Hvorfor gør du det så ikke bare selv?Hekkem skrev:+1NAH skrev:Hodgson kan studere dem begge i 35 år uden at nå dem til sokkeholderne.Fribytter skrev:
Guardiola har studeret Rafa, så mon ikke Hodgson bare kan studere sin forgænger?
Burde en eller anden sætte ind som signatur.
Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Skuffet? Så har du høje forventninger. Jeg synes at det var en super flot kamp.Masche20 skrev:Hvad legendarisk var der ved kampen? En utrolig skuffende El Clasico, der savnede det vigtigste af alt, spænding. Hvis du holder med Barcelona kan jeg forstå, hvorfor du siger det.
Men jeg ser intet legendarisk i at det ene hold udspiller det andet på så tydelig en måde. Som neutral tilskuerer er det bedste en lige kamp med to velspillende hold. Det er kun når det gælder Liverpool, at jeg foretrækker en sikker sejr, fremfor en spændene gyser.
En interessant kamp? Ja. Legendarisk kamp? Nej, langt fra.
Jeg holder hverken med Barcelona eller Real Madrid, men skulle jeg tage et parti i denne tid blev det Real Madrid. Som nævnt før er Barcelona nogle dramaqueens og det klæder ikke sporten. Xavi har jeg altid haft stor respekt for, men hans seneste udtalelser i forbindelse med La Primera og Champions League, har skuffet mig. Jeg synes også Guardiola er en kæmpe klaphat.
En røffel som denne havde Alonso og Arbeloa ikke fortjent, men sådan er gamet nogle gange, når man laver taktiske brølerer og lader Barcelona spille deres spil.
Laudrup og senest Solbakken har ellers vist, hvor lidt der egentlig skal til, for at dæmme op for dem. Xavi og Iniesta skal lukkes af, så de íkke kan fordele spillet fremad. Det var jo utrolig simpelt, bolden op til Xavi dribler en mand og stikker den til Messi eller Villa.
Kampen skuffende mig, men jeg havde måske bare forventet to mere jævnbyrdige hold.
Hvorfor i det hele taget spille kampen på en mandag?
Selvfølgelig holder jeg da med Barca når de to hold spiller. Hvordan man kan andet har jeg aldrig forstået. Når nu du er efter Barcaspillerne for at lave lidt rigeligt drama (hvilket er helt rimeligt, for det er unødvendigt), så bør du vel også nævne Real spillernes evige svinesteger.
Legendarisk udspilning af rækkens nummer 1. Det er sjældent sket så overbevisende!
Legendarisk resultat - afgjort! Bare spørg Laudrup.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Men er det ikke en del af det som høre med i sådan en kamp? Spillerne lever sig ind i det, og de virkelig er tændte. Dét var en af forskellene på de to hold i aften. Barca var bare mere tændte fra starten.
Real blev istedet voldelige og det røde kort lå meget længe i luften.
Iøvrigt synes jeg Arbeloa ikke opførte sig som han gjorde i Liverpool. Små eftertacklinger med skulderne, ikke voldsomme men absolut ikke kønt. Han virkede også sur og tvær som Ramos.
Real Madrid havde de overhovedet nogen chancer udover de par frispark fra Ronaldo?
Indlevelse hører bestemt med. Jeg synes bare, at Barca spekulerede for meget i det og var direkte beregnende. Ronaldo-situationen er altså ækel, og jeg synes også, at Messi senere forsøger at få dommeren til at give et rødt kort til Carvalho godt hjulpet på vej af holdkammeraterne. Det virker for udspekuleret til at være ren indlevelse.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- JudgeArdaStudge
Der er slet ingen grund til at tage denne diskussion, hvis du så åbenlyst holder med Barcelona. Jeg ser kampen fra et neutralt synspunkt og så synes jeg ikke en 5-0 sejr kan være legendarisk. Derudover synes jeg Barcelona til tider selv lagde op til de tæsk de fik i og med at de dramaqueened den helt forrygt. Selv deres træner, Guardiola legede med på de noder.Janse skrev:Skuffet? Så har du høje forventninger. Jeg synes at det var en super flot kamp.Masche20 skrev:Hvad legendarisk var der ved kampen? En utrolig skuffende El Clasico, der savnede det vigtigste af alt, spænding. Hvis du holder med Barcelona kan jeg forstå, hvorfor du siger det.
