den måde Barca opfører sig på pt er værre end den som Real i rigtig mange år har praktiseret over for alt og alle.
Der er dog som du skriver ting som de kunne gøre andeledes, men som jeg pointere tror jeg ikke de gør det anderledes end Real omvendt ville ha gjort hvis de havde haft muligheden for det.
Og så lang tid vi internt holder diskutionen i en pæn tone, synes jeg da godt vi hver især kan fremlægge det som man ser det.(vi behøver jo ikke ligne de forkælede børn

Og uanset hvem du holder med ønskes du en god Jul alligevel herfra.
Set fra sidelinjen er det bestemt ikke særlig tydeligt, vil jeg mene. Veffe prøver egentlig bare at sige, at Real nu heller ikke er for fine i kanten - at begge hold er lige slemme. Det ligner en ganske rimelig nuancering fra min stol.Masche20 skrev:Det er tydeligt, at du får pisset væsentligt mere i kog ved Real M, end jeg ved Barcelona.
Jeg er i øvrigt ret neutral i den sag, men i det Barca-elskende klima, DK og resten af verden efterhånden har udviklet sig til - for det, har du nemlig helt ret i, er ganske ulideligt - ser jeg nok helst, at Mourinho tager det mesterskab til Madrid i denne sæson. Hvis så bare Ronaldo begyndte at spille dårligt i samme moment.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Sunderland´s fans sang lige You´ll never walk alone på old traffort...
Sad jeg også og undrede mig gevaldigt over...Callesen skrev:Sunderland´s fans sang lige You´ll never walk alone på old traffort...
Liverpool Football Klopp