Ham ville jeg dæleme gerne, at vi købte.Emmy skrev:Her er vores første køb: Cahill for 15 mio pund. Det er satme et røverkøb
http://www.givemefootball.com/premier-l ... land-ace-f?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
Derudover synes jeg Honda har en egenskab vi i den grad mangler, at kunne sætte en mand af. Jeg synes det er ok vi sammenligner f.eks. Honda og andre etablerede europæiske spillere med vore egne som Shelvey, Kelly og Spearing. I den sammenhæng må vi også være forholdsvis upartiske og sige, at det ikke ser ud til hverken den ene, anden eller tredje har klassen. De tre er absolut nød-løsninger, hvilket RH også giver udtryk for.Alonso skrev:Han er blevet brugt meget som hængende angriber i CSKA, da han er meget dygtig i omstillingerne. Jeg har i hvert fald lagt mærke til at de er meget glade for at placere den type spiller i den position på de russiske hold. Hans force er klart hans bevægelse. Han er ikke nogen playmakertype, men nærmere en box-to-box type. Som allerede nævnt en meget dynamisk spiller.
Synes han ville være perfekt i en 3-mands-midtbane, hvor ham og Gerrard kan tage de dybe løb ind i boksen. Derudover har vi Meireles der kan det samme. Disse to spillere bliver så beskyttet af en defensiv spiller på midtbanen. Lad os antage denne spiller er Lucas, hvilket jo giver en situation hvor alle 3 midtbanespillere har kompetencerne til at tage de dybe løb - optimal dynamik.
I samme åndedrag, mener jeg ikke vi har råd til(på banen) at tænke specielt lokalt. Vi kan købe bunker af Spearings, Kellys og Shelveys for relativt små penge. I den helt store sammenhæng er ingen af f.eks. de tre særligt store talenter. Fællesnævneren hos de tre er ok boldspillere, besider en god attitude og villigheden til at løbe solen sort. Talentmæssigt bør vi fokusere på egenskaber der "kan gøre en forskel". Ingen af de tre nævnte ser jeg "kan gøre en forskel".
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".
- Kristoffer
Jeg så egentligt gerne, at vi brugte de penge et andet sted, hvor vi er i større mangel. Fx venstreback. Eller venstrewing.athomsen skrev:Ham ville jeg dæleme gerne, at vi købte.Emmy skrev:Her er vores første køb: Cahill for 15 mio pund. Det er satme et røverkøb
http://www.givemefootball.com/premier-l ... land-ace-f?
Cahill er god, men vi har større mangler lige nu. Siden købet af Pennant har vi imo ikke købt en decideret wing. Fyr 20-30mio £ af på Mata og Taiwo/Coentrao bagefter. Så ligner det noget!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Kongegaard
- Alder: 37
Kunne Bendtner være en mulighed, lige nu lyder det jo som at han er utilfreds i Arsenal.. Og Vi vil jo gerne have fat i nogle gode unge spillere...
Jeg kunne godt se Bendtner og Torres sættes sammen i en 4-4-2
Gerrard og Agger er Liverpool
Jeg ville ikke klage, hvis vi købte Nicklas Bendtner. Men det skal selvfølgelig give mening økonomisk, før det er interessant. Tvivler dog på han koster meget mere end 100 mio. kr.Kongegaard skrev:Kunne Bendtner være en mulighed, lige nu lyder det jo som at han er utilfreds i Arsenal.. Og Vi vil jo gerne have fat i nogle gode unge spillere...