Men jeg ser intet legendarisk i at det ene hold udspiller det andet på så tydelig en måde. Som neutral tilskuerer er det bedste en lige kamp med to velspillende hold. Det er kun når det gælder Liverpool, at jeg foretrækker en sikker sejr, fremfor en spændene gyser.
En interessant kamp? Ja. Legendarisk kamp? Nej, langt fra.
Jeg holder hverken med Barcelona eller Real Madrid, men skulle jeg tage et parti i denne tid blev det Real Madrid. Som nævnt før er Barcelona nogle dramaqueens og det klæder ikke sporten. Xavi har jeg altid haft stor respekt for, men hans seneste udtalelser i forbindelse med La Primera og Champions League, har skuffet mig. Jeg synes også Guardiola er en kæmpe klaphat.
En røffel som denne havde Alonso og Arbeloa ikke fortjent, men sådan er gamet nogle gange, når man laver taktiske brølerer og lader Barcelona spille deres spil.
Laudrup og senest Solbakken har ellers vist, hvor lidt der egentlig skal til, for at dæmme op for dem. Xavi og Iniesta skal lukkes af, så de íkke kan fordele spillet fremad. Det var jo utrolig simpelt, bolden op til Xavi dribler en mand og stikker den til Messi eller Villa.
Kampen skuffende mig, men jeg havde måske bare forventet to mere jævnbyrdige hold.
Hvorfor i det hele taget spille kampen på en mandag?
Selvfølgelig holder jeg da med Barca når de to hold spiller. Hvordan man kan andet har jeg aldrig forstået. Når nu du er efter Barcaspillerne for at lave lidt rigeligt drama (hvilket er helt rimeligt, for det er unødvendigt), så bør du vel også nævne Real spillernes evige svinesteger.
Legendarisk udspilning af rækkens nummer 1. Det er sjældent sket så overbevisende!
Legendarisk resultat - afgjort! Bare spørg Laudrup.
Legendarisk er et meget stærkt ord.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Hvilken situation taler du om? Er bare nysgerrig.Fribytter skrev:Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Men er det ikke en del af det som høre med i sådan en kamp? Spillerne lever sig ind i det, og de virkelig er tændte. Dét var en af forskellene på de to hold i aften. Barca var bare mere tændte fra starten.
Iøvrigt synes jeg Arbeloa ikke opførte sig som han gjorde i Liverpool. Små eftertacklinger med skulderne, ikke voldsomme men absolut ikke kønt. Han virkede også sur og tvær som Ramos.
Real Madrid havde de overhovedet nogen chancer udover de par frispark fra Ronaldo?
Indlevelse hører bestemt med. Jeg synes bare, at Barca spekulerede for meget i det og var direkte beregnende. Ronaldo-situationen er altså ækel, og jeg synes også, at Messi senere forsøger at få dommeren til at give et rødt kort til Carvalho godt hjulpet på vej af holdkammeraterne. Det virker for udspekuleret til at være ren indlevelse.
