Altså lidt ala Benayoun, Van der Vaart, Pacheco og Joe Cole. De to første kunne Coach Roy Hodgson ikke bruge, nr. 3 vil han ikke bruge og nr. 4 ikke fået den start i klubben som ønsket.Kristoffer skrev: Hvis vi henter Honda, ser jeg ham som et investeringskøb fra NESV's side. Der er ingen tvivl om, at han vil kunne skabe en kæmpe omsætning.
Som spiller har jeg lidt svært ved at bedømme ham. Han er en offensiv spiller, ikke rigtig kantspiller, heller ikke rigtig hængende angriber og jeg har egentligt lidt svært ved at se, hvor han skal spille på vores midtbane. Spændende type, men i den nuværende 4-4-2, er han lidt svært at sætte ind. Til gengæld vil han give meget mere mening i en 4-3-3.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Kristoffer
Præcis.Hekkem skrev:Altså lidt ala Benayoun, Van der Vaart, Pacheco og Joe Cole. De to første kunne Coach Roy Hodgson ikke bruge, nr. 3 vil han ikke bruge og nr. 4 ikke fået den start i klubben som ønsket.Kristoffer skrev: Hvis vi henter Honda, ser jeg ham som et investeringskøb fra NESV's side. Der er ingen tvivl om, at han vil kunne skabe en kæmpe omsætning.
Som spiller har jeg lidt svært ved at bedømme ham. Han er en offensiv spiller, ikke rigtig kantspiller, heller ikke rigtig hængende angriber og jeg har egentligt lidt svært ved at se, hvor han skal spille på vores midtbane. Spændende type, men i den nuværende 4-4-2, er han lidt svært at sætte ind. Til gengæld vil han give meget mere mening i en 4-3-3.
Det er spændende spillere, men spillere der ikke "passer" ind i en klassisk 4-4-2. Disse spillere er blevet meget moderne, da man efterhånden skal have mere end en enkelt force.
Hvis Roy får lov at handle ind, er jeg helt sikker på at en der skal købes en stor angriber (fysisk), et par kantspillere, en centerforsvar og en venstreback. Altså vil han bygge en 4-4-2 som vi også så med Houllier.
Derfor synes jeg meget det tyder på, at Comolli har alt/næsten alt at sige på transfermarkedet, i hvertfald i forhold til de spillere vi bliver sat i forbindelse med.
Med lad os nu se hvad der kommer ind. Man kunne jo håbe på en ny træner allerede står klar i kulissen og har afleveret sin ønskeseddel til julemanden.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Steven__Gerrard
Ja han har sgu imponeret mig i CL...NGog er foran i min bog..Martin E skrev:Han er ikke samme klasse som Torres startede med at være, han er stadig en klasse bedre end de andre angribere vi har.Steven__Gerrard skrev:Ja puha, det lugter af kvalitet....Martin E skrev:Forresten var der nogen som sagde at Cisse ikke er go mere. http://eurorivals.net/top-scorers/greece.html
![]()
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
http://www.teamtalk.com/liverpool/65482 ... veaux-move
Er han dygtig ??.
På Liverpools hjemmeside, har de fjernet alt omkring transferrygter ?.
Er han dygtig ??.
Øster skrev:http://www.teamtalk.com/liverpool/65482 ... veaux-move
Er han dygtig ??.
transferrygter er ikke helt fjernet, men er til gengæld lige så utroværdig som resten af nettet. Men lidt skæg og spas er der da ved og læse de latterlige rygter, de kommer med.
http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg så faktisk gerne Honda i klubben! Han kan spille alle pladser i angrebet, og så er han giftig på dødbolde - Det er da en gevinst for holdet at have så dygtig en all round spiller.
Og hvis man tager et forretningsperspektiv er det også en god Händel. Hvis han slår til kan vi virkelig komme ind på det asiatiske marked!
What's not to like?
Og hvis man tager et forretningsperspektiv er det også en god Händel. Hvis han slår til kan vi virkelig komme ind på det asiatiske marked!
What's not to like?
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!
- Steven__Gerrard
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek
Manchester City har haft et skuffende efterår i Premier League, og i dag skriver Daily Mirror, at der venter en stor udrensning i spillertruppen i januars transfervindue.
Avisen skriver i dag, at Joleon Lescott, Wayne Bridge, Shay Given, Roque Santa Cruz, Shaun Wright-Phillips og Emmanuel Adebayor har fået besked på, at de må se sig om efter en ny arbejdsgiver.
Såfremt det ikke lykkes for Manchester City at sælge de omtalte spillere, skulle klubben være interesseret i at leje dem ud og på den måde spare nogle af lønudgifterne.
Samtlige seks spillere blev hentet under klubbens tidligere manager Mark Hughes
Så fik vi løst problemet med en ny VB og CB. Gode bud hvis prisen er ordentlig..
Manchester City har haft et skuffende efterår i Premier League, og i dag skriver Daily Mirror, at der venter en stor udrensning i spillertruppen i januars transfervindue.
Avisen skriver i dag, at Joleon Lescott, Wayne Bridge, Shay Given, Roque Santa Cruz, Shaun Wright-Phillips og Emmanuel Adebayor har fået besked på, at de må se sig om efter en ny arbejdsgiver.
Såfremt det ikke lykkes for Manchester City at sælge de omtalte spillere, skulle klubben være interesseret i at leje dem ud og på den måde spare nogle af lønudgifterne.
Så fik vi løst problemet med en ny VB og CB. Gode bud hvis prisen er ordentlig..
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Lescott, Ja takSteven__Gerrard skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek

Tror på Aurelio på VB pt.
Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/
Badooo siger, hvad han mener!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Alle spillere har jo deres egen tråd i afsnittet "Spillertråde". Det kunne jo være et godt stedBadooo skrev:Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/

Vi SMADRER det PIShold !
Touché.Cynwal skrev:Alle spillere har jo deres egen tråd i afsnittet "Spillertråde". Det kunne jo være et godt stedBadooo skrev:Aner ikke hvor jeg skal skrive det henne, men Pacheco og Kelly har begge skrevet under på nye kontrakter. \o/
Badooo siger, hvad han mener!
De 2 ville jeg heller ikke have noget imod at se i den røde trøjeSteven__Gerrard skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -skal-vaek
Lescott og Bridge ind og vi ville have en all english forsvarskæde, forudsat at Carragher og Glen selvfølgelig spiller. Kunne sgu være meget fedt 

Det behøver vi vel ikke Bridge for at kunne mønstre? Vi har jo Paul. Ikke at jeg på nogen måde vil sammenligne de to.
Vi kan egentlig allerede gøre det uden at vi svækkes nævneværdigt (måske er det ligefrem bedre?):
Johnson - Carragher - Kelly - Konchesky
Skal vi køre tanken helt ud kan vi stille:
...................Chamberlain
Johnson...Carragher...Kelly...Konchesky
Amoo.......Spearing...Shelvey...Cole
.......................Gerrard
.....................Eccleston
Reserver: Darby, Flanagan, Wisdom, Robinson, Irwin, Roberts, Coady, Ince, Ngoo.....så mangler vi bare nogle keepere.
Vi kan egentlig allerede gøre det uden at vi svækkes nævneværdigt (måske er det ligefrem bedre?):
Johnson - Carragher - Kelly - Konchesky
Skal vi køre tanken helt ud kan vi stille:
...................Chamberlain
Johnson...Carragher...Kelly...Konchesky
Amoo.......Spearing...Shelvey...Cole
.......................Gerrard
.....................Eccleston
Reserver: Darby, Flanagan, Wisdom, Robinson, Irwin, Roberts, Coady, Ince, Ngoo.....så mangler vi bare nogle keepere.
Hehe ja jeg tænkte godt, at det kunne lade sig gøre allerede, men vil nu foretrække Lescott og Bridge frem for Kelly og Konchesky.
Mener dog, at hvis Kelly fortsætter sin meget positive udvikling, så skal han have flere kampe fra start.
Mener dog, at hvis Kelly fortsætter sin meget positive udvikling, så skal han have flere kampe fra start.