Med henblik på vores transfer filosofi, så tror jeg ikke bendtner passer ind:
Han er ung, men for stort et navn = høj pris
Desuden har han mange skadesproblemer
Dem vi går efter er sikkert morgendagens stjerner (billigere typisk fra mindre klubber/lande i bla. Holland)
Jeg tror vi kan hente 1 dyr og 3-4 til lavere pris
Min ønske seddel udfra forudsætninger kunne se sådan ud:
(Min drømme ønske seddel ligger nok på Man C. bord)
Ibrahim Afellay 24 år midtbane
Fernando Llorente Torres 25 år Angriber (det dyre indkøb)
Asley Young 25 år Kant
eller
Juan Manuel Mata 22 år Kant (men han er nok for dyr til os)
Derudover en back, som jeg ikke kan sætte navn på (bare bedre end Paul k)
Endelig er der måske nogen overskudsspillere fra Real/barca: L.Diarra (25), Drenthe (23), Benzema (23), Dos santos (20), Bojan Krkic (20)
Stadig bitter over vi ikke gik for hårt efter R. v d Vaart
Han er ung, men for stort et navn = høj pris
Desuden har han mange skadesproblemer
Dem vi går efter er sikkert morgendagens stjerner (billigere typisk fra mindre klubber/lande i bla. Holland)
Jeg tror vi kan hente 1 dyr og 3-4 til lavere pris
Min ønske seddel udfra forudsætninger kunne se sådan ud:
(Min drømme ønske seddel ligger nok på Man C. bord)
Ibrahim Afellay 24 år midtbane
Fernando Llorente Torres 25 år Angriber (det dyre indkøb)
Asley Young 25 år Kant
eller
Juan Manuel Mata 22 år Kant (men han er nok for dyr til os)
Derudover en back, som jeg ikke kan sætte navn på (bare bedre end Paul k)
Endelig er der måske nogen overskudsspillere fra Real/barca: L.Diarra (25), Drenthe (23), Benzema (23), Dos santos (20), Bojan Krkic (20)
Stadig bitter over vi ikke gik for hårt efter R. v d Vaart
Der var en artikel om NESV og Comolli på BBCs hjemmeside vist nok, hvor bl.a. Tomkins og Kristian Tor-Karlsen blev interviewet om Comollis tilgang til spillere. Her var der også en anonym scout, der udtalte sig - han ville gerne forblive anonym, da han stadig var ansat i klubben. Det, han mente, der pt. var LFC-truppens store styrke, var de karakterer/personligheder, man havde fået samlet - det var en meget professionel og ligetil trup.
Det kan godt være, at jeg er for kræsen eller for fordømmende, men en spiller som Bendtner ville irritere mig grænseløst med hans lyserøde modestøvler, store kæft og baronessefaktor, og selvom det måske nok får ham til at give sig 100% at være så åbenmundet, så tror jeg, det passer dårligt ind på holdet. Han havde vist også udtalt sig negativt om hierarkiet på landsholdet. Han er jo ikke en ballademager, men et irritationsmoment, tror jeg han ville være - og ikke bare for mig som tilskuer.
I det hele taget er jeg ikke imponeret over den kultur, der hersker blandt Arsenal-spillere, men det er en anden diskussion.
En spiller som Arda Turan virker dedikeret og lader til at have den rette indstilling. A. Young er heller ikke faldet i engelsk landsholdsspiller-fælden og blameret sig endnu (modsat eks. Defoe, der ikke skulle bruge lang tid).
Helst ikke spillere som Pennant, Bellamy, Bendtner og N'Zogbia imø.
Det kan godt være, at jeg er for kræsen eller for fordømmende, men en spiller som Bendtner ville irritere mig grænseløst med hans lyserøde modestøvler, store kæft og baronessefaktor, og selvom det måske nok får ham til at give sig 100% at være så åbenmundet, så tror jeg, det passer dårligt ind på holdet. Han havde vist også udtalt sig negativt om hierarkiet på landsholdet. Han er jo ikke en ballademager, men et irritationsmoment, tror jeg han ville være - og ikke bare for mig som tilskuer.
I det hele taget er jeg ikke imponeret over den kultur, der hersker blandt Arsenal-spillere, men det er en anden diskussion.
En spiller som Arda Turan virker dedikeret og lader til at have den rette indstilling. A. Young er heller ikke faldet i engelsk landsholdsspiller-fælden og blameret sig endnu (modsat eks. Defoe, der ikke skulle bruge lang tid).
Helst ikke spillere som Pennant, Bellamy, Bendtner og N'Zogbia imø.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Cahill - ja tak. I mine øjne er midterforsvaret det vigtigste sted at få besat ordentligt. Ja, vi er måske svagere på venstre back og wing, men midterforsvaret er bare så uendelig fundamentalt for holdets succes. En fejl ude i venstre side koster mindre end en fejl lige midt foran mål.
Kelly er engelsk U21-landsholdsspiller og er berettiget til at være 2. valg. Spearing er ikke noget stort talent, men kan være en fin reserve. Shelvey er til gengæld udråbt som et stort talent, der var meget hyped inden vi hentede ham foran en række øvrige topklubber.
Bendtner ser jeg ikke som ødelæggende for truppen, men hans skadesrate siger alt. Vi har allerede én angriber, der spenderer mere tid på lazarettet og i genoptræningslokalet end på træningsbanen. Derfor: no go.