Der hvor Guardiola ikke gider at give Ronaldo bolden ved et indkast til RM og i stedet vipper den forbi ham. Ronaldo skubber ham så med den ene hånd og går væk, hvorefter Iniesta siger et eller andet. Jeg troede egentlig, at det så var det, men lidt efter står Pique og Valdes og råber Ronaldo ind i hovedet og tager fat i ham - tydeligvis for at provokere ham til et eller andet og få ham til at fjerne fokus fra kampen, og det er svært ikke at se det i forlængelse af Guardiolas provokation.Masche20 skrev:Hvilken situation taler du om?Fribytter skrev:Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Brugt om en meget stærk præstation i et opgør, hvor 5-0 tidligere har betydet noget helt særligt. Derfor referencen! Det sidste har intet med neutralitet at gøre, men derimod historie. Men du har ret, jeg er biased, for jeg holder med Barca i El Classico. Hvis Real havde præsteret som Barca i aften, havde min anerkendelse nu ikke været mindre. Det kan du være sikker på.Masche20 skrev:Der er slet ingen grund til at tage denne diskussion, hvis du så åbenlyst holder med Barcelona. Jeg ser kampen fra et neutralt synspunkt og så synes jeg ikke en 5-0 sejr kan være legendarisk. Derudover synes jeg Barcelona til tider selv lagde op til de tæsk de fik i og med at de dramaqueened den helt forrygt. Selv deres træner, Guardiola legede med på de noder.
Senest rettet af Janse mandag, 29. nov, 2010 23:54, rettet i alt 1 gang.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
- JudgeArdaStudge
Tvivler dog på, du i såfald også havde anvendt ordet legendarisk.Janse skrev:Brugt om en meget stærk præstation i et opgør, hvor 5-0 tidligere har været betydet noget helt særligt. Derfor referencen! Det sidste har intet med neutralitet at gøre, men derimod historie. Men du har ret, jeg er biased, for jeg holder med Barca i El Classico. Hvis Real havde præsteret som Barca i aften, havde min anerkendelse nu ikke været mindre. Det kan du være sikker på.Masche20 skrev:Der er slet ingen grund til at tage denne diskussion, hvis du så åbenlyst holder med Barcelona. Jeg ser kampen fra et neutralt synspunkt og så synes jeg ikke en 5-0 sejr kan være legendarisk. Derudover synes jeg Barcelona til tider selv lagde op til de tæsk de fik i og med at de dramaqueened den helt forrygt. Selv deres træner, Guardiola legede med på de noder.
Ja det kan jeg jo ikke gøre noget ved...Masche20 skrev: Tvivler dog på, du i såfald også havde anvendt ordet legendarisk.
- JudgeArdaStudge
Jeg synes Ronaldos skubben til Guardiola var helt på sin plads. I det hele taget håndterede Ronaldo kampen godt. Han var konstant udsat for piften og buh'en. Derudover blev han i min optik snydt for et straffe. Jeg havde frygtet langt værre af ham.Fribytter skrev:Der hvor Guardiola ikke gider at give Ronaldo bolden ved et indkast til RM og i stedet vipper den forbi ham. Ronaldo skubber ham så med den ene hånd og går væk, hvorefter Iniesta siger et eller andet. Jeg troede egentlig, at det så var det, men lidt efter står Pique og Valdes og råber Ronaldo ind i hovedet og tager fat i ham - tydeligvis for at provokere ham til et eller andet og få ham til at fjerne fokus fra kampen, og det er svært ikke at se det i forlængelse af Guardiolas provokation.Masche20 skrev:Hvilken situation taler du om?Fribytter skrev:Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Guardiola derimod beviste, at han er en kæmpe klaphat. Han kunne passende prøve at hente Terry, Rooney og Nani til Januar. Så er klaphattene samlet i Barcelonas galeanstalt. En skam, han blev frikendt for dopinganvendelse.
http://www.youtube.com/watch?v=fJ5CYSfIop0
Det er lidt sødt at se Iniesta puster sig op over for Ronaldo.

