Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
På klubbens hjemmeside sættes vi i dag i forbindelse med mange forskellige spillere.
Jeg syntes helt klart, det vi mangler mest er 1 til 2 angribere med klasse. Meget mere end en venstre back.
Jeg syntes helt klart, det vi mangler mest er 1 til 2 angribere med klasse. Meget mere end en venstre back.
Der er godt gang i rygtemøllen, som Øster siger.
Kerzhakov har været ude og sige, at vi har budt på ham. Hvordan vil I beskrive ham? Er han en af Hodgsons elskede targetmen, der bare skal ligge og slås for Torres?
Kerzhakov har været ude og sige, at vi har budt på ham. Hvordan vil I beskrive ham? Er han en af Hodgsons elskede targetmen, der bare skal ligge og slås for Torres?
Badooo siger, hvad han mener!
Nej, det er han ikke. Hvis du søger lidt på ham vil du se, at han ikke er særligt stor (wikipedia mener han er 176 cm. høj).Badooo skrev:Der er godt gang i rygtemøllen, som Øster siger.
Kerzhakov er en typisk poacher. Scorer som regel sine mål inde i boksen og lever meget på sin bevægelse.
Link fjernet.
Senest rettet af Øster torsdag, 11. nov, 2010 14:30, rettet i alt 1 gang.
Øster, det link der... gider du fjerne det igen? tak.
Badooo siger, hvad han mener!
Badooo skrev:Øster, det link der... gider du fjerne det igen? tak.
For f..... mand, det beklager jeg. Sorry.

Helt enig Fribytter. Han strjekede (eller blev det ved truslen) også i Newcastle. Hvad pokker vil folk have ham til LFC for,aner jeg virkelig ikke. Mener ikke folk var så begejstret da Masch angiveligt strejkede i sommers. Pennant fremstår som et dydsmønstersammenlignet med det pattebarnFribytter skrev:... og det var endda hans egen skyld, at han ikke var blevet solgt, da han pludselig forlangte mere i løn - det var vist til Brum, at han var tæt på at skifte. Nej tak herfra.Hekkem skrev:N'Zogbia var nok kampens spiller, og han gjorde det rigtig godt. Er det hans niveau, så er han helt sikkert et emne for os. Hans niveau er dog svingende, og meget humørspiller. Dertil lagt hans attituder omkring spillet og udenfor banen ikke er alt for godt. Husker han i starten af sæsonen ikke ville spille, fordi han ikke var blevet solgt til en anden klub.Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
Verden er smask fuld af hyklere....
Her er vores første køb: Cahill for 15 mio pund. Det er satme et røverkøb
http://www.givemefootball.com/premier-l ... land-ace-f?
"We're not racist, we only hate the mancs"
http://www.sportenkort.dk/nyhed/118178/ ... ygteb%f8rs
Olic er jeg personligt helt vild med.....tjek dette link.
Olic er jeg personligt helt vild med.....tjek dette link.
Mega NiceEmmy skrev:Her er vores første køb: Cahill for 15 mio pund. Det er satme et røverkøb

Så husker du forkert. Det var manageren der ikke udtog ham til truppen, mens der forestående salg stod på, da N'Zogbia var mere fokuseret på salget end på at spille for Wigan.Hekkem skrev:N'Zogbia var nok kampens spiller, og han gjorde det rigtig godt. Er det hans niveau, så er han helt sikkert et emne for os. Hans niveau er dog svingende, og meget humørspiller. Dertil lagt hans attituder omkring spillet og udenfor banen ikke er alt for godt. Husker han i starten af sæsonen ikke ville spille, fordi han ikke var blevet solgt til en anden klub.Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
Kan godt tænkes, men det var nu også således kommentatorerne udlagde det i går under kampen.athomsen skrev: Så husker du forkert. Det var manageren der ikke udtog ham til truppen, mens der forestående salg stod på, da N'Zogbia var mere fokuseret på salget end på at spille for Wigan.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
OK - jeg lænede mig nu bare op af, hvad deres manager sagde, da N'Zogbia ikke var med i truppen. Men managere siger jo ind imellem ting for at beskytte spillere.Hekkem skrev:Kan godt tænkes, men det var nu også således kommentatorerne udlagde det i går under kampen.athomsen skrev: Så husker du forkert. Det var manageren der ikke udtog ham til truppen, mens der forestående salg stod på, da N'Zogbia var mere fokuseret på salget end på at spille for Wigan.