Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 30. nov, 2010 13:04

Thommo skrev: Nej. Men kan ikke forstå Barca på kun 2 år, er gået fra at være rimelig stuerene, til og være rene svin, til dels på banen, men så sandelig også uden for, Masch og Fabregas sagen blandt andet, men også Pep sagerne som tidligere nævnt. Har før ønsket Pep til LFC, men må indrømme ønsket ikke er så stort som tidligere. Dog ville jeg stadig blive lykkelig hvis han kom, bare knap så lykkelig som tidligere ;)
Kna man godt være et rent svin? Troede ellers når man blev tiltalt svin, så var det fordi man var beskidt.

Barcelonaspillerne, dem fra egen avl er der jo en del af i deres startopstilling, er opfostret til at hade Real Madrid og deres virke. Det er opfostret til det er dem der er modstanderne.

Modsat det sammensatte Real Madrid mandskab, der blot har en spiller i startopstillingen af egen avl, ikke har samme notoriske had til Barcelona. Det er ikke tilladt af klæde sig i hvidt, når man er fra FC Barcelona. Husker engang de måtte kassere en hjemmebane trøje, fordi der var lidt hvidt på ærmerne. Det var ikke anset.

Det tror jeg nu også har en afgørende betydning for intensiteten hos Barcelona spillerne, og en del af forklaringen til hvorfor det kommer ekstra til udtryk mod Real Madrid.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 30. nov, 2010 17:55

Callesen skrev:Men var Real Madrid nu også så søde?
Carvalho placere med vilje et knæ i hovedet på Messi efter den ene friløber, hvor Pepe tackler ham inde i feltet. Carvalho råber af Messi efter en tackling, hvor efter han rammer Messi med en albue "forsætteligt". Ronaldo skubber til Guardiola.
Arbeloa kom konsekvent for sent i alle situationer, når der var nærkampe.
Ramos behøver jeg vel ikke nævne?
Casillias var også hurtigt tilstede når der skete noget midt på banen.
Det er par situationer der står klarest for mig lige nu, og der har sikkert været flere ting.

Dermed ikke sagt at Barcelona ikke gik over stregen. Men Real Madrid var nu heller ikke de søde drenge.
Det var de nok ikke. Men hvor mange RM-spillere stormede op til dommeren, da Ronaldo mener, at han skal have straffe? Hvor mange RM-spillere stormer ud mod Guardiola, da denne ikke gider at give Ronaldo bolden?

Iøvrigt råber Carvalho af Messi efter en ren tackling, hvorefter Messi går efter ham og helt op i nakken af ham, og Carvalho rammer så Messi med det øverste af armen, hvilket er mindre kraftfuldt end Ronaldos tjat til Guardiola. Messi har dog pludselig meget ondt i tænderne.

Ramos' aktion skal måske netop ses som en aktion, der endelig stod mål med Barca-spillernes overreaktion ved hvert eneste spilstop.

Casillas var iøvrigt anfører, så fordi Barca-spillerne konsekvent gik efter at skabe tumult og drama, så blev han jo nødt til at være der, hvor dommeren var. Det kan da godt være, at han var løbet rundt som en anden hysterisk katalaner, hvis barca-spillerne ikke havde været så overgearet, men det finder vi aldrig ud af.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 30. nov, 2010 22:18

Muligt, at det kun er deres 2. hold, og muligt at det kun er Carling Cup'en, men at være bagud 4-0 mod divisionens ringeste hold kan nu aldrig være rart for Fergusons tropper.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 30. nov, 2010 22:49

LarsU skrev:Muligt, at det kun er deres 2. hold, og muligt at det kun er Carling Cup'en, men at være bagud 4-0 mod divisionens ringeste hold kan nu aldrig være rart for Fergusons tropper.
De havde alligevel folk som Hernandez, O'Shea, Anderson, Fletcher og Giggs. Så ja, den må svie! :D

Jeg fryder mig.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. nov, 2010 22:50

Jeg fryder mig i den grad også, når jeg nu ikke kan glædes over ret meget ved LFC, må jeg godte mig over andres ulykke. Og scum nederlag er altid guf.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 30. nov, 2010 23:12

Skovdal skrev:
LarsU skrev:Muligt, at det kun er deres 2. hold, og muligt at det kun er Carling Cup'en, men at være bagud 4-0 mod divisionens ringeste hold kan nu aldrig være rart for Fergusons tropper.
De havde alligevel folk som Hernandez, O'Shea, Anderson, Fletcher og Giggs. Så ja, den må svie! :D

Jeg fryder mig.
Ja han er klasse.

http://www.youtube.com/watch?v=-TtruzMf ... r_embedded

:D

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. nov, 2010 23:19

Genialt, den ryger bagud, det er en præstation uden lige, når man skyder på mål :lol:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 01. dec, 2010 22:54

Nøj, hvor jeg brækker mig over efterspillet af Real Madrid - Barcelona kampen. Barcelonas journalister kalder Real Madrid dårlige tåbere og unfair. Xavi og Villa kalder Barcelona verdens bedste hold. BTs Michael Quareshi bruger 3 sider på at hylde Barcelona, fremfor at skrive om selve kampen. Derudover er han en staveplade uden lige.