- Kristoffer
Jeg vil gerne give dig ret i den her Masche20.Masche20 skrev:Jeg synes Ronaldos skubben til Guardiola var helt på sin plads. I det hele taget håndterede Ronaldo kampen godt. Han var konstant udsat for piften og buh'en. Derudover blev han i min optik snydt for et straffe. Jeg havde frygtet langt værre af ham.Fribytter skrev:Der hvor Guardiola ikke gider at give Ronaldo bolden ved et indkast til RM og i stedet vipper den forbi ham. Ronaldo skubber ham så med den ene hånd og går væk, hvorefter Iniesta siger et eller andet. Jeg troede egentlig, at det så var det, men lidt efter står Pique og Valdes og råber Ronaldo ind i hovedet og tager fat i ham - tydeligvis for at provokere ham til et eller andet og få ham til at fjerne fokus fra kampen, og det er svært ikke at se det i forlængelse af Guardiolas provokation.Masche20 skrev:Hvilken situation taler du om?Fribytter skrev:Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Guardiola derimod beviste, at han er en kæmpe klaphat. Han kunne passende prøve at hente Terry, Rooney og Nani til Januar. Så er klaphattene samlet i Barcelonas galeanstalt. En skam, han blev frikendt for dopinganvendelse.
Det er lidt sødt at se Iniesta puster sig op over for Ronaldo.. El Classico? El Loco.
Som spiller har jeg altid godt kunne lide Guardiola og hans måde at være på, men på det seneste synes jeg et nyt billede er ved at komme frem. Der har været flere episoder hvor han har virket direkte arrogant og det er i mine øjne under lav målet.
Min respekt for Xavi har det på nøjagtig samme måde, en rigtig dygtig spiller, som jeg altid har respekteret, men på det seneste er den faldet drastisk. Alt bliver bygget op om ham (Spanien + Barcelona) og jeg tror det er steget ham lidt til hovedet!
Barcelona spiller seværdig fodbold, men deres lallen rundt med bolden gider jeg ikke rigtig se længere, og egentlig holdt jeg med Madrid igår. Det er ellers mange år siden sidst. - Og det skal selvfølgelig siges, at jeg normalt ikke holder mere med den ene end den anden. Jeg støtter bare god fodbold og sportsmanship. Den behandling Real Madrid og især Ronaldo fik igår, var ingen af delene og for første gang i mit liv, måtte jeg tage tude Marie's parti.
Kom igen Real.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Kristoffer
Jeg vil gerne give dig ret i den her Masche20.Masche20 skrev:Jeg synes Ronaldos skubben til Guardiola var helt på sin plads. I det hele taget håndterede Ronaldo kampen godt. Han var konstant udsat for piften og buh'en. Derudover blev han i min optik snydt for et straffe. Jeg havde frygtet langt værre af ham.Fribytter skrev:Der hvor Guardiola ikke gider at give Ronaldo bolden ved et indkast til RM og i stedet vipper den forbi ham. Ronaldo skubber ham så med den ene hånd og går væk, hvorefter Iniesta siger et eller andet. Jeg troede egentlig, at det så var det, men lidt efter står Pique og Valdes og råber Ronaldo ind i hovedet og tager fat i ham - tydeligvis for at provokere ham til et eller andet og få ham til at fjerne fokus fra kampen, og det er svært ikke at se det i forlængelse af Guardiolas provokation.Masche20 skrev:Hvilken situation taler du om?Fribytter skrev:Jeg tror Arbeloas hårde spil var en instruktion fra Mourinho.Callesen skrev:Jeg synes også det var for meget af Barca´s forsvar som de skabte sig.
Det er lidt sødt at se Iniesta puster sig op over for Ronaldo.. El Classico? El Loco.
Som spiller har jeg altid godt kunne lide Guardiola og hans måde at være på, men på det seneste synes jeg et nyt billede er ved at komme frem. Der har været flere episoder hvor han har virket direkte arrogant og det er i mine øjne under lav målet.
Min respekt for Xavi har det på nøjagtig samme måde, en rigtig dygtig spiller, som jeg altid har respekteret, men på det seneste er den faldet drastisk. Alt bliver bygget op om ham (Spanien + Barcelona) og jeg tror det er steget ham lidt til hovedet!
