Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Fatter ikke hvordan den nar Howard Webb kan få lov til at dømme så mange store kampe.
Det var nu heller ikke ironisk eller sarkastisk, det var et reelt spørgsmål, da jeg hørte kommentatorene sagde det var hans PL debutCallesen skrev:Han har gjort det rigtig godt indtil videre. Ikke været usikker, og en rigtig god redning før på Anderson´s forsøg.Thommo skrev:Målmanden for Arsenal er det ham Wenger har meget høje tanker om? Åbenbart lidt af grunden til de ikke er ude efter en ny keeper....Eller hvad

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg tog det også som et reelt spørgsmål. Jeg vidste dog ikke det var PL debut til ham. Men absolut godkendt må man sige, hvis det er niveauet for ham, ser det bedre ud end med Almunia og Flobianski.Thommo skrev:Det var nu heller ikke ironisk eller sarkastisk, det var et reelt spørgsmål, da jeg hørte kommentatorene sagde det var hans PL debutCallesen skrev:Han har gjort det rigtig godt indtil videre. Ikke været usikker, og en rigtig god redning før på Anderson´s forsøg.Thommo skrev:Målmanden for Arsenal er det ham Wenger har meget høje tanker om? Åbenbart lidt af grunden til de ikke er ude efter en ny keeper....Eller hvadVed ikke om du troede det ikke var et "rigtigt" spørgsmål, og stadig er det
Fortjent manu vinder, de har spillet det meste af første halvleg, og stiller sig længere tilbage i anden halvleg, hvor kampen også bliver meget mere rodet.
ØV!!!
Man. Utd. havde de største chancer og sådan, så det var vel fortjent nok, at de vandt, men for satan begge hold spillede dårligt. Det var jo helt vildt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Ja, han viste bestemt lovende takter, men for søren hvor skiller han sig da dårligt af med bolden.Thommo skrev:Det var nu heller ikke ironisk eller sarkastisk, det var et reelt spørgsmål, da jeg hørte kommentatorene sagde det var hans PL debutCallesen skrev:Han har gjort det rigtig godt indtil videre. Ikke været usikker, og en rigtig god redning før på Anderson´s forsøg.Thommo skrev:Målmanden for Arsenal er det ham Wenger har meget høje tanker om? Åbenbart lidt af grunden til de ikke er ude efter en ny keeper....Eller hvadVed ikke om du troede det ikke var et "rigtigt" spørgsmål, og stadig er det
Jeg sidder og er lidt ærgerlig over, at United kunne gå hjem med alle tre point. Ikke fordi Arsenal fortjente at få så meget med, men fordi United sgu heller ikke var for gode i 2. halvleg. Med lidt held kunne den sagtens have endt uafgjort.
Og hvordan Howard Webb kunne undgå at uddele ét eneste gult kort til hjemmeholdet er en gåde af de større. Faktisk temmelig skandaløst, synes jeg.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- JudgeArdaStudge
Har man sagt Howard Webb, må man også sige skandale.
Så heldigvis ikke kampen. Har sgu bedre ting at give mig til end at se to så ligegyldige hold.
Så heldigvis ikke kampen. Har sgu bedre ting at give mig til end at se to så ligegyldige hold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ærgeligt han startede med at lukke en enkelt ind, nå men hvis LFC vinder resten kan vi måske true manu, "sæt igang" som jakob kjeldberg nok ville sige
Arsenal
Det 20-årige målmandstalent Wojciech Szczesny har skrevet under på en langtidskontrakt med Arsenal, og manager Arsene Wenger har store forventninger til den unge polak
http://www.bold.dk/nyt/Maalmandstalent- ... ed-Arsenal