Jeg brækker mig i lårtykke stråler og håber, at Real Madrid og Mourinho lammetæver Barcelona på Bernabeu, så vi kan få dem ned på jorden igen.

Tilmed popper der nu Barcelona fans frem, som man ikke troede fandtes. Jeg lugter succes medløber. Jeg har altid været neutral med El Classico opgørende, men næste gang, så hepper jeg 100% på Real Madrid.

Premier League er sgu 10 gange bedre end Spansk fodbold og så har man tilmed respekt for hinanden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » torsdag, 02. dec, 2010 00:14

Ja skal ærligt indrømme den gjore ondt, for jeg kan rigtig godt lide Carling cup'en,
da det altid er rart at se hvad de unge kan, når de møder P.L hold, og det er en
rigtig god Chance, for dem til at vise sig frem.
Det er ikke så meget det at vinde den, der betyder noget for mig, men bare det at nå
langt, så de får så mange kampe som muligt.
Men at vinde den 2 år i træk, og nå kvartfinalen i år, er vel mere end godkendt,
med vores reservehold.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 02. dec, 2010 01:03

mr. ferguson kunne jo også bare satse på de unge i Premier League. Der er alligevel ikke længe til, at alternativerne til de gamle herrer skal hives frem.

Hvordan klarede ham Bebe sig egentlig? Han interesserer mig alene af den grund, at Ferguson købte ham uden at have set ham spille eller, hvordan historien gik. Helt billig var han da ikke?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 02. dec, 2010 10:18

Jeg så ikke kampen mod West Ham, men han blev i hvert fald pillet forholdsvis tidligt ud.

Jeg så dog deres kamp mod Wolves i PL, i hvilken Bebe præsterede den dårligste præstation jeg nogensinde har set hos en professionel fodboldspiller. Intet mindre. Til gengæld scorede han i en tilsvarende kamp i Carling Cup'en.

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » torsdag, 02. dec, 2010 18:04

Masche20 skrev:mr. ferguson kunne jo også bare satse på de unge i Premier League. Der er alligevel ikke længe til, at alternativerne til de gamle herrer skal hives frem.

Hvordan klarede ham Bebe sig egentlig? Han interesserer mig alene af den grund, at Ferguson købte ham uden at have set ham spille eller, hvordan historien gik. Helt billig var han da ikke?
Tror ikke vi har nogen, der på kort sigt kan erstatte Scholes og Giggs, der er godt nok
nogle store talenter på reserveholdet,Eikrem, Keane, og Morrison, men tror de er lidt for
unge endnu.
Jeg tror at både Giggs og Scholes som har spillet helt formidabelt i år, forlænger for
endnu et år, der har været snakket om, at det allerede er blevet tilbudt det.
Jeg er også ret sikker på, at når de stopper vil der blevet købt, nogle fra øverste hylde
som erstatning, tror at det er på grund af lønudgifterne at der ikke bliver købt stort
ind, og detvil bestemt give lidt luft, når de to stopper.
Ja Bebe, hvad skal jeg sige.
Han er nok noget af det mest uskolet jeg har set, så der er masser at arbejde med.
Han er lynhurtig, fysisk stærk, uortodoks, og med et spark som enten ryger fyrre meter
over mål, eller bliver en drømmekasse.
Som AJ skriver var elendig mod Wolves, ok mod West Ham.
Til gengæld scorede han to drømmemål, for reseverne for et par uger siden.
Han bliver da spændende at følge, og lige nu aner jeg ikke om det bliver en succes,
eller fiasko.
Ja det var noget af en pris, også lidt for meget i mine øjne, men at sammenligne
prisen, med nogle af de andre gode spillere, man har kunne få for de penge, som mange
har gjort, også United fans, syntes jeg ikke er helt rimligt fordi han koster jo kun
en brøkdel, af hvad en etableret spiller skal have i løn.
Så er han jo også ung, og bliver han en succes, vil det jo være et billigt køb.
Slår han ikke igennem, og man bare kan få det halve prisen igen, er det jo også en ok
Chance at tage.
Ferguson havde ikke set ham, og man købte ham på anbefaling af Carlos Queiroz.
Man ville gerne have ventet med at købe ham, men da et par andre store klubber
begyndte at røre på sig, følte man at man skulle slå til, lidt ligesom med Ronaldo,
uden at skulle sammenligne dem.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 02. dec, 2010 22:49

Igooooooooor
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 03. dec, 2010 23:36

Så tabte Inter igen og mon ikke at Benitez efterhånden begynder at mærke det varme sæde?! Det kunne nok blive en tråd for sig selv men jeg så gerne Rafa tilbage i Liverpool med et par ejere som troede på ham og hans projekt

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. dec, 2010 00:03

Selv om præsidenten i inter siger Rafa er fredet hvis de vinder VM for klubhold, tvivler jeg på han får chancen for at vinde det trofæ, mon ikke han er fyret inden(går ud fra VM ligger omkring nytår). Rafa og co. skulle kun bruge 15 kampe, på at tabe det samme antal serie A kampe som José og co. hele sidste sæson. En præstation i sig selv.

Rafa retur, nej tak. roy i LFC, nej tak.

Besvar