Barcelona spiller seværdig fodbold, men deres lallen rundt med bolden gider jeg ikke rigtig se længere, og egentlig holdt jeg med Madrid igår. Det er ellers mange år siden sidst. - Og det skal selvfølgelig siges, at jeg normalt ikke holder mere med den ene end den anden. Jeg støtter bare god fodbold og sportsmanship. Den behandling Real Madrid og især Ronaldo fik igår, var ingen af delene og for første gang i mit liv, måtte jeg tage tude Marie's parti.
Kom igen Real.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Udmærket kamp, men dog gør 2-0 efter cirká 15 minutter kampen ret kedelig, og er enig med Masche. Synes 3-3 kampen for 2-3 år siden var legendarisk, en kamp blottet for spænding, som igår kan jeg på ingen måde se være lengedarisk, men smag og behag.
Og så ved jeg ikke hvad der sker med Barca, og deres sympatiske brand de har haft. De sidste par år er det da fucket totalt op, Det giver jeg Pep skylden for, men ved ikke om det er det rette sted at placere skylden, tror det dog kraftigt
Masch og Fabregas sagen klæder dem ikke, det gør Pep´s små provokationer og konfrontationer heller ikke, Ståle og igår christina episoderne er de seneste.
Holdt klart med Barca igår, men er nu ikke sikker på jeg gør det om et par år, hvis de fortsætter stilen. Det skal ikke forståes så jeg er medløber, er Atletico M fan når vi snakker spansk bold. Sympatien ligger bare hos Barca i Barca-RM kampene.....Indtil videre
Og så ved jeg ikke hvad der sker med Barca, og deres sympatiske brand de har haft. De sidste par år er det da fucket totalt op, Det giver jeg Pep skylden for, men ved ikke om det er det rette sted at placere skylden, tror det dog kraftigt

Holdt klart med Barca igår, men er nu ikke sikker på jeg gør det om et par år, hvis de fortsætter stilen. Det skal ikke forståes så jeg er medløber, er Atletico M fan når vi snakker spansk bold. Sympatien ligger bare hos Barca i Barca-RM kampene.....Indtil videre
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Men var Real Madrid nu også så søde?
Carvalho placere med vilje et knæ i hovedet på Messi efter den ene friløber, hvor Pepe tackler ham inde i feltet. Carvalho råber af Messi efter en tackling, hvor efter han rammer Messi med en albue "forsætteligt". Ronaldo skubber til Guardiola.
Arbeloa kom konsekvent for sent i alle situationer, når der var nærkampe.
Ramos behøver jeg vel ikke nævne?
Casillias var også hurtigt tilstede når der skete noget midt på banen.
Det er par situationer der står klarest for mig lige nu, og der har sikkert været flere ting.
Dermed ikke sagt at Barcelona ikke gik over stregen. Men Real Madrid var nu heller ikke de søde drenge.
Carvalho placere med vilje et knæ i hovedet på Messi efter den ene friløber, hvor Pepe tackler ham inde i feltet. Carvalho råber af Messi efter en tackling, hvor efter han rammer Messi med en albue "forsætteligt". Ronaldo skubber til Guardiola.
Arbeloa kom konsekvent for sent i alle situationer, når der var nærkampe.
Ramos behøver jeg vel ikke nævne?
Casillias var også hurtigt tilstede når der skete noget midt på banen.
Det er par situationer der står klarest for mig lige nu, og der har sikkert været flere ting.
Dermed ikke sagt at Barcelona ikke gik over stregen. Men Real Madrid var nu heller ikke de søde drenge.
Nej. Men kan ikke forstå Barca på kun 2 år, er gået fra at være rimelig stuerene, til og være rene svin, til dels på banen, men så sandelig også uden for, Masch og Fabregas sagen blandt andet, men også Pep sagerne som tidligere nævnt. Har før ønsket Pep til LFC, men må indrømme ønsket ikke er så stort som tidligere. Dog ville jeg stadig blive lykkelig hvis han kom, bare knap så lykkelig som tidligereCallesen skrev:Men var Real Madrid nu også så søde?

Verden er smask fuld af hyklere....