Kelly er engelsk U21-landsholdsspiller og er berettiget til at være 2. valg. Spearing er ikke noget stort talent, men kan være en fin reserve. Shelvey er til gengæld udråbt som et stort talent, der var meget hyped inden vi hentede ham foran en række øvrige topklubber.
Bendtner ser jeg ikke som ødelæggende for truppen, men hans skadesrate siger alt. Vi har allerede én angriber, der spenderer mere tid på lazarettet og i genoptræningslokalet end på træningsbanen. Derfor: no go.
Kan de, skal de hente Benther. Alle bliver skadet, stort set, i perioder.
Benthner laver mål.
Benthner laver mål.
Langt fra alle er skadet i lige så lange perioder som Bendtner. Han kunne som spillertype være interressant at få ind på holdet, men hans skader er alt for hyppige. Af samme grund ser jeg også god logik i at sælge Agger til januar og hente en spiller som Cahill.Øster skrev:Kan de, skal de hente Benther. Alle bliver skadet, stort set, i perioder.
Benthner laver mål.
Har en dårlig fornemmelse af at Agger stopper karrieren i en ret ung alder. Hvorfor er det at så mange af de bedste danske spillere skal have så store skadesproblemer?
Ifølge Wikipedia er han def. midt. Det lugter vel lidt af at Lucas/Poulsen (og allerhelst sidstnævnte, self) er færdig i klubben. Poulsen er ganske enkelt for dårlig og for gammel, og det ved alle jo godt uanset RH's udtalelser.
Dét at Chelsea også nævnes som en bejler til Bacinovic ser jeg som ganske positivt. Jeg er mere for at hente spillere, som de andre topklubber også rygtes til, selvom det kan ende med en lidt højere pris. Jeg tænker på, at 2 topklubbers scouting-systemer umuligt kan tage helt fejl, uafhængigt af hinanden. Problemet med handlen er, at han blev købt til Palermo i sommers(!) og det gør jo en transfer dyrere.
Det må godt snart blive januar. Jeg er meget, meget positivt stemt for den relative foryngelse af holdet, som vi nok kan se frem til.
Badooo siger, hvad han mener!
Jeg er enig med dig i forhld til Agger. Men hvor er det utrolig ærgeligt, han er et kæmp stort talent, og kunne blive legende i klubben. Når han bierbrugt virker det som om han har for travl med at bevise sit eget værd på holdet. Ingen kommer over holdet. Jeg håber så meget Daniel bliver klar igen, og bider sig fast. Jeg kan godt lide hans spillestil når det kører for ham.Mambo skrev:Langt fra alle er skadet i lige så lange perioder som Bendtner. Han kunne som spillertype være interressant at få ind på holdet, men hans skader er alt for hyppige. Af samme grund ser jeg også god logik i at sælge Agger til januar og hente en spiller som Cahill.Øster skrev:Kan de, skal de hente Benther. Alle bliver skadet, stort set, i perioder.
Benthner laver mål.
Har en dårlig fornemmelse af at Agger stopper karrieren i en ret ung alder. Hvorfor er det at så mange af de bedste danske spillere skal have så store skadesproblemer?
Han er i mine øjne også vores bedste forsvarsspiller når han er skadesfri. Det er de fleste vel enige i. Men har efterhånden nået et punkt hvor jeg ikke tror på, at Agger nogensinde kommer til at være skadesfri over en længere periode. Og lige netop i det centrale forsvar er det vigtigt ikke at skifte for meget ud.Øster skrev:Jeg er enig med dig i forhld til Agger. Men hvor er det utrolig ærgeligt, han er et kæmp stort talent, og kunne blive legende i klubben. Når han bierbrugt virker det som om han har for travl med at bevise sit eget værd på holdet. Ingen kommer over holdet. Jeg håber så meget Daniel bliver klar igen, og bider sig fast. Jeg kan godt lide hans spillestil når det kører for ham.Mambo skrev:Langt fra alle er skadet i lige så lange perioder som Bendtner. Han kunne som spillertype være interressant at få ind på holdet, men hans skader er alt for hyppige. Af samme grund ser jeg også god logik i at sælge Agger til januar og hente en spiller som Cahill.Øster skrev:Kan de, skal de hente Benther. Alle bliver skadet, stort set, i perioder.
Benthner laver mål.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them