Arsenal
Det 20-årige målmandstalent Wojciech Szczesny har skrevet under på en langtidskontrakt med Arsenal, og manager Arsene Wenger har store forventninger til den unge polak
http://www.bold.dk/nyt/Maalmandstalent- ... ed-Arsenal
Verden er smask fuld af hyklere....
Var jeg den eneste der tænkte 'Rødt kort' da Rio Ferdinand kommer springende med det ene ben strakt direkte mod Sagna i en hovedstødsduel, hvor Rio Ferdinand med fuldt overlæg nedlægger Sagna. Og beviset er ganske tydeligt da Sagnas trøje er fuldstændig flænset.Rasmus skrev: Ja, han viste bestemt lovende takter, men for søren hvor skiller han sig da dårligt af med bolden.
Jeg sidder og er lidt ærgerlig over, at United kunne gå hjem med alle tre point. Ikke fordi Arsenal fortjente at få så meget med, men fordi United sgu heller ikke var for gode i 2. halvleg. Med lidt held kunne den sagtens have endt uafgjort.
Og hvordan Howard Webb kunne undgå at uddele ét eneste gult kort til hjemmeholdet er en gåde af de større. Faktisk temmelig skandaløst, synes jeg.
Alt i alt en skidt fodboldkamp, der manglede den sædvanlige topkamps tænding. Man utd ville ikke meget og sørgede for at lukke Arsenal ned på den sidste tredjedel. Atter engang ser vi Man utds noget defensive taktik lykkes.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ihvertfald kort af en eller anden art, men Webb har jo et lidt underligt forhold til spark på torso.
Sneijder skadet i tredje minut af Inters VM-semifinale. Inter er dog foran 2-0, så Moratti må jo være tilfreds.
Sneijder skadet i tredje minut af Inters VM-semifinale. Inter er dog foran 2-0, så Moratti må jo være tilfreds.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Lortekamp på flere niveauer.
Som Rasmus er jeg også forundret over manglen på kort til hjemmeholdet, som minimum burde Ferdinands overfald på Sagna og Fletchers skubben til Howard "Homer / Three Yellows" Webb have udløst et kort. De scorer et lottomål, men det tæller også, og alt i alt var det en rodet og uskøn affære, der ikke var en topkamp værdig, men som Callesen nævner, var det desværre ikke et ufortjent resultat. Det eneste lyspunkt var Szczeny (Scrabble Man), der fik sig en meget lovende debut i ligaen. Arshavin (tag bare Clichy med) derimod...
Det hjalp bestemt ikke, at min mødetid om tirsdagen blev rykket fra 14:30 til 08:00, så jeg ikke en gang kunne drukne skuffelsen ordentligt.
KJ
Som Rasmus er jeg også forundret over manglen på kort til hjemmeholdet, som minimum burde Ferdinands overfald på Sagna og Fletchers skubben til Howard "Homer / Three Yellows" Webb have udløst et kort. De scorer et lottomål, men det tæller også, og alt i alt var det en rodet og uskøn affære, der ikke var en topkamp værdig, men som Callesen nævner, var det desværre ikke et ufortjent resultat. Det eneste lyspunkt var Szczeny (Scrabble Man), der fik sig en meget lovende debut i ligaen. Arshavin (tag bare Clichy med) derimod...
Det hjalp bestemt ikke, at min mødetid om tirsdagen blev rykket fra 14:30 til 08:00, så jeg ikke en gang kunne drukne skuffelsen ordentligt.
KJ
Jamen så er det da godt, i kunne trøste jer med super underholdende kamp, imod Utrecht.Claus KJ skrev:Lortekamp på flere niveauer.
KJ
Mvh.Brag.
@Brag
Claus KJ er Arsenal fan, og så vidt jeg ved, har de ikke spillet mod Utrecht siden jeres kamp.
Claus KJ er Arsenal fan, og så vidt jeg ved, har de ikke spillet mod Utrecht siden jeres kamp.
Nicoen skrev:@Brag

Mvh.Brag.
KlovnBrag skrev:Jamen så er det da godt, i kunne trøste jer med super underholdende kamp, imod Utrecht.Claus KJ skrev:Lortekamp på flere niveauer.
KJ

"We're not racist, we only hate the mancs"